Οι διαφημίσεις της Apple συνήθως ξεχωρίζουν για την καλοφτιαγμένη τους παρουσίαση και τη διασκέδαση που προσφέρουν.
Ωστόσο, δεν είναι πάντα αλάνθαστες. Πριν από μερικούς μήνες, η εταιρεία κυκλοφόρησε μια αμφιλεγόμενη διαφήμιση για το iPad Pro M4, στην οποία μια υδραυλική πρέσα συνθλίβει δημιουργικό εξοπλισμό. Παρόλο που η κατασκευάστρια του iPhone ζήτησε συγγνώμη σύντομα μετά από αυτήν την αποτυχία, φαίνεται ότι δεν έχει μάθει από το λάθος της.
Διαβάστε ακόμη: Πότε θα κυκλοφορήσει το Apple Vision Pro 2 με το τσιπ M5;
Σε μια νέα διαφήμιση, η εταιρεία από το Κουπερτίνο προωθεί το Apple Intelligence ως εργαλείο για τη δημιουργία παραπλανητικών slideshow που λειτουργούν ως τα τελευταία λεπτά δώρα γενεθλίων.
Μυστήρια drones στο New Jersey: Τι λέει το Πεντάγωνο;
Οι κομήτες έπαιξαν «μείζονα» ρόλο για τη ζωή στη Γη
Πεντάγωνο: Τι συμβαίνει με τα μυστήρια drones στο New Jersey
Η διαφήμιση δείχνει δύο παιδιά που προσφέρουν στον μπαμπά τους στοχαστικά δώρα για τα γενέθλιά του, αλλά η ξεχασιάρα σύζυγος συνειδητοποιεί ότι δεν έχει αγοράσει τίποτα. Έτσι, βγάζει το iPhone 16 Pro της και ανοίγει την εφαρμογή Φωτογραφίες. Στη συνέχεια, χρησιμοποιεί την Apple Intelligence για να δημιουργήσει γρήγορα ένα slideshow με μερικές από τις φωτογραφίες του συζύγου της. Ενώ ο σύζυγος παρακολουθεί με χαρά τη συλλογή, η σύζυγος χαμογελά πονηρά, ενώ οι στίχοι “I’m a genius” παίζουν στο παρασκήνιο.
Δυστυχώς, αυτή η διαφήμιση υπονοεί ότι τα πραγματικά δώρα των παιδιών, για τα οποία έχουν ξοδέψει χρόνο, χρήμα και ενέργεια, μπορούν να αντικατασταθούν από ένα γενικό slideshow που παρασκευάστηκε από το Apple Intelligence σε λίγα δευτερόλεπτα.
Δείτε επίσης: Η λειτουργία “Ask Photos” της Google απαντά σε ερωτήματα
Αν και η δυνατότητα αυτή είναι ευχάριστη, οι εφαρμογές βιβλιοθήκης φωτογραφιών από διάφορες εταιρείες προσφέρουν εδώ και καιρό παρόμοιες λειτουργίες. Ωστόσο, είναι σχεδόν αδιανόητο να υποκαθιστά ένα προσωπικό δώρο, πόσο μάλλον για τα γενέθλια ενός συντρόφου.
Πηγή: androidauthority