5η θέση για την Ελλάδα στο  European Cyber Security Challenge 2018
infosec rapidalert

5η θέση για την Ελλάδα στο European Cyber Security Challenge 2018

Με μεγάλη επιτυχία επέστρεψε η Εθνική ομάδα που εκπροσώπησε τη χώρα μας στο μεγάλο πανευρωπαϊκό διαγωνισμό κυβερνοασφάλειας European Cyber Security...
Read More
infosec

Εκδήλωση «Απόρρητο Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» την Δευτέρα 29 Οκτωβρίου

H Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), με την υποστήριξη του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου (Safer Internet), διοργανώνει ενημερωτική εκδήλωση...
Read More
infosec

Κι άλλο σφάλμα διαχείρισης αρχείων επηρεάζει το Windows 10 October Update

Από τότε που κυκλοφόρησε το Windows 10 October update 2018, τα πράγματα έχουν πάει αρκετά άσχημα για τους χρήστες των...
Read More
infosec

Ο γονικός έλεγχος της Apple επιτρέπει την αναζήτηση πορνογραφικού και βίαιου υλικού

Οι γονικοί έλεγχοι της Apple στο iOS 12 είναι μάλλον ασυνεπείς: ορισμένοι όροι που αφορούν στο σεξ είναι μπλοκαρισμένοι, αλλά...
Read More
infosec rapidalert

European Cyber Security Challenge 2018 (ECSC ’18): Τα αποτελέσματα

Ο φετινός πανευρωπαϊκός διαγωνισμός κυβερνοασφάλειας European Cyber Security Challenge 2018 (ECSC '18) που διεξήχθει στο Λονδίνο έλαβε τέλος και βρήκε...
Read More
Latest Posts

Microsoft κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στην Ελλάδα

Microsoft κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στην Ελλάδα

550 νέες θέσεις εργασίας αναμένεται να δημιουργήσει το νέο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Microsoft, που θα εγκατασταθεί άμεσα στην Ελλάδα.

Η επένδυση γίνεται από την Teleperformance και θα δημιουργήσει 550 θέσεις εργασίας.

Του Κώστα Δεληγιάννη

550 νέες θέσεις εργασίας αναμένεται να δημιουργήσει το νέο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Microsoft, που θα εγκατασταθεί άμεσα στην Ελλάδα. Η επένδυση δεν γίνεται απευθείας από τον αμερικανικό κολοσσό, αλλά από την Teleperformance, στην οποία η Μicrosoft έχει αναθέσει τη δημιουργία του νέου help desk.

Η Teleperformance θεωρείται από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις διεθνώς στη δημιουργία και λειτουργία ανάλογων κέντρων εξυπηρέτησης, τα οποία προσφέρουν πελατειακή υποστήριξη μέσω τηλεφώνου και Web/chat. Η εταιρεία έχει ήδη παράρτημα στην Ελλάδα ενώ, σύμφωνα με τα στοιχεία από την επίσημη ιστοσελίδα της, έχει παρουσία σε 46 χώρες.

Το νέο help desk της Μicrosoft θα καλύπτει αρκετά γειτονικά κράτη, υποστηρίζοντας 30 γλώσσες.

Πηγή: kathimerini.gr

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *