ΑρχικήSecurityFTC: Η GM θα σταματήσει να μοιράζεται δεδομένα οδηγών με τρίτους

FTC: Η GM θα σταματήσει να μοιράζεται δεδομένα οδηγών με τρίτους

Η FTC ζητά από τη GM να σταματήσει να μοιράζεται δεδομένα των οδηγών με ασφαλιστικές και άλλες εταιρείες.

FTC GM δεδομένα τοποθεσίας

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) ισχυρίζεται ότι η General Motors (GM) και το Onstar – το ενσωματωμένο σύστημα ασφάλειας οχημάτων GM – συνέλεξαν, χρησιμοποίησαν και πούλησαν (σε άλλες εταιρείες) ακριβή δεδομένα τοποθεσίας και πληροφορίες οδηγικής συμπεριφοράς εκατομμυρίων οδηγών, χωρίς να τους ενημερώσουν επαρκώς και να λάβουν τη συγκατάθεσή τους.

Ως αποτέλεσμα, ο οργανισμός απαγορεύει στην GM να πωλεί τέτοια δεδομένα σε consumer reporting agencies για πέντε χρόνια.

Advertisement

Σύμφωνα με την καταγγελία της FTC, η GM χρησιμοποίησε μια «παραπλανητική διαδικασία εγγραφής», για να κάνει τους καταναλωτές να εγγραφούν στο Onstar. Ορισμένοι πελάτες ανέφεραν ότι δεν γνώριζαν για την εγγραφή τους στη λειτουργία Smart Driver του Onstar.

Δείτε επίσης: Κυκλοφόρησε νέος κανόνας ασφαλείας HIPAA για τα ιατρικά δεδομένα

«Η GM παρακολουθούσε και πουλούσε τα ακριβή δεδομένα τοποθεσίας των ανθρώπων και πληροφορίες που συνδέονταν με τη συμπεριφορά του οδηγού. Μερικές φορές το έκανε κάθε τρία δευτερόλεπτα», δήλωσε η πρόεδρος της FTC, Lina M. Khan.

Η καταγγελία της FTC έρχεται μετά από έρευνα του Kashmir Hill των New York Times, ο οποίος διαπίστωσε ότι η GM συγκέντρωνε λεπτομέρειες σχετικά με τις οδηγικές συνήθειες των πελατών της (π.χ. οδήγηση τη νύχτα, υπερβολική ταχύτητα κλπ) και τις πουλούσε σε ασφαλιστικές εταιρείες και τρίτους data brokers. Το αποτέλεσμα ήταν οι οδηγοί να βλέπουν υψηλότερα ασφάλιστρα, χωρίς να γνωρίζουν το λόγο. Αυτό, όμως, ίσως είναι το μικρότερο πρόβλημα.

Τα δεδομένα τοποθεσίας μπορούν να αποκαλύψουν πιο προσωπικές λεπτομέρειες για τους οδηγούς, συμπεριλαμβανομένης της τοποθεσίας του σπιτιού, της εργασίας τους κλπ.

Αν το δικαστήριο εγκρίνει την πρόταση της FTC, η GM και το Onstar δεν θα μπορούν να μοιράζονται δεδομένα των πελατών με consumer reporting agencies. Παράλληλα, θα πρέπει να ζητούν συγκατάθεση των χρηστών (με ξεκάθαρο τρόπο) πριν συλλέξουν δεδομένα οχημάτων. Τέλος, οι πελάτες θα μπορούν να λαμβάνουν και να διαγράφουν τα δεδομένα τους, καθώς και να ζητούν περιορισμό της συλλογής δεδομένων από τα οχήματά τους.

Δείτε επίσης: Data Brokers πούλησαν δεδομένα τοποθεσίας Αμερικανών – Τί λέει η FTC;

Η πρόταση για απαγόρευση κοινής χρήσης δεδομένων οδήγησης και τοποθεσίας είναι ένα σημαντικό βήμα προς την προστασία του απορρήτου των καταναλωτών. Με την άνοδο της τεχνολογίας και των πρακτικών που βασίζονται σε δεδομένα, υπάρχει αυξανόμενη ανησυχία για τους τρόπους με τους οποίους συλλέγονται, κοινοποιούνται και χρησιμοποιούνται προσωπικές πληροφορίες χωρίς τη γνώση ή τη συναίνεση των ατόμων.

Περιορίζοντας την πρόσβαση σε ευαίσθητα δεδομένα οδήγησης και τοποθεσίας, οι καταναλωτές μπορούν να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο των προσωπικών τους στοιχείων και του τρόπου χρήσης τους. Επιβάλλοντας αυστηρότερες οδηγίες σχετικά με το ποιος μπορεί να έχει πρόσβαση και να χρησιμοποιεί προσωπικά δεδομένα, τα άτομα μπορούν να αισθάνονται πιο σίγουροι για το απόρρητο και την ασφάλειά τους.

Δείτε επίσης: To WordPress Plugin PhishWP κλέβει δεδομένα πληρωμών

Αυτή η στροφή προς την υπεύθυνη χρήση δεδομένων δεν περιορίζεται μόνο στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πολλοί οργανισμοί σε διάφορους τομείς αντιμετωπίζουν πίεση να είναι διαφανείς σχετικά με τις διαδικασίες συλλογής δεδομένων τους και να λάβουν ρητή συναίνεση από άτομα πριν χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες τους. Αυτή η αλλαγή δείχνει μια αυξανόμενη συνειδητοποίηση και κατανόηση της σημασίας της προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

πηγή: techcrunch.com

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS