Η Uber Technologies, θα αναπτύξει έναν βοηθό τεχνητής νοημοσύνης που υποστηρίζεται από την τεχνολογία του OpenAI GPT-4o για να βοηθήσει τους οδηγούς να μεταβούν στα ηλεκτρικά οχήματα, ως μέρος των προσπαθειών της για μείωση των εκπομπών ρύπων.
Δείτε επίσης: Uber: Συνεργασία με Avride για υπηρεσίες robotaxi και robot delivery
Η εταιρεία έχει υποστηρίξει μια στροφή προς τα EVs εδώ και αρκετά χρόνια και έχει δεσμευτεί 800 εκατομμύρια δολάρια για να υποστηρίξει την εξ ολοκλήρου στροφή των συνεργατών της στα ηλεκτρικά ηλεκτρικά μέχρι το 2040.
Ο βοηθός AI, που βασίζεται στο GPT-4o του OpenAI, παρουσιάστηκε στην εκδήλωση Go-Get Zero της Uber στο Λονδίνο την Τρίτη. Το chatbot πρόκειται να κυκλοφορήσει στις Ηνωμένες Πολιτείες στις αρχές του επόμενου έτους και αργότερα θα επεκταθεί σε άλλες τοποθεσίες.
Πρόστιμο 15 εκατ. δολαρίων στη Meta για συλλογή πληροφοριών
LignoSat: Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος εστάλη στο διάστημα
Ρομπότ ανασύρει ραδιενεργό υλικό από αντιδραστήρα
Θα παρέχει εξατομικευμένες απαντήσεις προσαρμοσμένες στην πόλη του οδηγού και κατάλληλα κίνητρα, είπε η Uber. Η εταιρεία θα επεκτείνει επίσης τη χρήση του chatbot για να απαντά σε ερωτήματα πέρα από τα EV στις αρχές του 2025.
Δείτε ακόμα: Uber – Waymo: Υπηρεσίες robotaxi στο Austin και την Atlanta
Περίπου 180.000 οδηγοί Uber κάθε μήνα μετακινούνται σε ηλεκτρικά οχήματα στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.
“Οι οδηγοί της Uber υιοθετούν ηλεκτρικά οχήματα πέντε φορές πιο γρήγορα από τον μέσο οδηγό στις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Ευρώπη. Στο Λονδίνο, σχεδόν το 30% όλων των μιλίων που διανύονται στην Uber είναι πλέον ηλεκτρικά“, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Dara Khosrowshahi.
Εκτός από την τεχνολογία GPT-4o, η Uber εγκαινιάζει επίσης ένα πρόγραμμα καθοδήγησης για τη σύνδεση έμπειρων οδηγών EV με οδηγούς που θέλουν να στραφούν σε ηλεκτρικά οχήματα.
Δείτε επίσης: Uber: Έλαβε πρόστιμο € 290 εκατ. από την DPA Ολλανδίας
Επιπλέον, βραβεύει κορυφαίους εμπόρους στην πλατφόρμα παράδοσης τροφίμων με 50.000 $ για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση των δικών τους πρωτοβουλιών βιωσιμότητας και στην προσέγγιση περισσότερων πελατών.
Πηγή: reuters