ΑρχικήinetSnapchat εισάγει το πρώτο θέμα διακοπών για το κανάλι Discover

Snapchat εισάγει το πρώτο θέμα διακοπών για το κανάλι Discover

Το Snapchat Discover μόλις δέχτηκε την πρώτη εποχιακή προσφορά του.

Snapchat εισάγει το πρώτο θέμα διακοπών για το κανάλι Discover

Η Media startup Brit + Co έκανε το ντεμπούτο της ένα «αναδυόμενο» κανάλι στο Discοver την Παρασκευή που διαθέτει περιεχόμενο με θέμα τις διακοπές και τα σχετικά θέματα που θα προβάλλονται θα είναι το ψήσιμο, η χειροτεχνία και άλλα «Κάντο Μόνος σου» έργα.

Ενώ το Snapchat έχει στρέψει τους νέους εκδότες στις Discοver προσφορές του, αρκετά σταθερά από την έναρξη της πλατφόρμας τον Ιανουάριο, η “γωνιά” της Brit + Co είναι μοναδική στο ότι είναι μια σαφώς εποχιακή προσπάθεια. Το κανάλι θα βρίσκεται ζωντανά στο Snapchat από 27 Νοεμβρίου μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου και από 18 Δεκεμβρίου μέχρι τις 24.

Κάθε ημερήσια έκδοση θα έχει ένα διαφορετικό θέμα, όπως το ψήσιμο, η διακόσμηση ή άλλα εποχιακά έργα. Το εικονίδιο του καναλιού θα αλλάζει και αυτό κάθε μέρα, σύμφωνα με το θέμα. Ενώ ένα μεγάλο μέρος του περιεχομένου θα είναι παρόμοιο με τα σχέδια και τα βίντεο με γνώμονα τον κατασκευαστή στην ιστοσελίδα της εταιρείας, το κανάλι θα προωθήσει το κατάστημα Brit + Co, το οποίο θα πουλάει δώρα, μαθήματα και σετ εργαλείων «Κάντο Μόνος σου».

snapchat-discover-min

«Νοιαζόμαστε πολύ περισσότερο για το engagement από ότι για το overall reach», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής, Brit Morin, σημειώνοντας ότι, όπως συμβαίνει με πολλούς εκδότες, το Snapchat Discοver εξακολουθεί να είναι ένα κομμάτι ενός πειράματος. «Πολλοί άνθρωποι κοιτάζουν το Snapchat και βλέπουν μεγάλους αριθμούς χρηστών, αλλά εμάς μας ενδιαφέρει περισσότερο το engagement.»

Η Google συνεργάζεται με την Brit + Co γι’ αυτή την προσπάθεια και ο γίγαντας αναζήτησης έχει δημιουργήσει 17 αγγελίες για το κανάλι, λέει ο Morin. Κάθε διαφήμιση επισημαίνει το Google app και είναι επικεντρωμένη γύρω από ένα ερώτημα που η Google πιστεύει ότι είναι πιο συχνό γύρω από τις διακοπές (π.χ. «τι είναι ο λωτός;» ή «πόσες είναι οι κουταλιές της σούπας αντιστοιχούν με ένα φλιτζάνι;”)

Αν και η εταιρεία δεν έχει επί του παρόντος σχέδια για να παραμείνει στην Snapchat και πέρα ​​από την περίοδο των διακοπών, ο Morin δήλωσε ότι είναι κάτι που θα επανεξετασθεί στο μέλλον.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS