Hacked από Ινδούς το website του Υπουργείου Εξωτερικών του Πακιστάν
infosec

Hacked από Ινδούς το website του Υπουργείου Εξωτερικών του Πακιστάν

Εν μέσω έντονων εντάσεων μεταξύ Ινδίας και Πακιστάν μετά από τη θανατηφόρα επίθεση Pulwama στις 14 Φεβρουαρίου, το Σάββατο, ο...
Read More
infosec

Η Google προσπαθεί να προστατεύσει το password σας από hackers

Οι μαζικές παραβιάσεις των password είναι πάρα πολύ συνηθισμένες αυτές τις μέρες. Γι’ αυτό η Google προσπαθεί να επιδιορθώσει το...
Read More
infosec

Instagram: Bug επηρεάζει τους λογαριασμούς των Kylie Jenner, Ariana Grande και Selena Gomez

Bug στο Instagram κατέστησε τους λογαριασμούς της Kylie Jenner και των τραγουδιστριών Ariana Grande και Selena Gomez κατά 3 εκατομμύρια...
Read More
infosec

Κακόβουλα αρχεία Windows EXE μολύνουν τους χρήστες macOS

Ερευνητές ασφαλείας, ανακάλυψαν πολλά αρχεία Windows EXE, που χρησιμοποιούν κακόβουλα payloads για να μολύνουν τους χρήστες macOS με infostealers και...
Read More
infosec

Πώς ένα VPN βοηθά στην προστασία της ιδιωτικότητάς σας στο διαδίκτυο

Τον τελευταίο καιρό ακούγεται ότι εκατομμύρια κωδικοί πρόσβασης σε ιστοσελίδες παραβιάζονται ενώ ταυτόχρονα οι πάροχοι υπηρεσιών στο διαδίκτυο έχουν την...
Read More
Latest Posts

Το Facebook περιορίζει διαφημίσεις σχετικές με όπλα στην πλατφόρμα του

FacebookΤο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, κάνει πιο αυστηρούς τους κανόνες του σχετικά με τη διαφήμιση αξεσουάρ όπλων σε ανηλίκους.

Το Facebook ανακοίνωσε ότι θα περιορίσει τις διαφημίσεις που σχετίζονται με αξεσουάρ όπλων, όπως διόπτρες, αξεσουάρ ζώνης και θήκες, σε άτομα ηλικίας κάτω των 18 ετών. Δεν απαγορεύει ωστόσο ρητά τη διαφήμιση τέτοιων ειδών.

Οι αλλαγές ξεκινούν από τις 21 Ιουνίου και οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να περιορίσουν το κοινό τους, όταν δημοσιεύουν τέτοιου είδους περιεχόμενο στην πλατφόρμα.

“Σε αντίθεση με τις αναρτήσεις που γίνονται από τους φίλους ή τις Σελίδες, οι διαφημίσεις λαμβάνουν αμειβόμενη διανομή. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε ακόμα υψηλότερο πρότυπο σχετικά με το τι επιτρέπεται και γιατί επιλέξαμε να περιορίσουμε τη διαφήμιση αξεσουάρ όπλων μόνο στο ενήλικο κοινό”, ανέφερε η πλατφόρμα σε ένα blog post.

Το Facebook έχει απαγορεύσει την πώληση πυροβόλων όπλων και πυρομαχικών στην πλατφόρμα του από το 2014, αλλά έχουν ασκηθεί και περαιτέρω πιέσεις στις μεγάλες εταιρείες όπλων, ώστε να δράσουν για τον έλεγχο της πώλησης πυροβόλων όπλων, μετά από τις επιθέσεις που σημειώθηκαν στη Σάντα Φε και το Πάρκλαντ νωρίτερα αυτό το έτος.

Η απόφαση ακολουθεί τις αλλαγές που έγιναν από το YouTube τον Μάρτιο, το οποίο απαγόρευσε την προώθηση των πωλήσεων όπλων στην πλατφόρμα του – με αποτέλεσμα οι vloggers πυροβόλων όπλων να μετακινηθούν στο PornHub.

Φυσικά, η πραγματική αλλαγή μπορεί να προέλθει μόνο από τους νομοθέτες.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *