ΑρχικήinetOFFERIAL: Πως τα ξενοδοχεία μπορούν να αυξήσουν τις κρατήσεις τους

OFFERIAL: Πως τα ξενοδοχεία μπορούν να αυξήσουν τις κρατήσεις τους

ksenodoxeia

Το Διαδίκτυο έχει εξελιχθεί πλέον σε ένα από τα βασικά μέσα για τις κρατήσεις σε ξενοδοχεία. Όμως, οι περισσότερες κρατήσεις γίνονται μέσα από μεγάλες online ιστοσελίδες κρατήσεων όπως το Booking.com και η Expedia που παίρνουν και μεγάλες προμήθειες, ενώ ο αριθμός αυτών που γίνονται από τις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων είναι σχετικά μικρός. Λύση σε αυτό το πρόβλημα επιδιώκει να δώσει η Offerial , μία startup ελληνική εταιρεία που ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες τη δραστηριοποίηση της και σταδιακά ενισχύει το πελατολόγιο της και ετοιμάζεται πλέον για τη διεθνή επέκταση της.

Η Offerial δημιουργήθηκε πρακτικά στο τέλος του 2012 και ιδρυτές της είναι ο Άκης Λαοπόδης, η Αγγελική Παπαγιαννοπούλου και ο Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου. “Το πρόβλημα το είχα εντοπίσει από την προηγούμενη επαγγελματική μου κατάσταση ως σύμβουλος επιχειρηματικής ανάπτυξης σε μικρά ξενοδοχεία” σημειώνει στο imerisia.gr ο κ. Λαοπόδης, ο οποίος ξεκίνησε να υλοποιεί την ιδέα όταν συνάντησε την κ. Παπαγιαννοπούλου, η οποία εξειδικεύεται στον τομέα της διαχείρισης δεδομένων και τον κ. Παπαδημητρίου, ο οποίος ανέλαβε τον τομέα της δημιουργίας της υπηρεσίας.

 

Η λύση

Αυτό που προσφέρει η Offerial σε ένα ξενοδοχείο που θα επιλέξει τη λύση της είναι η δυνατότητα να αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των επισκεπτών της ιστοσελίδας του, οι οποίοι προχωρούν τελικώς σε κράτηση μέσα από το site του ξενοδοχείου. Αυτό επιτυγχάνεται με τη δημιουργία ειδικών προσφορών που είναι προσαρμοσμένες στον κάθε επισκέπτη και μπορούν να περιλαμβάνουν μία σειρά από υπηρεσίες που προσφέρει το ξενοδοχείο. Για να γίνει αυτό εφικτό χρησιμοποιείται ένας περίπλοκος αλγόριθμος που αξιοποιεί ιστορικά δεδομένα που προέρχονται από τους επισκέπτες του site του ξενοδοχείου αλλά και τις σελίδες που ζητούν να δουν οι επισκέπτες.

 

Για παράδειγμα, από τα στατιστικά στοιχεία ενός site μπορεί να φανεί ότι οι επισκέπτες που έρχονται από τη Γερμανία και ενδιαφέρονται να κάνουν κράτηση δείχνουν ενδιαφέρον και για το spa που ενδεχομένως να έχει το ξενοδοχείο. Οπότε, αν στον επόμενο επισκέπτη από τη Γερμανία προβληθεί μία προσφορά που περιλαμβάνει και έκπτωση για επισκέψεις στο spa, είναι σημαντικά υψηλότερες οι πιθανότητες να προχωρήσει τελικώς και σε κράτηση δωματίου.

 

Πελάτες

Η λύση της Offerial έχει ήδη εγκατασταθεί σε 3 ξενοδοχεία στην Ελλάδα και σύντομα πρόκειται να υλοποιηθεί σε άλλα 20. “Τα πρώτα αποτελέσματα είναι αρκετά ενθαρρυντικά αναφορικά με την αύξηση των κρατήσεων μέσω των sites των πελατών” σημειώνει ο κ. Λαοπόδης, σπεύδοντας να προσθέσει ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από τα ελληνικά ξενοδοχεία για τη λύση της Offerial. Σημειωτέον πως σε κάθε εγκατάσταση υπάρχει μία περίοδος συγκέντρωσης ιστορικών δεδομένων, όπως και μία δοκιμαστική περίοδος προκειμένου η διεύθυνση του ξενοδοχείου να δει τα αποτελέσματα που προσφέρει το προϊόν της Offerial.

[wdca_ad id=”73827″ ]

 

Επόμενα πλάνα

Η Offerial ήταν από τις εταιρείες που επελέγησαν στον πρώτο κύκλο λειτουργίας του ΙQbility, του incumbator που έχει δημιουργήσει ο όμιλος Quest, ενώ έχει λάβει χρηματοδότηση ύψους 60.000 ευρώ από το PJ Tech Catalyst Fund του ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς.

Το επόμενο βήμα, πάντως, θα είναι στο εξωτερικό. “Μέσα στο α’ εξάμηνο του 2014 επιδιώκουμε να επεκταθούμε στο Λονδίνο, στο Άμστερνταμ και τη Στοκχόλμη” σημειώνει ο κ. Λαοπόδης, σπεύδοντας να προσθέσει ότι ο αριθμός των μελών της ομάδας έχει πλέον φθάσει τα 8 προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί.

Του Δημήτρη Μαλλά

dmallas@pegasus.gr

 

Πηγή: imerisia.gr

Nat BotPak
Nat BotPak
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS