ΑρχικήinetΕκτόξευση διαδικτυακών αγορών θα φέρει η δωρεάν επιστροφή προϊόντων

Εκτόξευση διαδικτυακών αγορών θα φέρει η δωρεάν επιστροφή προϊόντων

e-pay
Το 40% του συνόλου των καταναλωτών έχει παραλάβει, μία ή δύο φορές, ένα προϊόν το οποίο δεν ανταποκρινόταν στις προσδοκίες του

 

Αγοράσατε κάτι από το διαδίκτυο και το προϊόν δεν ήταν όπως το φανταζόσασταν; Δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά και θα θέλατε να το επιστρέψετε; Το 40% του συνόλου των καταναλωτών έχει παραλάβει, μία ή δύο φορές, ένα προϊόν το οποίο δεν ανταποκρινόταν στις προσδοκίες του. Ωστόσο, το 36% δήλωσε ότι δεν προχώρησε στην επιστροφή του προϊόντος αυτού λόγω περιπλοκότητας των διαδικασιών (22%), υψηλού ή πρόσθετου κόστους (21%), ή επειδή έκρινε ότι η διαδικασία είναι χρονοβόρα (10%).

Η δυνατότητα εύκολης επιστροφής ενός αντικειμένου το οποίο αγοράστηκε μέσω ενός κλικ, θα μπορούσε να εκτοξεύσει τη διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγορά σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Το 75% μάλιστα δηλώνει ότι θα προχωρούσε σε αγορά περισσότερων ειδών μέσω Διαδικτύου εάν είχε τη δυνατότητα δωρεάν επιστροφής.

[alert variation=”alert-info”]Συντριπτικό ποσοστό, 74%, των διαδικτυακών καταναλωτών δηλώνει ότι ερευνά κατά τις αγορές του εάν παρέχεται η δυνατότητα δωρεάν επιστροφής, ενώ το 21% δήλωσε ότι προχώρησε σε αγορές επειδή ίσχυε η πολιτική επιστροφής χωρίς έξοδα μεταφοράς.[/alert]

Το 57% των ερωτηθέντων είναι υπέρ της παροχής δυνατότητας δωρεάν επιστροφής προϊόντων, ενώ μόλις το 6% δήλωσε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο. Τα παραπάνω, αποτελούν ευρήματα έρευνας της Pay Pal σε κεντρική και ανατολική Ευρώπη, που διεξήχθη με αφορμή την προώθηση της νέας υπηρεσίας Δωρεάν Επιστροφής Προϊόντων (PayPal Refund Returns) που παρέχεται και στην Ελλάδα.

Στο μεταξύ με ταχείς ρυθμούς αναπτύσσεται ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου (αύξηση 25% το 2013) κυρίως λόγω της χαμηλής βάσης από την οποία ξεκινά η χώρα. Στην Ελλάδα ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου εκτιμάται στα 3,2 δισ. ευρώ έναντι 350 δισ. ευρώ, της αντίστοιχης ευρωπαϊκής αγοράς. Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα ηλεκτρονικού εμπορίου από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο τζίρος της εν λόγω αγοράς μπορεί, υπό προϋποθέσεις να αγγίξει τα 6 δισ. ευρώ στη χώρα. Το 2013 στην Ελλάδα, 35% των χρηστών Διαδικτύου προχώρησε σε μία τουλάχιστον online αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας.

Πηγή: kathimerini.gr

Nat BotPak
Nat BotPak
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS