ΑρχικήsecurityΤώρα και στην Amazon ο έλεγχος ταυτοποίησης δύο παραγόντων!

Τώρα και στην Amazon ο έλεγχος ταυτοποίησης δύο παραγόντων!

Ο διαδικτυακός τόπος Amazon προσφέρει τώρα έλεγχο ταυτοποίησης δύο παραγόντων για να κάνει το λογαριασμό σας πιο ασφαλή!Οι ισχυροί κωδικοί πρόσβασης είναι αναγκαίοι στους ιστότοπους που κατέχουν οικονομικές πληροφορίες και όχι μόνο, αλλά δυστυχώς δεν είναι άτρωτοι όταν πρόκειται για επιθέσεις χάκερ. Ο έλεγχος ταυτοποίησης δύο παραγόντων, προσφέρει πολύ καλύτερη προστασία και απαιτεί από τους χρήστες να επιβεβαιώσουν την ταυτότητα τους με ένα πρόσθετο στοιχείο, όπως για παράδειγμα  ένας κώδικας που δημιουργείται από το  κινητό τους τηλέφωνό. Αυτός ο νέος τρόπος ταυτοποίησης στοιχείων χρησιμοποιείτε από πολλές μεγάλες εταιρίες και μία από αυτές είναι και η Amazon.

Amazon

Για να το ενεργοποιήσετε, μεταβείτε στο λογαριασμό σας και επιλέξτε Αλλαγή ρυθμίσεων λογαριασμού.Στη συνέχεια, επιλέξτε Επεξεργασία στις Ρυθμίσεις ασφαλείας για προχωρημένους και κάντε κλικ στο κουμπί Get Started, στη συνέχεια, ακολουθήστε τις οδηγίες. Θα πρέπει να δώσετε έναν αριθμό τηλεφώνου στο Amazon για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Εάν επιλέξετε να ενεργοποιήσετε αυτή τη λειτουργία, η διαδικασία της καταγραφής στο Amazon θα είναι λίγο πιο περίπλοκη: Θα πρέπει να εισάγετε έναν δευτερεύοντα κωδικό που είτε θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε ή να λάβετε στο τηλέφωνό σας, ανάλογα με την επιλογή που θα κάνετε. Ωστόσο, για να συνδεθείτε  θα πρέπει να είστε σε θέση να χρησιμοποιήτε έναν υπολογιστή ή μια συσκευή, και η Amazon δεν θα απαιτεί πλέον κωδικούς για τη συγκεκριμένη συσκευή.

Παρόλο που αυτός ο τροός προσθέτει λίγο παραπάνω ταλαιπωρία στη διαδικασία σύνδεσής σας, αξίζει τον κόπο, καθώς καθιστά το λογαριασμό σας πολύ πιο ασφαλή από απόπειρες πειρατείας, ακόμη και αν κάποιος καταφέρει να κλέψει τον κωδικό σας. Επίσης σας δίνετε η δυνατότητα εαν αλλάξετε γνώμη, να απενεργοποιήσετε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων.

Στις εταιρείες που προσφέρουν κάποια μορφή ελέγχου ταυτοποίησης δύο παραγόντων για τις υπηρεσίες τους περιλαμβάνονται η Google, η PayPal, η Apple, το Facebook και το Twitter.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS