Η FTC έχει αναθεωρήσει τον Κανόνα Πωλήσεων Τηλεμάρκετινγκ (TSR) για να ενισχύσει την προστασία των καταναλωτών από scammers τεχνικής υποστήριξης.
Προηγουμένως, η FTC μπορούσε να λάβει νομικά μέτρα μόνο όταν οι scammers καλούσαν απευθείας τους καταναλωτές. Πλέον, έχει τη δυνατότητα να δράσει ακόμα και όταν οι καταναλωτές είναι αυτοί που επικοινωνούν πρώτοι με τους scammers.
Δείτε περισσότερα: FTC: Έρευνα για αντιμονοπωλιακές πρακτικές της Microsoft στο cloud;
Οι scammers τεχνικής υποστήριξης έχουν σημειώσει αύξηση τα τελευταία χρόνια. Απατεώνες στέλνουν παραπλανητικά μηνύματα, όπως emails και αναδυόμενα παράθυρα, που πείθουν τους καταναλωτές ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα, όπως ιούς, και τους οδηγούν να καλέσουν σε κέντρο υποστήριξης. Εκεί, τους εξαπατούν να πληρώσουν για ανύπαρκτες “υπηρεσίες υποστήριξης”.
Καταιγίδες μεγαλύτερες από τη Γη εντοπίστηκαν στον Δία
Black Basta ransomware: Όλες οι νέες τακτικές
Αποκαλύψεις για τον Μεγαλύτερο Κρατήρα του Φεγγαριού
Η FTC έχει προσπαθήσει να ανακτήσει χρήματα από τους scammers, αλλά μια απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου το 2021, γνωστή ως AMG Capital Management, LLC v. FTC, περιόρισε τις δυνατότητές της. Χωρίς αλλαγές στους κανονισμούς, η FTC μπορούσε να διώξει μόνο εταιρείες που πραγματοποιούσαν εξερχόμενες κλήσεις, αφήνοντας πολλούς καταναλωτές απροστάτευτους.
Με την αναθεώρηση του TSR, οι “υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης” δεν εξαιρούνται πλέον από τους κανόνες. Η FTC πλέον αντιμετωπίζει επίσης τις απατηλές αναδυόμενες ειδοποιήσεις τεχνικής υποστήριξης.
Διαβάστε επίσης: FTC: Έρευνα για αντιμονοπωλιακές πρακτικές της Microsoft στο cloud;
Οι καταναλωτές άνω των 60 ετών είναι πέντε φορές πιο πιθανό να πέσουν θύματα αυτών των scammers τεχνικής υποστήριξης, με αναφερόμενες απώλειες που ξεπερνούν τα 175 εκατομμύρια δολάρια. Νωρίτερα φέτος, η FTC ανέφερε ότι οι πλαστές κλήσεις “Geek Squad” ήταν η κορυφαία απάτη, προκαλώντας απώλειες 15 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πηγή: theverge