Η Meta έχει κατακλύσει τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τεχνολογία AI. Σύντομα, το Meta AI θα είναι παντού: Στη ροή ειδήσεων του Facebook, στη γραμμή αναζήτησης του Instagram, ακόμη και στις συνομιλίες σας με φίλους στο Messenger. Το μοντέλο μεγάλης γλώσσας Llama 3 της εταιρείας είναι επίσης ίσως το πιο ισχυρό μοντέλο ανοιχτού κώδικα στην αγορά.

Δείτε επίσης: Ray-Ban Meta: Τώρα αναγνωρίζουν και περιγράφουν αξιοθέατα

Είναι όμως αυτή η τεχνολογία AI τόσο ευεργετική όσο θέλει να την παρουσιάσει η Meta;

Η εμπειρία Meta AI ήταν μέχρι στιγμής γεμάτη ανεπιθύμητα μηνύματα. Πουθενά δεν είναι πιο ξεκάθαρο όσο στο Instagram όπου η λειτουργία αναζήτησης, που κάποτε ήταν ένα μέρος για να αναζητήσετε τον λογαριασμό ενός φίλου, υπάρχει τώρα φαινομενικά για να εισάγει τους χρήστες σε συνομιλία με ένα chatbot. “Ρωτήστε το Meta AI οτιδήποτε” λέει τώρα στη γραμμή αναζήτησης.

Αυτή η νέα κεφαλίδα του Instagram διαθέτει επίσης μια πλαϊνή λίστα με προτροπές για αλληλεπίδραση με την τεχνητή νοημοσύνη, η οποία όμως είναι περιορισμένη και δεν ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις του χρήστη.

Δείτε ακόμα: Meta: Διαγράφει όλους τους λογαριασμούς Oculus;

Η εισαγωγή του Meta AI—μιας σουίτας εργαλείων τεχνολογίας AI που έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν τη ζωή των χρηστών ευκολότερη και να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στα προϊόντα Meta, είναι μια σκόπιμη προσθήκη σε μια μοντέρνα περιοχή αναδυόμενης τεχνολογίας. Εάν αποτύχει, θα είναι είτε επειδή οι χρήστες

δεν θέλουν πραγματικά να αλληλεπιδράσουν με την τεχνητή νοημοσύνη εκεί που βλέπουν τις φωτογραφίες των φίλων τους, είτε θα αποτύχει επειδή έχει κάνει την όλη εμπειρία κάπως περίπλοκη και ενοχλητική.

Για τον σκοπό αυτό, η Meta έχει δεσμευτεί να επισημάνει εικόνες, βίντεο ή ήχο που δημιουργούνται από AI στις πλατφόρμες της, αλλά μόνο εάν ανιχνεύουν «δείκτες εικόνας τεχνητής νοημοσύνης του κλάδου». Δεν είπαν ποιοι είναι αυτοί οι δείκτες.

Δείτε επίσης: Η Meta αγνόησε αναφορές για εκμετάλλευση παιδιών από γονείς

Αν η Meta πιστεύει ότι αυτό που λαχταρούν οι χρήστες είναι περισσότερη τεχνητή νοημοσύνη, αγνοούν το γεγονός ότι η εμπειρία του Facebook και του Instagram είναι ήδη γεμάτη τεχνολογία AI.

Πηγή: fastcompany