ΑρχικήinetΤο New York Times λαμβάνει μέτρα για τον αποκλεισμό των διαφημίσεων

Το New York Times λαμβάνει μέτρα για τον αποκλεισμό των διαφημίσεων

ads-New York TimesΗ εταιρεία που διαχειρίζεται το “The New York Times” ανέφερε την περασμένη εβδομάδα ότι θα λάβει μέτρα για να παρακάμψει τα εργαλεία αποκλεισμού διαφημίσεων.

“Όπως γνωρίζετε, η ψηφιακή ροή εσόδων από τις συνδρομές στο The Times σημαίνει ότι είμαστε λιγότερο εκτεθειμένοι σε διαφημίσεις από τους περισσότερους εκδότες.”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας NYT, Mark Thompson κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης. “Παρ ‘όλα αυτά, επιτρέψτε μου να καταστήσω σαφές ότι είμαστε αντίθετοι στη φραγή των διαφημίσεων.”

Η δημιουργία «ποιοτικού περιεχομένου ​​είναι ακριβή», σημείωσε, και η online διαφήμιση είναι ένα σημαντικό μέσο για τη συλλογή χρημάτων.

«Διερευνούμε μια σειρά από επιλογές – συμπεριλαμβανομένων τεχνικών λύσεων και όχι μόνο, για τον μετριασμό των επιπτώσεων από τα εργαλεία αποκλεισμού των διαφημίσεων σε περίπτωση αύξησης του φαινομένου», δήλωσε ο Thompson.

Όταν του ζητήθηκε να διευκρινίσει τι ακριβώς εννοεί με το «τεχνικές λύσεις» για την μετρίαση του προβλήματος, ο εκπρόσωπος των NYT, Eileen Murphy αναφέρθηκε πάλι στις δηλώσεις του Thompson.

Είναι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα, δήλωσε ο Charles King, κύριος αναλυτής για το Pund-IT, η επικράτηση των εργαλείων αποκλεισμού διαφημίσεων.

“Εάν η ηλεκτρονική διαφήμιση επρόκειτο να εξαφανιστεί εντελώς, ένα σωρό εκδότες θα εξαφανιστούν λίγο αργότερα,” είπε στο E-Commerce Times.

Από την άλλη πλευρά, τα εργαλεία αυτά χρησιμοποιούνται από τους χρήστες, διότι προσφέρουν μια εμπειρία που «στερείται» διαφημιστικού περιεχομένου, σημείωσε ο King.

Το πρόβλημα είναι ότι «τα έσοδα από αυτές τις διαφημίσεις χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία μεγάλου μέρους του περιεχομένου, που οι καταναλωτές απολαμβάνουν», τόνισε.

Η πλευρά των καταναλωτών

Μπορεί να είναι δύσκολο να βρούμε μια λύση με τους καταναλωτές που θέλουν μια εμπειρία περιήγησης στο Internet χωρίς διαφημίσεις, αλλά στην ουσία εξαρτάται από το ποιος εμπλέκεται, σύμφωνα με τον King.

«Τα επιχειρήματα υπέρ του αποκλεισμού διαφημίσεων είναι παρόμοια με εκείνας που έχουμε ακούσει, όπως η εμφάνιση του εμπορικού Web, γύρω από θέματα όπως η κοινή χρήση αρχείων, η ψηφιακή διανομή μουσικής, η διαχείριση ψηφιακών δικαιωμάτων και ούτω καθεξής», σημείωσε. «Είναι απόλυτα φυσιολογικό για τους καταναλωτές να θέλουν ένα «δωρεάν γεύμα», αλλά όλα έχουν ένα κόστος.»

Αυτές οι διαφημίσεις που οι άνθρωποι μάλλον δεν θέλουν να δουν, είναι οι ίδιες που τους διευκολύνουν για να δουν το περιεχόμενο που θέλουν, επανέλαβε ο King.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS