Μετά από μια σύντομη δοκιμή, το Threads επιτρέπει πλέον σε όλους τους χρήστες να προγραμματίζουν αναρτήσεις (posts), σύμφωνα με τον επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri.

Ο προγραμματισμός είναι απλός. Πρώτα, δημιουργείται μια νέα ανάρτηση και έπειτα, από το μενού με τις τρεις κουκκίδες στην επάνω αριστερή γωνία, ο χρήστης πατά την επιλογή “Schedule“. Από εκεί, μπορεί να επιλέξει πότε θέλει να δημοσιευτεί η ανάρτησή του. Μετά τον προγραμματισμό, είναι δυνατή η προβολή, επεξεργασία ή διαγραφή της ανάρτησης από τον φάκελο drafts.
Δείτε επίσης: Canva: Πώς να προγραμματίσετε μια ανάρτηση στο Instagram;
Το Threads επιτρέπει να προγραμματίσετε τις αναρτήσεις σας έως και 75 ημέρες νωρίτερα, αλλά δεν είναι δυνατός ο προγραμματισμός απαντήσεων.
Αυτή η κίνηση του Threads είναι ένα ακόμη βήμα προς την κάλυψη των αναγκών των χρηστών και την παροχή χρήσιμων εργαλείων για τη βελτίωση της εμπειρίας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η πλατφόρμα αναγνωρίζει τη σημασία του προγραμματισμού αναρτήσεων για δημιουργούς και επιχειρήσεις, ειδικά στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, όπου ο συγχρονισμός παίζει καθοριστικό ρόλο στην αλληλεπίδραση με το κοινό.
Δείτε επίσης: Instagram: Πώς να προγραμματίσετε αναρτήσεις;

Οφέλη από τον προγραμματισμό αναρτήσεων (στο Threads και αλλού)
Συνέπεια: Με τον προγραμματισμό των αναρτήσεών, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας δημοσιεύεται σε τακτική βάση. Αυτό βοηθά να διατηρήσετε το κοινό σας αφοσιωμένο.
Εξοικονόμηση χρόνου: Ο προγραμματισμός αναρτήσεων σάς επιτρέπει να δημιουργείτε περιεχόμενο τη στιγμή που σας βολεύει και να το δημοσιεύετε όποτε θέλετε, εξοικονομώντας χρόνο και προσπάθεια μακροπρόθεσμα.
Ευελιξία: Με τον προγραμματισμό αναρτήσεων, έχετε την ευελιξία να σχεδιάζετε και να δημοσιεύετε περιεχόμενο σε στιγμές που είναι πιο πιθανό να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν το κοινό σας βρίσκεται σε διαφορετικές ζώνες ώρας.
Δείτε επίσης: Πώς να προγραμματίσετε events στο Outlook στο web
Ο Mosseri είπε επίσης ότι το Threads προσθέτει έναν τρόπο για “σήμανση” μιας ανάρτησης που γίνεται αναδημοσίευση. Αυτή η δυνατότητα θα επιτρέπει μάλλον στους χρήστες να σχεδιάσουν, να επισημάνουν ή να προσθέσουν βέλη σε μια υπάρχουσα ανάρτηση. Αυτή η δυνατότητα θα κυκλοφορήσει αρχικά σε λίγες χώρες και αργότερα θα προστεθούν και άλλες.
Πηγή: www.theverge.com