Νέο bug στο iOS 12. Πώς το επιλύετε;
infosec

Νέο bug στο iOS 12. Πώς το επιλύετε;

Στην αρχή, το iOS 12 φαινόταν να είναι ένα πιο πετυχημένο update από το iOS 11, αλλά όπως αποδεικνύεται, η...
Read More
infosec rapidalert

5η θέση για την Ελλάδα στο European Cyber Security Challenge 2018

Με μεγάλη επιτυχία επέστρεψε η Εθνική ομάδα που εκπροσώπησε τη χώρα μας στο μεγάλο πανευρωπαϊκό διαγωνισμό κυβερνοασφάλειας European Cyber Security...
Read More
infosec

Εκδήλωση «Απόρρητο Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» την Δευτέρα 29 Οκτωβρίου

H Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), με την υποστήριξη του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου (Safer Internet), διοργανώνει ενημερωτική εκδήλωση...
Read More
infosec

Κι άλλο σφάλμα διαχείρισης αρχείων επηρεάζει το Windows 10 October Update

Από τότε που κυκλοφόρησε το Windows 10 October update 2018, τα πράγματα έχουν πάει αρκετά άσχημα για τους χρήστες των...
Read More
infosec

Ο γονικός έλεγχος της Apple επιτρέπει την αναζήτηση πορνογραφικού και βίαιου υλικού

Οι γονικοί έλεγχοι της Apple στο iOS 12 είναι μάλλον ασυνεπείς: ορισμένοι όροι που αφορούν στο σεξ είναι μπλοκαρισμένοι, αλλά...
Read More
Latest Posts

To πρόγραμμα άσκησης Wii Fit δεν είναι ισάξιο με πραγματική άσκηση

Wii-Fit-Does-Not-Equal-Real-Exercise-Study

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου της Δυτικής Αυστραλίας, τα οφέλη που αποκομίζουν οι χρήστες από το Wii Fit καθώς και από άλλα παρόμοια διαδραστικά βιντεοπαιχνίδια, δεν είναι ισάξια με τα οφέλη της πραγματικής άσκησης.

H NintendoLife επισημαίνει ότι οι αρχικές έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε εργαστηριακό περιβάλλον έδειξαν ότι τα οφέλη για την υγεία ήταν εμφανή, όσο οι gamers συμμετείχαν στην εμπειρία που προσφέρει το Wii Fit.

Ωστόσο, μόλις οι συσκευές μεταφέρθηκαν στα σπίτια των παιχτών, η απόδοση τους έπεσε, καθώς οι χρήστες που τα χρησιμοποιούσαν έχασαν το ενδιαφέρον τους για αυτές μακροπρόθεσμα.

Η έρευνα δείχνει επίσης ότι τα ψηφιακά διαδραστικά προγράμματα που απαιτούν πλήρη κίνηση, όπως το Wii Fit στην κονσόλα της Nintendo ή το Kinect του Xbox 360, χρησιμοποιούνται κυρίως από τους χρήστες για την εκγύμναση μόνο του πάνω μέρος του σώματος.

Ο Michael Rosenberg, αναπληρωτής καθηγητής του Πανεπιστημίου της Δυτικής Αυστραλίας, επισήμανε ότι τα διαδραστικά βιντεοπαιχνίδια έχουν κάποια πλεονεκτήματα σε σχέση με τους παραδοσιακούς τίτλους, όμως δεν καταφέρνουν να προσφέρουν τα ίδια αποτελέσματα με την πραγματική άσκηση.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *