Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι το «πείραμα» της Google περιλαμβάνει περισσότερες από 30 εταιρείες μεταξύ των οποίων η Virgin Amerca και η Crate & Barrel ενώ τα δοκιμαστικά banners εμφανίζονται σε λιγότερο από το 5% των συνολικών αναζητήσεων που γίνονται καθημερινά με τη μηχανή της Google.
Πάντως η κίνηση αυτή προκαλεί εντυπώσεις αφού η Google το 2005 είχε αποκλείσει οποιοδήποτε ενδεχόμενο να περιληφθούν διαφημίσεις με banner στα αποτελέσματα αναζητήσεων και στην κεντρική σελίδα της Google αναφέροντας ότι κάτι τέτοιο θα ήταν «τρελό». Σημαντική λεπτομέρεια της ιστορίας είναι ότι τη συγκεκριμένη δήλωση την έκανε η Marissa Mayer, η οποία είναι πλέον διευθύνουσα σύμβουλος της Yahoo!.
Πηγή: insomnia.gr