ΑρχικήinetΗ εταιρεία μετακινήσεων Uber στο lobby των Big Data Sellers

Η εταιρεία μετακινήσεων Uber στο lobby των Big Data Sellers

uber

Η γνωστή εταιρεία μετακινήσεων Uber, εισχώρησε στο lobby των Big Data Sellers, μαζί με εταιρείες όπως το Facebook, η Google και η Visa. Η διεθνής εταιρεία μετακινήσεων των Travis Kalanick και Garrett Camp, με έδρα το San Francisco, η οποία μάλιστα έχει ήδη κάνει αρκετές εγγραφές οδηγών και στην Ελλάδα, θα αρχίσει να εμπορεύεται δεδομένα για τις κινήσεις των πελατών της, όπως που πηγαίνουν, που ψωνίζουν, που δουλεύουν και ό,τι άλλο μπορεί να έχουν σαν στοιχείο στη βάση δεδομένων τους.

Η όλη υπόθεση ξεκίνησε πριν από περίπου ένα μήνα όταν οι πελάτες της εταιρείας, οι οποίοι είναι και επισκέπτες των Starwood Hotels & Resorts, είχαν το προνόμιο να κερδίζουν Starpoints, όποτε χρησιμοποιούσαν τις υπηρεσίες της Uber. Τα προνόμια αυτά περιελάμβαναν δωρεάν διαμονή στο ξενοδοχείο, αεροπορικά μίλια, δωροκάρτες, έως και VIP εισιτήρια σε συναυλίες και αθλητικά γεγονότα.

Το μόνο που έπρεπε να κάνουν ήταν να συνδέσουν το λογαριασμό τους στην Uber με αυτόν των Starwood Hotels, και έτσι να συμφωνήσουν στη διαχείριση οποιασδήποτε πληροφορίας είχε η Uber για το άτομό τους.

Ο συντάκτης του Forbes, Ron Hirson, ο οποίος είναι και συχνός πελάτης της Uber και των Starwood, εξήγησε πρόσφατα γιατί το startup των $42 δισεκατομμυρίων είναι πραγματικά μεγάλη ευκαιρία, μιας και η εταιρεία έχει ρυθμό ανάπτυξης 800% και φυσικά τα δεδομένα που κρατάει στις βάσεις της, αξίζουν πολλά.

Αν και αναφέρεται καθαρά στους όρους χρήσης της σύνδεσης των δύο υπηρεσιών, οι εταιρείες μπορούν να εκμεταλλευτούν τα προσωπικά δεδομένα των πελατών για λόγους marketing, δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό, παρά το ότι μπορεί να γίνει τρομερά ενοχλητικό και ο πελάτης μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσει τη διαγραφή του από αυτές τις λίστες. Το πρόβλημα είναι τι θα γίνει αν αυτές οι λίστες πέσουν σε λάθος χέρια;

Όπως αναφέρθηκε και στο Safer Internet Day, απαιτείται μεγάλη προσοχή από τους χρήστες όταν δίνουν το δικαίωμα σε εταιρείες να χρησιμοποιούν προσωπικά τους δεδομένα και αν έχουν οποιαδήποτε αμφιβολία για την ασφάλεια των επιχειρήσεων, είναι καλύτερο να αρνηθούν να γίνεται χρήση των στοιχείων τους.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS