Brave: Επιλέγει Chromium όπως οι Google Chrome, Vivaldi, Opera, Edge
infosec

Brave: Επιλέγει Chromium όπως οι Google Chrome, Vivaldi, Opera, Edge

Το Chromium code base ανοιχτού κώδικα της Google κερδίζει σταθερά έδαφος. Μετά την απόφαση της Microsoft να το χρησιμοποιήσει για...
Read More
infosec

e-volution awards 2019: Δύο βραβεία για την υπηρεσία Ηλεκτρονικών Διαγωνισμών της cosmoONE

Δύο σημαντικές διακρίσεις για την ανάπτυξη πρωτοποριακών εφαρμογών ηλεκτρονικού επιχειρείν, απέσπασε η cosmoONE στα e-volution awards 2019, το θεσμό που...
Read More
infosec

Εφαρμογές Android που πρέπει να απεγκαταστήσετε άμεσα

Το Google Play Store, δυστυχώς φιλοξενεί πολλές εφαρμογές adware και clickfraud για συσκευές Android. Μια πρόσφατη έρευνα έριξε φως σε...
Read More
infosec

Τι νέο υπάρχει στην ενημέρωση KB4471332 των Windows 10 1809

Η Microsoft διαθέτει μία ακόμα ενημέρωση για τα Windows 10 1809 (Οκτωβρίου 2018) και αυτή είναι η δεύτερη ενημέρωση που...
Read More
infosec

Hacker εισέβαλε στο DNS του Linux.org!

Hacker κατάφερε να εισβάλλει στο DNS του Linux.org και να κατευθύνει το domain σε άλλο server με αποτέλεσμα να εμφανίζεται...
Read More
Latest Posts

Το Facebook περιορίζει διαφημίσεις σχετικές με όπλα στην πλατφόρμα του

FacebookΤο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, κάνει πιο αυστηρούς τους κανόνες του σχετικά με τη διαφήμιση αξεσουάρ όπλων σε ανηλίκους.

Το Facebook ανακοίνωσε ότι θα περιορίσει τις διαφημίσεις που σχετίζονται με αξεσουάρ όπλων, όπως διόπτρες, αξεσουάρ ζώνης και θήκες, σε άτομα ηλικίας κάτω των 18 ετών. Δεν απαγορεύει ωστόσο ρητά τη διαφήμιση τέτοιων ειδών.

Οι αλλαγές ξεκινούν από τις 21 Ιουνίου και οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να περιορίσουν το κοινό τους, όταν δημοσιεύουν τέτοιου είδους περιεχόμενο στην πλατφόρμα.

«Σε αντίθεση με τις αναρτήσεις που γίνονται από τους φίλους ή τις Σελίδες, οι διαφημίσεις λαμβάνουν αμειβόμενη διανομή. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε ακόμα υψηλότερο πρότυπο σχετικά με το τι επιτρέπεται και γιατί επιλέξαμε να περιορίσουμε τη διαφήμιση αξεσουάρ όπλων μόνο στο ενήλικο κοινό», ανέφερε η πλατφόρμα σε ένα blog post.

Το Facebook έχει απαγορεύσει την πώληση πυροβόλων όπλων και πυρομαχικών στην πλατφόρμα του από το 2014, αλλά έχουν ασκηθεί και περαιτέρω πιέσεις στις μεγάλες εταιρείες όπλων, ώστε να δράσουν για τον έλεγχο της πώλησης πυροβόλων όπλων, μετά από τις επιθέσεις που σημειώθηκαν στη Σάντα Φε και το Πάρκλαντ νωρίτερα αυτό το έτος.

Η απόφαση ακολουθεί τις αλλαγές που έγιναν από το YouTube τον Μάρτιο, το οποίο απαγόρευσε την προώθηση των πωλήσεων όπλων στην πλατφόρμα του – με αποτέλεσμα οι vloggers πυροβόλων όπλων να μετακινηθούν στο PornHub.

Φυσικά, η πραγματική αλλαγή μπορεί να προέλθει μόνο από τους νομοθέτες.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *