ΑρχικήsecurityΔημοφιλή travel websites προειδοποιούν τους πελάτες για Phishing scams

Δημοφιλή travel websites προειδοποιούν τους πελάτες για Phishing scams

Δημοφιλή ταξιδιωτικά  websites προειδοποιούν τους πελάτες για Phishing scams

websites

 

Οι πελάτες των δημοφιλών ταξιδιωτικών websites είναι στο στόχαστρο εγκληματιών οι οποίοι χρησιμοποιώντας Phishing απάτες, προσπαθούν να αλιεύσουν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.

Τα δημοφιλή ταξιδιωτικά websites έχουν σημάνει συναγερμό, εφιστώντας την προσοχή των χρηστών τους, και προσπαθούν να τους ενημερώσουν σχετικά με τα ψευδή emails και SMS μηνύματα που χρησιμοποιούνται για να εξαπατήσουν τα θύματα.

Μεταξύ των εταιρειών που στοχεύονται από τους χάκερς, συμπεριλαμβάνονται τα δημοφιλή on-line ταξιδιωτικά γραφεία: το Hotels.com, το Expedia και το Travelocity.

Μερικοί χρήστες ήδη έχουν ενημερώσει τις εταιρείες πως έλαβαν ένα τηλεφώνημα που αφού τους ενημέρωνε ότι είχαν κερδίσει $2600 δολάρια για να κάνουν ένα δωρεάν ταξίδι, έπειτα τους είχε ζητηθεί μια έγκυρη πιστωτική κάρτα για να «κλείσουν» το θέρετρο.

Στα κακόβουλα μηνύματα που υποδείχθηκαν από τους χρήστες, η επιχείρηση ανίχνευσε ύποπτες δραστηριότητες στα accounts τους οι οποίες προκάλεσαν μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στα στοιχεία των πελατών (όπως ονόματα, αριθμοί τηλεφώνου, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κρατήσεις ταξιδιών).

websites

Ένας σημαντικός αριθμός ταξιδιωτών που χρησιμοποιούν το Hotels.com εξαπατήθηκαν πρόσφατα με σκοπό την αποκάλυψη των προσωπικών στοιχείων τους. Η κατάσταση είναι παρόμοια για το Expedia, με την επικεφαλή της επιχείρησης στο τμήμα επικοινωνιών, κα Sarah Gavin, να επιβεβαιώνει ότι τα στοιχεία δεν είχαν κλαπεί από το Expedia, αλλά μάλλον από κάποιο τρίτο –μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.

Η αναφορά που δημοσιεύθηκε από την επιχείρηση επιβεβαίωσε ότι οι επηρεασμένοι χρήστες είχαν χρησιμοποιήσει το σύστημα του Expedia για να πραγματοποιήσουν πρόσφατα κάποια κράτηση σε ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο, του οποίου τον έλεγχο είχαν εγκληματίες.

«Τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών κλάπηκαν από έναν εγκληματία που επιτυχώς είχε είσβαλλει στο σύστημα ενός συγκεκριμένου ξενοδοχείου, και αφού κατάφερε να υποκλέψει τα πιστοποιητικά σύνδεσης του ξενοδοχείου, στη συνέχεια έκλεψε τα ονόματα και άλλες προσωπικές πληροφορίες των καταναλωτών που είχαν χρησιμοποιήσει το σύστημα του Expedia για να πραγματοποιήσουν πρόσφατα μια κράτηση σε εκείνο το ξενοδοχείο,» αναφέρεται στην έκθεση της εταιρείας.

Οι επιχειρήσεις που λειτουργούν τα ταξιδιωτικά websites ενθάρρυναν τους χρήστες να λάβουν μέτρα προστασίας και πρόληψης ενάντια στα ύποπτα και κακόβουλα μηνύματα,  επίσης τους ενημέρωσαν ότι είναι πολύ σημαντικό να θυμούνται πως αυτές οι εταιρείες δεν θα ζητήσουν ποτέ τα προσωπικά στοιχεία των πελατών τους.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS