Αρχικήinet5o Web World Expo 2015 Conference

5o Web World Expo 2015 Conference

conferenceΣε λίγες μέρες πρόκειται να πραγματοποιηθεί το 5ο Web World Expo – Conference, ένα σημείο συνάντησης που συνδυάζει έκθεση και συνέδριο στους φιλόξενους χώρους του ιστορικού Ζαππείου Μεγάρου.

Το συνέδριο επικεντρώνεται στην έννοια του διαδικτύου και πως αυτό επηρεάζει την καθημερινή μας ζωή, αλλά και αναπόφευκτα, όλους τους επαγγελματικούς κλάδους.

Όπως αναφέρει και η πρόσκληση του συνεδρίου, σήμερα, δεν υπάρχει κλάδος, χώρος, επάγγελμα, τομέας που να μην επηρεάζεται λιγότερο ή περισσότερο από το Διαδίκτυο – η παρουσία και η αξιοποίησή του παίζει πλέον καταλυτικό ρόλο στη δημιουργία, τη διάδοση και τη χρήση πλήθους προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς έχει αλλάξει πλήρως τους κανόνες του παιχνιδιού, προσφέροντας εύφορο έδαφος για να ανθίσει η καινοτομία και η επιχειρηματικότητα.

Το φετινό Web World Expo, που πραγματοποιείται για πέμπτη συνεχή χρονιά, έχει ως κύριο στόχο του την ενημέρωση του κοινού (στο οποίο συγκαταλέγονται άτομα με θέσεις ευθύνης στους κλάδους που επηρεάζονται και επωφελούνται περισσότερο από το Διαδίκτυο, όπως είναι ο τουρισμός, οι ΜΜΕ, τα e-shops, η λιανική πώληση κλπ.) σε θέματα παρουσίας και προβολής των ίδιων και των επιχειρήσεων τους στο Web.

Σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, όταν ο σκοπός του ήταν κυρίως η παροχή πληροφοριών γενικής φύσεως με λίγες πιο εξειδικευμένες παρεμβολές, φέτος τα πράγματα αλλάζουν: με δεδομένη την ολοένα μεγαλύτερη εξοικείωση του κοινού με το Διαδίκτυο και τον καταλυτικό του ρόλο, αλλά και τις πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις (που είναι ραγδαίες, όπως συνήθως συμβαίνει, τον τελευταίο καιρό στο χώρο της Τεχνολογίας) το συνέδριο θα χωριστεί σε τρεις ενότητες.

Η πρώτη θα έχει ως αντικείμενο το ίδιο το Web και το ρόλο του στην καθημερινότητά μας, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό – άμεσα και έμμεσα- για την επιχειρηματικότητα και την ανταγωνιστικότητα όσων δραστηριοποιούνται σε εθνικό, αλλά και διεθνές επίπεδο.

H δεύτερη ενότητα θα έχει ως αντικείμενό της τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) και τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο που μπορούν να παίξουν στην επιτυχία μιας καμπάνιας, αλλά και στη φήμη της ίδιας της επιχείρησης, τελικά, αν αξιοποιηθούν με το σωστό τρόπο και με τη βοήθεια ειδικών.

H τρίτη και τελευταία ενότητα εστιάζει σ’ έναν εξ ίσου σημαντικό παράγοντα, την κινητή τηλεφωνία (ή, πιο σωστά, την ασύρματη επικοινωνία, για να μην ξεχνάμε και το WiFi) που, με τη δυνατότητα του always on την οποία εξασφαλίζει, διαμορφώνει νέους τρόπους πρόσβασης των επιχειρήσεων στους χρήστες, οι οποίοι αφήνουν πίσω τους το ρόλο του παθητικού δέκτη και αλληλεπιδρούν πλέον με τα ερεθίσματα (βλέπε, μηνύματα SMS) τα οποία μπορούν να δεχθούν ανά πάσα στιγμή.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην ιστοσελίδα του συνεδρίου.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS