ΑρχικήsecurityScottrade|Έμαθε πως έγινε hacked 2 χρόνια πριν! Κάλλιο αργά παρά ποτέ!

Scottrade|Έμαθε πως έγινε hacked 2 χρόνια πριν! Κάλλιο αργά παρά ποτέ!

H Scottrade δεν πήρε χαμπάρι την παραβίαση, ώσπου την ειδοποίησε το FBI μετά από δύο χρόνια! Κάλλιο αργά παρά ποτέ που λέει και ο σοφός λαός μας. 

Κάτι τέτοιες περιπτώσεις μας υπενθυμίζουν την δυσκολία που υπάρχει στο να γνωρίζουμε ανά πάσα ώρα και στιγμή τι γίνεται στα συστήματά μας, και πως -πολύ σημαντικό!- μια παραβίαση συστήματος, ή μια κλοπή δεδομένων δεν σημαίνει αυτόματα ότι το θύμα την αντιλαμβάνεται… ίσως να υπάρχουν και περιπτώσεις που το θύμα δεν έχει αντιληφθεί ποτέ το γεγονός.

Το FBI ανακάλυψε πως hackers είχαν πρόσβαση σε προσωπικά στοιχεία (ονόματα και διευθύνσεις) 4.6 εκατομμυρίων ατόμων, αλλά ευτυχώς δεν απέκτησαν πρόσβαση σε άλλου είδους προσωπικά δεδομένα κατά την διάρκεια του hack που συνέβη δυο χρόνια πριν.

Scottrade|Έμαθε πως έγινε hacked 2 χρόνια πριν! Κάλλιο αργά παρά ποτέ!

Οι οnline κλέφτες διείσδυσαν στο δίκτυο της επιχείρησης επενδύσεων Scottrade πριν από περίπου δυο χρόνια, και κατάφεραν να κλέψουν ονόματα και διευθύνσεις περίπου 4.6 εκατομμυρίων πελατών της, σύμφωνα με την δήλωση της ίδιας της εταιρείας που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα, στις 2 Οκτωβρίου.

H εταιρεία δεν εντόπισε την διαρροή πληροφοριών τότε, ούτε μετέπειτα. Έλαβε γνώση μόνο όταν ομοσπονδιακοί πράκτορες του FBI ανακάλυψαν το γεγονός ύστερα από αλλεπάλληλες αναφορές άλλων ατόμων σε αυτό. Ενώ οι παραβιασμένοι servers περιλάμβαναν εκτός των άλλων και αριθμούς κοινωνικής ασφάλισης, email addresses και άλλα συναφή ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, οι επιτιθέμενοι δεν στόχευσαν αυτού του είδους τις πληροφορίες, όπως αναφέρει στην δήλωσή της η εταιρεία.

Αυτή είναι η δεύτερη σημαντική παραβίαση που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα. Την 1η Οκτωβρίου, ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας T-Mobile ανακοίνωσε πως ευαίσθητες πληροφορίες σχετικά με τα 15 εκατομμύρια πελάτες του εχουν κλαπεί λόγω της «χαλαρότητας» της ασφάλειας του credit-checking συνέταιρού της, την εταιρεία Experian.

Ο CEO της T-Mobile, John Legere, δήλωσε πως οι πελάτες της είναι “προφανώς … απίστευτα θυμωμένοι» για την κλοπή των δεδομένων, τα οποία δεν περιλαμβάνουν μόνο πληροφορίες όπως ονόματα, διευθύνσεις και ημερομηνίες γεννήσεως, αλλά και κρυπτογραφημένα πεδία με αριθμούς Κοινωνικής Ασφάλισης και αριθμούς ταυτότητας. Επίσης δήλωσε μεταξύ άλλων πως σκοπεύουν να αναθεωρήσουν την σχέση και την συνεργασία τους με την εταιρεία Experian.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS