HomeSecuritySymantec, ESET, McAfee τερμάτισαν πρώτα στην αγορά των Windows anti-malware

Symantec, ESET, McAfee τερμάτισαν πρώτα στην αγορά των Windows anti-malware

Τα antivirus από τα Symantec, ESET και McAfee είναι τα πιο δημοφιλή προϊόντα προστασίας anti-malware σε Windows, σύμφωνα με τα δεδομένα χρήσης που συγκέντρωσε η OPSWAT.

Για περισσότερα από πέντε χρόνια, η OPSWAT συλλέγει δεδομένα και δημοσιεύει μηνιαίες αναφορές μεριδίων αγοράς για την αγορά κατά των κακόβουλων προγραμμάτων των Windows. Η εταιρεία αναφέρει ότι συλλέγει τα data της από περισσότερα από 30.000 συστήματα επιχειρήσεων και οικιακών συστημάτων όπου οι πελάτες εγκατέστησαν τις δωρεάν εφαρμογές της.

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση που δημοσιεύθηκε στα τέλη Οκτωβρίου, η Symantec είναι ο κορυφαίος πωλητής anti-malware, με μερίδιο αγοράς 13,56%, ακολουθούμενη από την ESET με 12,84% και την McAfee με 12,21%. Άλλοι προμηθευτές που περιλαμβάνονται στα top 10 είναι τα Bitdefender (10,77%), Kaspersky (7,66%), Avast (6,98%), Cylance (5,95%), Webroot (5,88%), Malwarebytes (5,8%) και Sophos.

malware Symantec

Η αναφορά OPSWAT εξαιρεί τα δεδομένα του Windows Defender, καθώς το προϊόν εγκαθίσταται από προεπιλογή σε όλα σχεδόν τα σύγχρονα συστήματα των Windows. Η εταιρεία παραδέχεται επίσης ότι η έκθεσή της δεν είναι πλήρως αντιπροσωπευτική για ολόκληρη την αγορά anti-malware.

“Οι χρήστες των δειγμάτων μπορεί να μην είναι αντιπροσωπευτικοί του γενικού πληθυσμού”, ανέφερε. «Ενώ τα free προϊόντα μας έχουν διεθνή εμβέλεια, η χρήση τους δεν είναι ανάλογη με την παγκόσμια κατανομή πληθυσμού. Μόνο οι αγγλόφωνες εκδόσεις των δωρεάν προϊόντων μας είναι διαθέσιμες, έτσι οι χώρες με μεγαλύτερο αριθμό αγγλικών ομιλητών αναμένεται να χρησιμοποιούν αυτές τις εφαρμογές σε υψηλότερα ποσοστά».

Αλλά, επί του παρόντος, τα δεδομένα της OPSWAT είναι η μόνη αναφορά που δίνει information για την αγορά των Windows anti-malware σήμερα, με βάση την οποία μπορούν να γίνουν κάποιες βασικές παρατηρήσεις.

Για αρχή, μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι δεν υπάρχει μεγάλο κενό μεταξύ των κορυφαίων τεσσάρων, είναι όλοι συγκεντρωμένοι με μια διαφορά 3%.

Δεν υπάρχει επίσης καμία εταιρεία που να κυριαρχεί στην αγορά, όπως συχνά βλέπουμε σε άλλες βιομηχανίες. Αυτό είναι κάπως χαρακτηριστικό για ολόκληρο τον τομέα της ασφάλειας στον cyberspace, όπου οι περισσότερες από τις εξειδικευμένες αγορές – όπως τα firewalls και τα VPN – είναι επίσης κατακερματισμένα μεταξύ μιας ποικιλίας εταιρειών, αντί να είναι συσσωρευμένα σε ένα μεγάλο παίκτη της αγοράς.

Σε μια αγορά άνω των τριών δεκαετιών, αυτή είναι μια θεαματικά καλή κατάσταση, καθώς μια διαφοροποιημένη purchase είναι το πιο εμφανές σημάδι μιας υγιούς και ανταγωνιστικής αγοράς.

Και ένα άλλο σημάδι μιας υγιούς αγοράς είναι το γεγονός ότι ποτέ δεν μένει σταθερό. Με τα χρόνια, γίνονται συνεχώς εναλλαγές στο top 10 των Windows anti-malware.

Το παράδειγμα της Avast είναι αυτό ακριβώς για το οποίο μιλάμε, την άνοδο και την πτώση της τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Μια έκθεση OPSWAT από τον Ιανουάριο του 2014 είχε την Avast με μερίδιο αγοράς 13,2%, πολύ πάνω από τον ανταγωνισμό. Πήγε 15% μέχρι τον Δεκέμβριο του 2015. Η άνοδό του συνεχίστηκε μόνο τα επόμενα δύο χρόνια. Μέχρι τον Ιούνιο του 2017, η Avast είχε συγκεντρώσει το επιβλητικό 20,48% της αγοράς, χάρη στην εξαγορά της AVG.

Τα πράγματα άρχισαν να ξετυλίγονται μετά από αυτό το σημείο, για άγνωστους λόγους. Μέχρι τον Δεκέμβριο του 2018, το μερίδιο αγοράς της Avast μειώθηκε στο 17,42%. Δεν είναι σαφές τι προκάλεσε αυτή την πτώση, αλλά κατά τη διάρκεια των επόμενων δέκα μηνών, η Avast έπεσε σε ένα φτωχό 6,98%, τοποθετώντας την έκτη στην κορυφή που κάποτε κυβερνούσε.

Η πτώση της Avast στην κατάταξη προκάλεσε μια αλλαγή στην κορυφή. Η κορυφαία θέση άλλαξε τρεις φορές το τελευταίο έτος, από την Avast στην McAfee το Μάρτιο του 2019, στη συνέχεια στον ESET τον Ιούνιο και στη συνέχεια στη Symantec τον Αύγουστο.

Αυτό έρχεται μόνο για να αποδείξει ότι στον αιθέριο κόσμο των anti-malware, οι εταιρείες θα μετακινούνται συχνά από ένα προϊόν σε άλλο εάν αισθάνονται ότι δεν λαμβάνουν την κατάλληλη προστασία.

Υπάρχει ακόμη περιθώριο καινοτομίας και δημιουργίας χώρου για νέα προϊόντα στην αγορά. Το καλύτερο παράδειγμα είναι η εμφάνιση της Cylance στην τελευταία έκθεση της OPSWAT, μια εταιρεία που βασίζεται σε μια προσέγγιση που βασίζεται σε AI για να εκτελέσει αυτό που ονομάζει “προληπτικά προϊόντα ασφαλείας”.

Οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων στις επιχειρήσεις επηρεάζονται συχνά από τις τελευταίες σύγχρονες technologies και πολλοί θα πειραματιστούν με τις προηγμένες τεχνολογίες στην αναζήτηση καλύτερης προστασίας.

Η OPSWAT δήλωσε ότι η έκθεσή της δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για τη λήψη αποφάσεων “για το ποιοι anti-malware πωλητές είναι οι καλύτεροι ή για να συγκρίνουν αυτούς τους πωλητές όσον αφορά την Quality or the Performance“, αλλά να χρησιμοποιηθούν μόνο ως πληροφορίες.

Teo Ehc
Teo Ehchttps://secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Subscribe to the Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS