Οι επιθέσεις phishing αυξάνονται. Η Microsoft στο στόχαστρο των hackers!
infosec

Οι επιθέσεις phishing αυξάνονται. Η Microsoft στο στόχαστρο των hackers!

Η Microsoft παραμένει στη κορυφή της λίστας των εταιρειών που επιλέγουν οι κακόβουλοι χρήστες να υποδυθούν όταν θέλουν να “ψαρέψουν”...
Read More
infosec

Bug στην εφαρμογή Google News χρησιμοποιεί μεγάλο όγκο των δεδομένων σας

Πριν από λίγο καιρό, η Google κυκλοφόρησε μία νέα εφαρμογή, με το όνομα Google News, η οποία αντικατέστησε τα Google...
Read More
infosec

Οι εφαρμογές σας παρακολουθούν ακόμα και μετά την απεγκατάστασή τους

Έχετε παρατηρήσει ότι διαφημίσεις για εφαρμογές που έχετε απεγκαταστήσει εδώ και καιρό εμφανίζονται ακόμα στη συσκευή σας; Μια πρόσφατη αναφορά...
Read More
infosec

Νέο bug στο iOS 12. Πώς το επιλύετε;

Στην αρχή, το iOS 12 φαινόταν να είναι ένα πιο πετυχημένο update από το iOS 11, αλλά όπως αποδεικνύεται, η...
Read More
infosec rapidalert

5η θέση για την Ελλάδα στο European Cyber Security Challenge 2018

Με μεγάλη επιτυχία επέστρεψε η Εθνική ομάδα που εκπροσώπησε τη χώρα μας στο μεγάλο πανευρωπαϊκό διαγωνισμό κυβερνοασφάλειας European Cyber Security...
Read More
Latest Posts

Δεν λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη την προστασία μας στα social media

60D1371AAD637A42E4B6FE4405722E90

Eνας στους πέντε χρήστες δεν έχει αλλάξει ποτέ τις ρυθμίσεις στους λογαριασμούς του στα social media

Μόνο το 28% των χρηστών είναι ενημερωμένοι για τις πολιτικές απορρήτου των  λογαριασμών τους, τη στιγμή που το 51% δεν έχει ασχοληθεί ποτέ και το 20% δεν έχει αλλάξει ποτέ τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις.

Eνας στους πέντε χρήστες δεν έχει αλλάξει ποτέ τις ρυθμίσεις στους λογαριασμούς του στα social media, κάτι που σημαίνει ότι πιθανότατα δεν έχει ασχοληθεί ποτέ με το φιλτράρισμα των
πληροφοριών που μοιράζεται με τους διαδικτυακούς του φίλους, αφού οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις συνήθως εξυπηρετούν τους εμπορικούς σκοπούς τις εκάστοτε πλατφόρμας.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η πρόσφατη κίνηση του facebook να επεκτείνει τη δυνατότητα αναζήτησης ατόμων ακόμη κι όταν δεν θέλουν το προφίλ τους να είναι ορατό, καθώς και της Google να χρησιμοποιήσει τα ονόματα των χρηστών του Google+ παράλληλα με τις διαφημίσεις προϊόντων. Οι χρήστες μπορούν να εξαιρεθούν και από τις δύο παραπάνω περιπτώσεις, εφόσον όμως έχουν φροντίσει να ελέγξουν τις πρόσφατες αλλαγές στις ρυθμίσεις των λογαριασμών τους. To σχετικό εύρημα προκύπτει από πρόσφατη έρευνα για τη συμπεριφορά των χρηστών στα social media, που διεξήγαγε για λογαριασμό της ESET η εταιρία Harris Interactive.

Σε σχετική ερώτηση, οι ερωτώμενοι καταδεικνύουν με ποσοστό 64% την ατομική υπευθυνότητα ως τον κυριότερο παράγοντα της online ασφάλειας, με τους ISP (17%) και τα ίδια τα social media (12%) να καταλαμβάνουν τη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Ωστόσο, διερευνώντας κατά πόσο η υπεύθυνη αυτή συμπεριφορά εφαρμόζεται πρακτικά, τα ποσοστά εμφανίζουν μόνο το 28% των ερωτηθέντων να είναι ενημερωμένοι για τις πολιτικές απορρήτου των λογαριασμών τους, τη στιγμή που το 51% δεν έχει ασχοληθεί ποτέ.

Το 28% των χρηστών social media δηλώνει ότι έχει πέσει θύμα των κυβερνοεγκληματιών σε ένα ή και περισσότερους λογαριασμούς. Μάλιστα, σε περισσότερους από τους μισούς αυτούς χρήστες, η επίθεση πραγματοποιήθηκε το τελευταίο έτος, τη στιγμή που ένα συντριπτικό 91% έχει λάβει τουλάχιστον ένα ύποπτο ηλεκτρονικό μήνυμα. Παρόλο που ως ύποπτα υπολογίζονται κυρίως τα emails, ένας στους τρεις χρήστες αναγνωρίζει ως ύποπτα και μηνύματα σε social media, ενώ περισσότερους από ένας στους πέντε αντιμετώπισε malware ή συνδέσμους με κακόβουλο λογισμικό στα κοινωνικά δίκτυα.

 

Πηγή: protothema.gr

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *