ΑρχικήinetΟι 5 τύποι παραπονιάρηδων που συναντάμε στα Social Media

Οι 5 τύποι παραπονιάρηδων που συναντάμε στα Social Media [Infographic]

Όταν οι επιχειρήσεις αποφάσισαν να κάνουν το μεγάλο βήμα και να συμμετάσχουν στον κόσμο των Social Media, ήξεραν πως εκεί θα συναντήσουν χρήστες καταναλωτές οι οποίοι εκδηλώνουν τις απόψεις τους με μεγάλη επιρροή στους υπόλοιπους χρήστες. Το αποδέχτηκαν αυτό και μάλιστα στο σύνολο τους, οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να αυξάνουν ολοένα και περισσότερο τη Social Media παρουσίας τους.

Καθότι δε ζούμε σε έναν κόσμο τέλειο, υπάρχουν Social Media χρήστες οι οποίοι θα παραπονεθούν δημόσια σε κάποια επιχείρηση, έχοντας λογικά – και πολλές φορές παράλογα -επιχειρήματα. Η εταιρία Marketing με ονομασία ExactTarget, κατηγοριοποίησε τους παραπονιάρηδες χρήστες των Social Media σε 5 τύπους, δίνοντας στοιχεία όπως πόσο συχνά συναντάμε τον κάθε τύπο, πόσο δύσκολα τον αντιμετωπίζουμε, πόσο παράλογος μπορεί να γίνει και τέλος ποια λύση μπορούμε να εφαρμόσουμε για την αντιμετώπιση του. Όλα αυτά, στο Infographic παρακάτω.

Πάντως, τις περισσότερες φορές η επιχείρηση θα πρέπει online να παραδεχτεί πως ο χρήστης έχει δίκιο στο παράπονο του και να συνεχίσει τη συζήτηση για την αντιμετώπιση του προβλήματος του καταναλωτή εκτός των Social Media, με έναν τρόπο πιο άμεσο και όχι δημόσιο, όπως είναι για παράδειγμα τα email ή το τηλέφωνο.

(Κάνε κλικ στο Infographic και στη νέα καρτέλα ξανά κλικ σε αυτό για μεγέθυνση)

Five-types-of-social-media-complainers-and-how-to-deal-with-them-infographic

Πηγή: socialmedialife.gr

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS