15 ψεύτικες Google Play εφαρμογές εξαπάτησαν Android χρήστες
infosec

15 ψεύτικες Google Play εφαρμογές εξαπάτησαν Android χρήστες

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Google απομάκρυνε 85 κακόβουλες εφαρμογές από το Google Play Store. Ειδικότερα, μία παράνομη adware εφαρμογή...
Read More
infosec

Facebook «10 Year Challenge»: Κινδυνεύουν πράγματι τα δεδομένα σας;

Το τελευταίο διάστημα όλοι παρατηρήσαμε το νέο trend «10-Year Challenge» σε Facebook και Instagram. Αφού έγινε η νέα τάση ανάμεσα...
Read More
infosec

Το Malwarebytes έλυσε το σφάλμα «freezing» των συσκευών Windows 7

Η ομάδα του Malwarebytes επιτέλους έδωσε λύση στο σφάλμα που προκαλούσε πάγωμα σε συσκευές Windows 7! Το πρόβλημα εντοπίστηκε νωρίτερα...
Read More
infosec

Κορυφαίες Android VPN εφαρμογές διαρρέουν προσωπικά δεδομένα

Σύμφωνα με μία νέα μελέτη από VPN αξιολογητές, πάνω από 25% των 150 πιο δημοφιλών και δωρεάν VPNs στο Google...
Read More
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
Latest Posts

Twitter: Εντοπίζονται κάθε εβδομάδα περίπου 10 εκατομμύρια αυτόματων λογαριασμών

Ο CEO του Twitter, Jack Dorsey δήλωσε ότι το κοινωνικό δίκτυο θα έπρεπε να απενεργοποιεί από  8,5 μέχρι και 10 εκατομμύρια λογαριασμούς κάθε εβδομάδα σε όλη την διάρκεια του 2018 λόγω αυτοματοποίησης και spam αλληλογραφίας.

Όπως δήλωσε ο Dorsey, το Twitter έχει «μπλοκάρει» έως και 530 χιλιάδες ύποπτες συνδέσεις ανά ημέρα, διπλασιάζοντας το ποσό που είχε να αντιμετωπίσει το προηγούμενο έτος.

Για να γίνουν όλα τα παραπάνω, το Twitter είχε και συνεχίζει να πρέπει να σχεδιάζει νέα εργαλεία bot για να αυτοματοποιήσουν τη διαδικασία ανίχνευσης και καταπολέμησης αυτοματοποιημένων λογαριασμών.

Twitter

Τα περισσότερα από τα εργαλεία χρησιμοποιούν εντοπίζουν λογαριασμούς με ύποπτη συμπεριφορά όπως μεγάλο αριθμό tweet που χρησιμοποιούν το ίδιο hashtag ή αναφέρουν τον ίδιο λογαριασμό χωρίς ποτέ να λάβουν απάντηση.

«Αυτές οι τεχνολογικές βελτιώσεις έχουν οδηγήσει σε αντίστοιχη μείωση του αριθμού των αναφορών ανεπιθύμητων μηνυμάτων από άτομα στο Twitter», δήλωσε ο Dorsey. «Ο αριθμός των αναφορών τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους ήταν περίπου 25.000 ανά ημέρα, ο αριθμός αυτός μειώθηκε σε 17.000 τον Αύγουστο.»

Επιπλέον, ο Dorsey ανέφερε επίσης τον αυξανόμενο αριθμό περιπτώσεων κατά τις οποίες το κοινωνικό δίκτυο χρησιμοποιεί προ-προγραμματισμένες προκλήσεις όπως reCAPTCHA, καθώς και αιτήματα για επαναφορά κωδικού πρόσβασης για λογαριασμούς που ενδέχεται να διακυβεύονται.

Ως πρόσθετο τείχος προστασίας για την προστασία των χρηστών του Twitter από κακόβουλες συμπεριφορές, το κοινωνικό δίκτυο δουλεύει πάνω στην εισαγωγή υποχρεωτικής επαλήθευσης κινητού τηλεφώνου και email επαλήθευσης για όλους τους νέους λογαριασμούς.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *