Μια ποικιλία σχεδίων που παρουσιάστηκε το περασμένο έτος έχει στόχο να δώσει στο κινητό εφαρμογές με τη δυνατότητα να ανιχνεύουν άμεσα τη συναισθηματική κατάσταση του χρήστη.
Η ενέργεια ονομάζεται Affectiva, η οποία προέκυψε από το τμήμα Media Lab του MIT, όπου τον περασμένο μήνα ξεκίνησε την ανάπτυξη ενός λογισμικού (SDK) για την τεχνολογία εντοπισμού των συναισθημάτων. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι δυνατό να εκτιμηθεί η επίδραση μιας διαφήμισης σε ένα άτομο, αν αναλύσουμε τις εκφράσεις του προσώπου του ατόμου αυτού μέσα από την κάμερα μιας φορητής συσκευής.
Το Affdex SDK της Affectiva θα μπορούσε να επιτρέψει την παρακολούθηση των συναισθημάτων μέσω των ειδικά διαμορφωμένων εφαρμογών. Προς το παρόν, η SDK υποστηρίζει την ανάπτυξη εφαρμογών για το iOS της Apple.