Με την remastered και διευρυμένη συλλογή Layers of Fear ολοκληρώθηκε η εποχή που η Bloober Team έφτιαχνε παιχνίδια ψυχολογικού τρόμου. Το στούντιο στρέφει τώρα την προσοχή του στην παραγωγή παιχνιδιών τρόμου για τη μαζική αγορά. Αποφάσισαν να παραδώσουν κάτι φρέσκο και καινούργιο για να ξεπεράσουν το όριο που συνάντησαν εστιάζοντας μόνο στην ιστορία, τη διάθεση, τα γραφικά και τη μουσική και δίχως να δώσουν μεγάλη σημασία στους μηχανισμούς του παιχνιδιού.
Δείτε επίσης: Nintendo Switch Online: Προστέθηκαν 4 Sega Genesis παιχνίδια
Η Bloober Team μετατοπίζει την εστίασή της ώστε να βασίζεται στη δράση και τη συμβολή των παικτών για να δημιουργήσει ανησυχία, ελπίζοντας να διευρύνει το κοινό της. Αυτό το ήθος που προέχει τους μηχανισμούς εφαρμόστηκε το 2019, όταν άρχισαν να κατασκευάζουν το remake του Silent Hill 2 για την Konami. Οι μελλοντικοί τους τίτλοι θα είναι πολύ πιο προσανατολισμένοι στη μαζική αγορά, με πολλούς μηχανισμούς gameplay και θα είναι πολύ μεγαλύτεροι. Το Silent Hill 2 θα είναι η πρώτη γεύση που θα πάρει το κοινό από τον επαναπροσανατολισμό της Bloober.
Ο Babieno συνίδρυσε το στούντιο που θα γινόταν η Bloober Team το 2006, αφού πούλησε την εταιρεία ερευνών μάρκετινγκ στην Πολωνία. Στόχος του ήταν να γίνει αφηγητής ιστοριών και αρχικά σκέφτηκε να ασχοληθεί με τον κινηματογράφο, αλλά στράφηκε στα παιχνίδια λόγω του υψηλού κόστους. Το στούντιο ξεκίνησε με περίπου 15 υπαλλήλους και επικεντρώθηκε στην κατασκευή παιχνιδιών με σύμβαση. Ο Babieno παραδέχεται ότι ποτέ δεν ήταν πραγματικά καλοί, καθώς προσπαθούσαν να πιάσουν τα πάντα στην αγορά και απλώς ακολουθούσαν το πλήθος.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Το 2015, η Bloober Team υποβλήθηκε σε μια εσωτερική αναμέτρηση μετά την κυκλοφορία του Brawl, ενός δωρεάν παιχνιδιού που αντιμετώπισε πολλά από τα παράπονα που είχαν οι παίκτες με το Basement Crawl, το χειρότερες σε κριτικές launch game του PlayStation 4. Ο Babieno κάθισε με την ομάδα του και είχε μια ειλικρινή συζήτηση σχετικά με την ταυτότητα και το μέλλον του στούντιο. Αποφάσισαν να επικεντρωθούν στο να δημιουργήσουν κάτι για το οποίο θα ήταν περήφανοι και επέστρεψαν στις ρίζες τους για να προσφέρουν παιχνίδια τρόμου.
Πρόταση: Pokémon Go: Ενημέρωση που ήταν πολύ καλή για να είναι αληθινή
Ο Babieno έχει πάθος για τον τρόμο και μεγάλωσε απολαμβάνοντας βιβλία, ταινίες και παιχνίδια με ανησυχητική θεματολογία. Είδε τον φόβο ως έναν τρόπο να συνδεθεί με βαθιά ανθρώπινα συναισθήματα και εμπειρίες. Ο Babieno παρουσίασε στους επενδυτές του ένα σχέδιο για να γίνει ένας από τους καλύτερους προγραμματιστές παιχνιδιών ψυχολογικού τρόμου και εκείνοι συμφώνησαν, οδηγώντας στη δημιουργία της Bloober Team 2.0.
Η Bloober Team είχε μια μεγάλη επιτυχία το 2016 με το Layers of Fear και το ακολούθησε με άλλα επιτυχημένα παιχνίδια ψυχολογικού τρόμου. Ο Babieno προσπάθησε κρυφά να πείσει την Konami να αφήσει την Bloober να κάνει ένα παιχνίδι Silent Hill. Το 2019, η Konami κάλεσε τον Babieno στην Ιαπωνία και ζήτησε από την Bloober να παρουσιάσει ένα remake του Silent Hill 2. Ο Bloober πήρε τη δουλειά και η Konami έκανε την επίσημη ανακοίνωση τον Οκτώβριο του 2022. Η Bloober κυκλοφόρησε πρόσφατα το Layers of Fear, ένα πλήρες remastering της σειράς σε Unreal Engine 5, κλείνοντας πρόωρα την πόρτα στο 10ετές σχέδιο της Bloober 2.0.
Το Silent Hill 2 θα είναι ο πρώτος τίτλος της Bloober Team 3.0, η οποία επικεντρώνεται σε παιχνίδια τρόμου με πρωταρχικό στόχο τη δράση και τη μαζική αγορά. Ο Babieno βλέπει τα παιχνίδια τρόμου ως μια κάθαρση για τον καθημερινό τρόμο και έναν τρόπο αντιμετώπισης των φόβων. Η Bloober Team έχει αυξηθεί σε περίπου 230 υπαλλήλους και ο Babieno θέλει να παραμείνει ανεξάρτητος για να συνεχίσει να φτιάχνει φρέσκα και δημιουργικά παιχνίδια τρόμου.
Διαβάστε επίσης: Diablo IV: Νέα ενημέρωση κάνει τις κατηγορίες λίγο πιο ισχυρές
πηγή πληροφοριών:engadget.com