ΑρχικήsecurityVoiceprints συλλέγονται από μεγάλες τράπεζες για να εντοπίσουν απατεώνες

Voiceprints συλλέγονται από μεγάλες τράπεζες για να εντοπίσουν απατεώνες

VoiceprintsΟ εντοπισμός απατεώνων μέσω βιομετρικών φωνητικών στοιχείων δεν είναι μια νέα τεχνική, αλλά τώρα φαίνεται ότι τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα την υιοθέτησαν για να δημιουργήσουν μαύρες λίστες ατόμων που προσπαθούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε τραπεζικούς λογαριασμούς πελατών.

Στο συνέδριο ασφάλειας Black Hat φέτος, ο CEO και CTO της Pindrop Security, Vijay Balasubramaniyan, πραγματοποίησε μια παρουσίαση σχετικά με τα οφέλη της ακουστικής ανίχνευσης δυσλειτουργιών σε μια κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας.

Η Pindrop Security είναι μια εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες πρόληψης απάτης μέσω τηλεφώνου, αναλύοντας αποκλίσεις του ήχου, όταν η κλήση προέρχεται από απατεώνες. Ο Balasubramaniyan δήλωσε ότι η τεχνολογία κατέγραψε ποσοστό ψευδών ειδοποιήσεων μικρότερο από 2% και ήταν επιτυχής σε περισσότερο από το 80% των περιπτώσεων.

Μεγάλες τράπεζες όπως η JP Morgan Chase και η Wells Fargo βασίζονται σε voiceprinting για να εντοπίσουν απατεώνες που υποδύονται τον πραγματικό κάτοχο του λογαριασμού, όταν καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο. Τα δεδομένα λαμβάνονται από καταγεγραμμένες τηλεφωνικές συνομιλίες μεταξύ των πελατών και της τράπεζας.

Ο Gary Davis από την McAfee αναφέρει ότι αυτή η μέθοδος αποδεικνύεται «να είναι εκπληκτικά αποτελεσματική στην καταπολέμηση απατεώνων» και ότι οι βιομετρικές μαύρες λίστες θα μπορούσαν να γίνουν αποδεκτές στο μέλλον.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS