ΑρχικήinetΗ Google αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο θα βλέπεις διαφημίσεις!

Η Google αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο θα βλέπεις διαφημίσεις!

H Google αλλάζει τον τρόπο που εμφανίζονται οι διαφημίσεις στο desktop search, αφαιρώντας τες από τη δεξιά πλευρά των αποτελεσμάτων και αφήνοντας τες μόνο στο πάνω και στο κάτω μέρος της σελίδας!

Google
“Δοκιμάζαμε αυτή τη διάταξη για μεγάλο χρονικό διάστημα έτσι ώστε κάποιο άνθρωποι να μπορούν να τη δουν με ένα μικρό αριθμό εμπορικών ερωτημάτων”, δήλωσε η εταιρία σε μια δήλωση της στο Verge. “Θα συνεχίσουμε να κάνουμε μικρορυθμίσεις αλλά αυτό είναι σχεδιασμένο για υψηλής εμπορικότητας ερωτήματα, όπου η διάταξη είναι σε θέση να παρέχει πιο σχετικά αποτελέσματα για τους ανθρώπους που ψάχνουν και καλύτερη απόδοση για τους διαφημιστές.”

https://www.secnews.gr/101463/wikipedia-search-engine/btn-large” variation=”btn-success”]Wikipedia Search Engine: Έρχεται ο μεγάλος αντίπαλος της Google?

Η αλλαγή παρατηρήθηκε πρώτα από το SEM Post και στη συνέχεια η Google το επιβεβαίωσε. Συνήθως οι διαφημίσεις της Google εμφανίζονται σε όλη τη σελίδα αλλά με αυτή η αλλαγή αφήνει κενή τη πλαϊνή μπάρα και θα χρησιμοποιείται μόνο κάποιες φορές για χορηγούμενες καταχωρήσεις προϊόντων.

Αλλά ενώ οι διαφημίσεις στα δεξιά θα εξαφανιστούν μια τέταρτη διαφήμιση θα προστεθεί στο πάνω μέρος για συγκεκριμένες επικερδείς αναζητήσεις, αυτές για ξενοδοχεία και ασφάλειες αυτοκινήτων για παράδειγμα.

https://www.secnews.gr/100524/brave-browser-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bb%ce%bf%ce%ba%ce%ac%cf%81%ce%b5%ce%b9-%cf%8c%ce%bb%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%b9%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%86%ce%b7%ce%bc%ce%af%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82/Brave: Ο browser που μπλοκάρει όλες τις διαφημίσεις!

“Δοκιμάζαμε αυτή τη διάταξη για μεγάλο χρονικό διάστημα έτσι ώστε κάποιο άνθρωποι να μπορούν να τη δουν με ένα μικρό αριθμό εμπορικών ερωτημάτων”, δήλωσε η εταιρία σε μια δήλωση της στο Verge. “Θα συνεχίσουμε να κάνουμε μικρορυθμίσεις αλλά αυτό είναι σχεδιασμένο για υψηλής εμπορικότητας ερωτήματα, όπου η διάταξη είναι σε θέση να παρέχει πιο σχετικά αποτελέσματα για τους ανθρώπους που ψάχνουν και καλύτερη απόδοση για τους διαφημιστές.” 

Η Google επιβεβαίωσε επίσης ότι η αλλαγή είναι παγκόσμια και επηρεάζει όλες τις γλώσσες.

https://www.secnews.gr/101597/suntoma-diafhmiseis-sto-messenger/Σύντομα διαφημίσεις στο Messenger;

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS