ΑρχικήinetΤο Facebook εξολοθρεύει τα Fake Likes!

Το Facebook εξολοθρεύει τα Fake Likes!

Το Facebook έχει τριπλασιάσει την ανίχνευσή του και την εξολόθρευση των “fake” likes, γεγονός που μπορεί τεχνητά να διογκώσει την επιρροή ενός εμπορικού σήματος στο site και να εξαπατήσει τους χρήστες, όπως αναφέρει η επιχείρηση σε δήλωσή της την Παρασκευή.
Το Facebook εξολοθρεύει τα Fake Likes!

Το Facebook άρχισε να βελτιώνει  τις διαδικασίες του γιατί την εξάλειψη των  fake likes τον περασμένο Οκτώβριο. Είναι ένα πραγματικό πρόβλημα για το site, επειδή μπορούν να ξεγελάσουν έναν page owner ή μια επιχείρηση, με την απατηλή σκέψη ότι είναι δημοφιλέστεροι στο Facebook από ότι πραγματικά είναι, και κατά τον ίδιο τρόπο να ξεγελάσουν και τους κανονικούς χρήστες.

Τα fake likes προέρχονται από τα click farms, τα fake accounts και τα malware, τα οποία πωλούνται στους ιδιοκτήτες σελίδων που θέλουν να προωθήσουν την παρουσία τους στο FaceΒοοk.

Αλλά στην πραγματικότητα δεν κάνουν και πολλές ενέργειες για να κερδίσουν πραγματικοί τους πελάτες τους, τους fans τους ή να να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Βελτιώνοντας την τεχνολογία του για την ανίχνευση ύποπτων patterns of likes, το FaceΒοοk έχει τριπλασιάσει τον αριθμό των fake likes που ανιχνεύει και τα εμποδίζει πρίν καν φθάσουν σε μια σελίδα, σύμφωνα με την δήλωση της επιχείρησης σε ένα blog.
Κατά συνέπεια, πολλοί προμηθευτές που προσπαθούσαν να πωλήσουν fake likes στους ιδιοκτήτες σελίδων FaceΒοοk έχουν κλείσει τις επιχειρήσεις τους.

Το FaceΒοοk άρχισε να ενημερώνει τους ιδιοκτήτες σελίδων για τις περιπτώσεις που εμποδίζει ή αφαιρεί τα fake likes από τις σελίδες τους, ήδη από τον περασμένο μήνα. Από τότε, Facebook έχει ειδοποιήσει  200,000 ιδιοκτήτες σελίδων. Το FaceΒοοk δεν ανέφερε τον ακριβή αριθμό των fake likes που  έχει αφαιρέσει.

fake_likes-1024x396
Η πώληση των fake likes είναι μια μεγάλη πρόκληση για μερικά brands και για μικρότερες επιχειρήσεις στο FaceΒοοk: πόσο καλύτερα θα αυξηθεί η παρουσία της επιχείρησης στο site για να μην «χαθεί μέσα στο πλήθος». Αντί να εστιάζουν στα likes, το FaceΒοοk δηλώνει πως τα  brands θα πρέπει να εστιάσουν σε συγκεκριμένους επιχειρησιακούς στόχους, όπως το να αυξηθούν τα app downloads, ή να αυξήσουν τα clicks στο  website της επιχείρησής τους. Αυτοί οι στόχοι μπορούν να επιτευχθούν, όπως ήταν αναμενόμενο, μέσω των διαφημίσεων – ads.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS