Η Airbnb άρχισε να διαθέτει ένα AI-υποστηριζόμενο bot εξυπηρέτησης πελατών στις ΗΠΑ τον περασμένο μήνα, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Brian Chesky κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου την Πέμπτη.
Δείτε επίσης: Συνεργασία Airbnb & ChargePoint για την εγκατάσταση οικιακών EV φορτιστών
Ο Chesky δήλωσε ότι το 50% των χρηστών της Airbnb στις ΗΠΑ χρησιμοποιεί ήδη το bot για την εξυπηρέτηση πελατών, προσθέτοντας ότι η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει τη λειτουργία αυτή σε όλους τους χρήστες της χώρας μέσα στον μήνα. Πέρυσι, η εταιρεία είχε αναφέρει στο TechCrunch ότι δοκίμαζε την τεχνολογία, αλλά με περιορισμένο τρόπο και μόνο για συγκεκριμένα αιτήματα.

Σε αντίθεση με εταιρείες όπως η OpenAI, η Google, η Perplexity και πολλές νεοφυείς επιχειρήσεις που αναπτύσσουν AI agents (τεχνητή νοημοσύνη που εκτελεί εργασίες για λογαριασμό του χρήστη), η Airbnb φαίνεται να ακολουθεί μια πιο προσεκτική προσέγγιση στην υιοθέτηση της τεχνολογίας.
Δείτε ακόμα: Η Airbnb απαγορεύει τις κάμερες ασφαλείας εσωτερικών χώρων
Ο Chesky είχε δηλώσει τον Φεβρουάριο ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει την τενολογία AI πρώτα για την εξυπηρέτηση πελατών, πριν την εφαρμόσει σε άλλες χρήσεις όπως ο ταξιδιωτικός προγραμματισμός ή η κράτηση εισιτηρίων, καθώς θεωρεί ότι η τεχνολογία βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο.

Την ίδια στιγμή, οι ανταγωνιστές της Airbnb, όπως η Expedia και η Booking.com, επενδύουν σημαντικά στην τεχνολογία, λανσάροντας λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης που περιλαμβάνουν τη δημιουργία προγραμμάτων ταξιδιού, τον σχεδιασμό διαδρομών και την παροχή ενημερώσεων σε πραγματικό χρόνο για τους ταξιδιώτες.
Δείτε επίσης: Google: Τερματίζει το Google Play Security Reward Program (GPSRP)
Η Airbnb ανακοίνωσε συνολικά έσοδα 2,27 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο, καταγράφοντας αύξηση 6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Ωστόσο, η εταιρεία προέβλεψε ότι τα έσοδα του επόμενου τριμήνου θα κινηθούν ελαφρώς κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών και σημείωσε ότι αναμένει επιβράδυνση της ταξιδιωτικής ζήτησης, καθώς ο παγκόσμιος εμπορικός πόλεμος επηρεάζει το καταναλωτικό κλίμα και αποθαρρύνει τις μη απαραίτητες δαπάνες.
Πηγή: techcrunch