ΑρχικήinetΧρήστες Galaxy S6 kai S7 παραπονιούνται για το Stock Email App

Χρήστες Galaxy S6 kai S7 παραπονιούνται για το Stock Email App

Πολλοί χρήστες κινητών Samsung έχουν παραπονεθεί για κάποια προβλήματα σχετικά με το Email App και έχουν επικοινωνήσει με το κεντρικό Forum των Android για να δηλώσουν ότι έχουν πρόβλημα συνθέτοντας ένα email μέσω της stock εφαρμογής χρησιμοποιώντας πληκτρολόγιο Samsung.

galaxy-s6-and-s7-owners-complain-about-samsung-s-stock-email-app-509830-2

Το πρόβλημα φαίνεται να υπάρχει στα Galaxy S6, Galaxy S6 σειρά , Galaxy S7 και στην σειρά Galaxy S7 και εμφανίζεται όταν οι χρήστες προσπαθούν να πληκτρολογήσουν «I’m», το πληκτρολόγιο αυτομάτως αντικαθιστά την απόστροφο με διπλά εισαγωγικά.

Φαίνεται επίσης ότι οι λέξεις όπως autocorrect αλλάζουν σε «aautocorrect» και το three σε «tthree». Οι χρήστες επίσης αναφέρουν ότι το autoreplace και το autocaps είναι απενεργοποιημένα.

«Μίλησα με την υποστήριξη δύο φορές και άφησα κάποιον να έχει Access στον υπολογιστή μου. Επανέφερα τις ρυθμίσεις του πληκτρολόγιου μου και το ζήτημα εξακολουθεί να υπάρχει.» γράφει κάποιος χρήστης στο forum. Το πρόβλημα μπορεί να ξεπεραστεί με την χρήση του πληκτρολόγιου της Google ως την κύρια μέθοδο εισαγωγής, πράγμα που σημαίνει ότι το ελάττωμα υπάρχει στο πληκτρολόγιο της Samsung ή με το email του πελάτη.

Ένας άλλος χρήστης αναφέρει ότι ούτε το DoubleClick δουλεύει εδώ και λίγες μέρες. Φαίνεται ότι αυτό το θέμα άρχισε να εμφανίζεται την προηγούμενη εβδομάδα.

Αυτά τα σφάλματα φαίνεται να επηρεάζουν ένα πολύ μικρό ποσοστό χρηστών και πιθανών να οφείλεται σε μια server-side αναβάθμιση που η εταιρεία θα μπορούσε να κάνει στο ιδιόκτητο πληκτρολόγιο ή στο email του πελάτη του.

Η Samsung σίγουρα θα εμφανίσει μια ενημερωμένη έκδοση για να διορθώσετε το πρόβλημα γι’ αυτό όσοι αντιμετωπίζετε πρόβλημα μην ανησυχείτε, είναι κάτι προσωρινό!

 

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS