Η κοινότητα του AdBlock Plus πήρε χαμπάρι πως το Twitter ψάχνεται για περισσότερα έσοδα, ενόψει και της προσφοράς νέων χρεογράφων με δημόσια εγγραφή, οπότε θέλησε να προλάβει τις οποιεσδήποτε αλλαγές πάνω στις διαφημίσεις του Κοινωνικού Δικτύου, προτείνοντας του συνεργασία.
Στο AdBlock Plus δε μισούν τις διαφημίσεις. Μισούν τις κακές διαφημίσεις, γι’αυτό και έχουν δημιουργήσει οδηγό για αποδεκτές διαφημίσεις, τον οποίο αν ακολουθούν οι διαφημίσεις, τότε συμπεριλαμβάνονται στη whitelist και όχι στη blacklist. Πάνω από 200 εκατομμύρια χρήστες έχουν εγκαταστήσει το AdBlock Plus, οπότε το Twitter δε θα ήθελε να σκεφτεί το ενδεχόμενο οι διαφημίσεις του να χαρακτηριστούν ως κακές.
Μέχρι στιγμής το Twitter δεν έχει απαντήσει στο κάλεσμα για συνεργασία, πάντως αν τελικά προκύψει αυτή, θα είναι για το συμφέρον όλων.
Ecovacs: Σκούπες ρομπότ χακαρίστηκαν
Το booster του Starship προσγειώθηκε πρώτη φορά επιτυχώς
Ecovacs hacked: Σκούπες ρομπότ κυνηγούσαν κατοικίδια
Πηγή: socialmedialife.gr