ΑρχικήinetΟι 7 υποψήφιοι για το καινούργιο λογότυπο του Mozilla

Οι 7 υποψήφιοι για το καινούργιο λογότυπο του Mozilla

Δύο μήνες μετά την έναρξη του ανοικτού rebranding για το νέο λογότυπο του Ιδρύματος, το Mozilla περιόρισε τον αριθμό των επιλογών σε επτά υποψηφιότητες.

Με τον όρο ανοικτό branding το Mozilla δεν εννοούσε την συμμετοχή των χρηστών, αλλά δήλωσαν ότι η επιλογή του λογοτύπου θα πρέπει να προέρχεται, όσο το δυνατόν γίνετε, από τους χρήστες του και όχι από κάποιον ανώτερο υπάλληλο στα γραφεία του Σαν Φρανσίσκο.
Όλα οι υποψήφιοι των επτά λογοτύπων προέρχονται από την σχεδιαστική εταιρία Johnson Banks με βάση της το Ηνωμένο Βασίλειο, η εταιρία στο παρελθόν συνεργάστηλε με τη Virgin και το Μουσείο Guggenheim.
Κάθε υποψήφιο λογότυπο είναι μοναδικό από μόνο του και δίνει στους χρήστες καλές εναλλακτικές λύσεις για να επιλέξουν το αγαπημένο τους. Τα λογότυπα έχουν επίσης μοναδικά ονόματά : The Eye, The Connector, The Open Button, Protocol, Wireframe World, The Impossible M και Flik Flak.

Mozilla
Δυστυχώς όμως η σχεδιαστική κοινότητα δεν εντυπωσιάστηκε, σύμφωνα με τις πληροφορίες που δόθηκαν στην Designer News, μια ιστοσελίδα όπου οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές συναντιούνται για να μοιραστούν τις απόψεις τους κ.α .
Αφήνωντας την κριτική κατα μέρος, τα φαβορί φαίνονται να είναι το The Connector και το Protocol.
Το επόμενο βήμα για τον Mozilla είναι να καταλήξει σε μόνο τρεις, από τους επτά υποψηφίους, οι οποίες θα λάβουν περαιτέρω βελτιώσεις και θα εισαχθούν σε έναν γύρο δοκιμών από τους καταναλωτές και σε έναν γύρο με ζωντανή κριτική, αυτό θα γίνει στα μέσα Σεπτεμβρίου. Το Ίδρυμα ελπίζει να έχει μια τελική απόφαση μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS