ΑρχικήinetInstagram: Σημειώνει άνοδο ως ειδησεογραφικός ιστότοπος

Instagram: Σημειώνει άνοδο ως ειδησεογραφικός ιστότοπος

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι παρακολουθούν ειδήσεις στο Instagram, παρά τις προσπάθειες της πλατφόρμας να περιορίσει το πολιτικό περιεχόμενο.

Instagram ειδήσεις

Ένα άρθρο της Wall Street Journal αναφέρει την κατάσταση των ηλικιωμένων Αμερικανών μέσα από μια εικόνα με μια τούρτα που φέρει την επιγραφή: “Αριθμός ρεκόρ Αμερικανών ηλικίας 65 ετών: πλούσιοι, ενεργοί και ελεύθεροι”. Ο Mosheh Oinounou, ένας ευγενικός 41χρονος, εμφανίζεται επιπλέον στην κάμερα με τον συν-παρουσιαστή του podcast ειδήσεων για να εξηγήσει τη σημασία της ψήφου των Ρεπουμπλικάνων υποψηφίων για την προεδρία και τον λόγο που ο Πρόεδρος Biden είναι υποψήφιος στο New Hampshire.

Δείτε περισσότερα: Appointments on Instagram: Κλείστε εύκολα τα ραντεβού με τους πελάτες σας

Το Mo News έχει κερδίσει 436.000 followers στο Instagram, μετατρέποντας ένα αρχικά προσωρινό έργο σε μια επιτυχημένη επιχείρηση με τρεις πλήρους απασχόλησης υπαλλήλους και μεγάλη αναγνώριση. Το Δεκέμβριο, το Υπουργείο Εξωτερικών παραχώρησε μια συνέντευξη στο Mo News με τον Υπουργό Εξωτερικών, Antony J. Blinken. Ο κ. Oinounou επεσήμανε πως το πρακτορείο του λαμβάνει υπόψη τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ενημερώνονται για τα νέα.

#secnews #japan #ai #supermarket
Η ιαπωνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ AEON εισήγαγε ένα σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) για να παρακολουθεί τα χαμόγελα και γενικότερα τη συμπεριφορά των υπαλλήλων προς τους πελάτες. Πρόκειται για μια προσπάθεια τυποποίησης της συμπεριφοράς των εργαζομένων. Ωστόσο, αυτή η κίνηση έχει προκαλέσει αντιδράσεις, επαναφέροντας στο προσκήνιο το ζήτημα της ηθικής χρήσης της τεχνολογίας.
Σύμφωνα με τη South China Morning Post, η AEON ανακοίνωσε την έναρξη χρήσης του συστήματος “Mr Smile” σε 250 καταστήματά της στη χώρα. Ο στόχος είναι η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.
Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/609761/iaponia-super-market-xrisimopoiei-ai-sistima-gia-elegxo-xamogelon-ipallilon/
00:00 Εισαγωγή
00:20 Έλεγχος και τυποποίηση της συμπεριφοράς
01:04 Ανησυχίες για τη χρήση του AI
Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

#secnews #japan #ai #supermarket

Η ιαπωνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ AEON εισήγαγε ένα σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) για να παρακολουθεί τα χαμόγελα και γενικότερα τη συμπεριφορά των υπαλλήλων προς τους πελάτες. Πρόκειται για μια προσπάθεια τυποποίησης της συμπεριφοράς των εργαζομένων. Ωστόσο, αυτή η κίνηση έχει προκαλέσει αντιδράσεις, επαναφέροντας στο προσκήνιο το ζήτημα της ηθικής χρήσης της τεχνολογίας.

Σύμφωνα με τη South China Morning Post, η AEON ανακοίνωσε την έναρξη χρήσης του συστήματος “Mr Smile” σε 250 καταστήματά της στη χώρα. Ο στόχος είναι η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.

Μάθετε περισσότερα:

00:00 Εισαγωγή
00:20 Έλεγχος και τυποποίηση της συμπεριφοράς
01:04 Ανησυχίες για τη χρήση του AI

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3LlNtaWdwUDBPYlpJ

Σούπερ μάρκετ εισάγει AI για να ελέγχει χαμόγελα υπαλλήλων

SecNewsTV3 hours ago

Ο Mosheh Oinounou ανέφερε σε συνέντευξή του ότι οι άνθρωποι είναι πολύ κυνικοί και κάνουν εύκολα κρτική σχετικά με τις πληροφορίες που λαμβάνουν από τις παραδοσιακές πηγές. Επιπλέον, ανέφερε πώς αντιλαμβάνεται την ανάλυση ειδήσεων αυτού του είδους στο Instagram.

Ο κ. Oinounou ανήκει σε μια ομάδα ατόμων που έχουν κατανοήσει πώς να διατυπώνουν πληροφορίες και να τις μεταδίδουν μέσω του Instagram, μετατρέποντας την κοινωνική πλατφόρμα σε μια ισχυρή πηγή ειδήσεων. Πολλοί millennials και Gen X-ers, εμπνευσμένοι από τον τρόπο που οι προηγούμενες γενιές χρησιμοποιούσαν το Facebook, έχουν γίνει πιο άνετοι με την ανάγνωση ειδήσεων στο Instagram και την κοινοποίηση αναρτήσεων και βίντεο στις Ιστορίες του Instagram για τους φίλους τους, τα οποία εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες.

Οι παραδοσιακοί οργανισμοί ειδησεογραφίας, διαθέτουν ενεργούς λογαριασμούς στο Instagram, όπου μοιράζονται πληροφορίες. Παρόλο που αυτοί οι ειδησεογραφικοί λογαριασμοί έχουν διαφορετική προσέγγιση, τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί η απήχησή τους.

Δημιουργούν περιεχόμενο σαν τα παλιάς σχολής ιστολόγια και επικοινωνούν μπροστά στην κάμερα όπως οι Tik Tokers και οι YouTubers. Αντλούν πληροφορίες από μεγάλα καταστήματα, ενώ προσθέτουν τη δική τους ανάλυση. Επικοινωνούν με τους ακόλουθους στα σχόλια και μέσω προσωπικών μηνυμάτων, χρησιμοποιώντας σχόλια και ερωτήσεις για να δημιουργήσουν περισσότερες δημοσιεύσεις.

Για πολλούς ανθρώπους, υπάρχουν οι σεφ που εμπιστεύονται, οι γιατροί που εμπιστεύονται, και έπειτα υπάρχει μια κατηγορία ειδήσεων και πληροφοριών που εμπιστεύονται», δήλωσε η Jessica Yellin, πρώην ανταποκρίτρια του CNN για τον Λευκό Οίκο. Η κυρία Yellin, που έχει περισσότερους από 650.000 ακόλουθους στον λογαριασμό της στο Instagram και διατηρεί μια επωνυμία μέσων ενημέρωσης με το όνομα News Not Noise, ισχυρίζεται το εξής: «Σας παρέχουμε πληροφορίες, όχι κρίση πανικού».

Instagram ειδήσεις

Διαβάστε ακόμη: Instagram: Πώς να προγραμματίσετε αναρτήσεις;

Όλα αυτά καθιστούν το Instagram, το οποίο ανήκει στη Meta, ένα ολοένα και πιο σημαντικό ειδησεογραφικό μέσο στις φετινές προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ. Από πέρυσι, το 16 τοις εκατό των ενηλίκων των ΗΠΑ λάμβαναν τακτικά ειδήσεις στο Instagram, ξεπερνώντας το TikTok, το X και το Reddit, και από 8 τοις εκατό το 2018, σύμφωνα με την Pew Research. Πάνω από το ήμισυ αυτής της ομάδας ήταν γυναίκες.

Πηγή: nytimes.com

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS