ΑρχικήinetDoctoranytime.gr: Πώς το ραντεβού με τον γιατρό έγινε παιχνίδι

Doctoranytime.gr: Πώς το ραντεβού με τον γιατρό έγινε παιχνίδι

eleftheria-zourou-low-thumb-large

Όταν το 2012 η κα Ελευθερία Ζούρου, πρώην στέλεχος πολυεθνικών εταιρειών, γυρνώντας από ένα ταξίδι στο εξωτερικό, θέλησε να κλείσει ραντεβού για προληπτικό έλεγχο σε γιατρό, ανακάλυψε ότι ο τρόπος που είναι οργανωμένο το σύστημα υγείας, δεν της επέτρεπε να χρησιμοποιήσει το Εθνικό Σύστημα Υγείας. Τότε αποφάσισε να δημιουργήσει μία εναλλακτική υπηρεσία εξεύρεσης γιατρού που θα διευκόλυνε τόσο τη δική της ζωή όσο και των συμπολιτών της.

Το Doctoranytime.gr θεωρείται η πιο πρωτοποριακή υπηρεσία υγείας στην ελληνική αγορά. Η  λειτουργία του είναι πολύ απλή και θυμίζει σύστημα κρατήσεων ταξιδιωτικών ιστοσελίδων, που όμως προσφέρει τη δυνατότητα να βρεις γιατρό ή διαγνωστικό κέντρο: ο ενδιαφερόμενος μπορεί να δει αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με ιατρικές υπηρεσίες και τα κόστη τους, όπως για παράδειγμα, ποιος γιατρός ανά ειδικότητα βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από εκείνον και να αποφασίσει, λαμβάνοντας υπ’όψη γνώμες και απόψεις άλλων ασθενών, αν τελικά θα επιλέξει τον συγκεκριμένο γιατρό.

Η εμπνεύστρια και συνιδρυτής του Doctoranytime.gr κα Ζούρου, αψηφώντας την επιχειρηματική αβεβαιότητα της εποχής, τόλμησε και απέδειξε ότι η επιχειρηματικότητα είναι ένα όνειρο που μπορεί να κυνηγήσει κάθε νέος και νέα σήμερα στην Ελλάδα. Τα εμπόδια που συνάντησε αφορούσαν την δυσκολία συνεργασίας των ιατρικών συλλόγων και την επιφυλακτικότητα των γιατρών να αφουγκραστούν τις εξελίξεις και να αντιληφθούν ότι πρέπει να προχωρήσουν με τα δεδομένα της νέας εποχής.

“Η επιχειρηματικότητα είναι αναμφίβολα ένας δύσκολος δρόμος, με απογοητεύσεις, πίεση, ανασφάλεια και πολύ αγώνα. Όμως το να δημιουργείς κάτι από το μηδέν και να το αναπτύσσεις σε ένα αναγνωρίσιμο brand name, που αλλάζει τα δεδομένα στο χώρο του είναι μαγικό ” τόνισε η κα Ζούρου.

Για να κάνετε την ιδέα σας πραγματικότητα χρειάζεστε καθοδήγηση, δικτύωση και χρηματοδότηση από πιθανούς επενδυτές. Την καθοδήγηση και την δικτύωση θα την αναζητήσετε στα διάφορα accelerators  όπως οι Endeavor Greece, Metavallon και Founder Institute. Το επόμενο στάδιο είναι η αναζήτηση χρηματοδότησης, είτε μέσω προγραμμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης (πληροφορίες στο link http://ec.europa.eu/easme/sme_en.htm) ή από άλλα διεθνή Funds όπως τα Openfund και Start Tech Ventures, καθώς και από κεφάλαια που προέρχονται από πλατφόρμες crowdfunding όπως οι Groopio (http://www.groopio.com) και Give&Fund (http://www.giveandfund.com) για να ολοκληρώσετε την ιδέα σας.

Παρακάτω αναφέρονται μία σειρά εκδηλώσεων και διαγωνισμών που μπορούν να συμμετέχουν όσοι επιθυμούν να υλοποιήσουν μία επιχειρηματική ιδέα και να λάβουν χρηματοδότηση:

E-commerce for Beginners, σεμινάριο από το εργαστήριο ηλεκτρονικού εμπορίου του Οικονμικού Πανεπιστημίου Αθηνών (http://www.eltrun.gr/ecommerce-for-beginners/)

Τρίτος Διαγωνισμός Εφαρμοσμένης Έρευνας και Καινοτομίας (http://www.kainotomeis.gr/), μια πρωτοβουλία του ΣΕΒ και της τράπεζας Eurobank

Startup Weekend University, θεσμός που προωθεί την επιχειρηματικότητα των νέων και ενθαρρύνει την πραγματοποίηση καινοτόμων ιδεών στις 18, 19 και 20 Οκτωβρίου (http://athens.startupweekend.org/)

Παγκόσμια εβδομάδα Επιχειρηματικότητας: 17-23 Νοεμβρίου 2014 http://gr.unleashingideas.org/

Η πρωτοβουλία Startup Europe αποτελεί μέρος του σχεδίου δράσης της Ψηφιακής Ατζέντας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και υποστηρίζεται από την Αντιπρόεδρο Neelie Kroes, με στόχο την ενίσχυση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος στις web και ICT startups στην Ευρώπη, συνεισφέροντας στην καινοτομία, ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στην Ευρώπη, και προωθώντας τους web και ICT επιχειρηματίες που ξεκινούν την επιχείρησή τους στην Ευρώπη, δίνοντας τους την ευκαιρία να ανθίσουν στην Ευρώπη.

Πηγή: kathimerini.gr

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS