ΑρχικήinetΟι διαφημίσεις AI θα φέρουν πιο σαφείς ετικέτες σε Facebook και Instagram

Οι διαφημίσεις AI θα φέρουν πιο σαφείς ετικέτες σε Facebook και Instagram

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει βρεθεί στο επίκεντρο πολλών τεχνολογικών εταιρειών τον τελευταίο καιρό και το Meta – το σπίτι του Facebook, του Instagram, του WhatsApp και του Threads – δεν αποτελεί εξαίρεση. Με το Meta AI να είναι πλέον βαθιά συνδεδεμένο στις πλατφόρμες του, ήταν μόνο θέμα χρόνου να ξεκινήσει η εταιρεία να κυκλοφορεί πιο λεπτομερείς ετικέτες AI για τις διαφημίσεις της.

Δείτε επίσης: Ασφάλεια δεδομένων και ιδιωτικότητα στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

διαφημίσεις AI ετικέτες

Η Meta έχει ήδη προσθέσει ετικέτες σε διαφημίσεις που δημιουργήθηκαν ή έχουν τροποποιηθεί σε μεγάλο βαθμό χρησιμοποιώντας τα εργαλεία δημιουργίας τεχνητής νοημοσύνης της που είναι διαθέσιμα στο μάρκετινγκ διαφημιζόμενων. Αλλά τώρα, η εταιρεία λέει ότι επεκτείνει την κυκλοφορία αυτών των ετικετών AI, πράγμα που σημαίνει ότι περισσότεροι χρήστες θα αρχίσουν επιτέλους να τις βλέπουν καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους.

Advertisement

Επιπλέον, η εταιρεία θα αρχίσει να προσθέτει ετικέτες σε εικόνες διαφημίσεων που δημιουργούνται ή επεξεργάζονται με εργαλεία AI που δημιουργούνται από τρίτους, όπως αυτά της OpenAI, της Google και άλλων.

Δείτε ακόμα: Τα ηθικά διλήμματα γύρω από την ανάπτυξη & εφαρμογή του AI

Οι ετικέτες της εταιρείας προορίζονται να παρέχουν στους χρήστες σαφήνεια σχετικά με το πότε έχουν δημιουργηθεί ή τροποποιηθεί σε μεγάλο βαθμό εικόνες ή βίντεο διαφημίσεων χρησιμοποιώντας τα δικά της εργαλεία ΑΙ. Η Meta ακολουθεί μια πολυεπίπεδη προσέγγιση για να αποφασίσει πότε θα πρέπει να εφαρμόζονται οι ετικέτες AI. Εάν ένας διαφημιζόμενος χρησιμοποιεί τα εσωτερικά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας, αλλά οι αλλαγές δεν είναι σημαντικές και δεν περιλαμβάνουν φωτορεαλιστικό άνθρωπο, δεν θα προστεθεί ετικέτα τεχνητής νοημοσύνης.

Google Gemini

Ωστόσο, όταν αυτά τα εργαλεία κάνουν σημαντικές αλλαγές σε μια εικόνα ή ένα βίντεο, η Meta θα εφαρμόσει μια ετικέτα τεχνητής νοημοσύνης – είτε στο μενού με τις τρεις κουκκίδες είτε δίπλα στην ετικέτα Χορηγός. Εάν το περιεχόμενο που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη περιλαμβάνει έναν φωτορεαλιστικό άνθρωπο, η ετικέτα θα τοποθετείται πάντα δίπλα στην ετικέτα Sponsored αντί να είναι κρυμμένη στο μενού.

Δείτε επίσης: FunkSec: Νέο “AI” ransomware με πάνω από 85 θύματα

Ο στόχος των ετικετών είναι να διασφαλίσουν ότι οι άνθρωποι δεν παραπλανούνται από τις διαφημίσεις που δημιουργούνται από AI. Ωστόσο, το αν οι χρήστες δίνουν όντως προσοχή σε αυτές τις ετικέτες ή ψάχνουν τις λεπτομέρειες της τεχνητής νοημοσύνης είναι ένα εντελώς άλλο ερώτημα.

Πηγή: phonearena

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS