Το Threads μόλις ανακοίνωσε ότι σημείωσε σημαντική αύξηση στη βάση χρηστών του τον Νοέμβριο. Η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης Threads απέκτησε 35 εκατομμύρια νέους χρήστες σε έναν μόνο μήνα. Επιπλέον, τους τελευταίους τρεις μήνες, η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης φέρεται να λαμβάνει περισσότερες από ένα εκατομμύριο εγγραφές κάθε μέρα.
Δείτε επίσης: Το Threads θα μπορούσε να προβάλλει διαφημίσεις το επόμενο έτος
Ο διευθύνων σύμβουλος του Instagram, Adam Mosseri ανακοίνωσε 15 εκατομμύρια εγγραφές για τον Νοέμβριο στα μέσα του μήνα. Επιπλέον, ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg ενημέρωσε πρόσφατα τους επενδυτές ότι η εφαρμογή διαθέτει πάνω από 275 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως.
Το Threads έχει δημιουργηθεί ως εναλλακτική του X (πρώην Twitter) και δεν είναι η μόνη παρόμοια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που έχει δει αύξηση των νέων χρηστών πρόσφατα. Το Bluesky είναι μια άλλη τέτοια πλατφόρμα που έχει επίσης τραβήξει μεγάλη προσοχή από τους χρήστες και πρόσφατα πέρασε το όριο των 20 εκατομμυρίων χρηστών.
Καταιγίδες μεγαλύτερες από τη Γη εντοπίστηκαν στον Δία
Black Basta ransomware: Όλες οι νέες τακτικές
Αποκαλύψεις για τον Μεγαλύτερο Κρατήρα του Φεγγαριού
Δείτε ακόμα: Το Threads έφτασε τους 275 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες
Κατά την κυκλοφορία του, το Threads απέκτησε 20 εκατομμύρια χρήστες σε περίπου μία ημέρα. Φυσικά, είναι μέρος των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης της Meta και ως εκ τούτου, έχει τη δυνατότητα να είναι δημοφιλές σε πολλούς ανθρώπους που προέρχονται από το Facebook και το Instagram. Επίσης, το Facebook και το Instagram εμφανίζουν αναρτήσεις από την εφαρμογή για την εύρεση νέων χρηστών ως μορφή διαφήμισης Threads.
Οι δύο πλατφόρμες αναπτύσσονται αυτή τη στιγμή και το Threads δεν υποτιμά τον ανταγωνιστή του Bluesky. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Meta εισήγαγε πρόσφατα προσαρμοσμένες ροές και επέτρεψε στους χρήστες να αλλάξουν την προεπιλεγμένη ροή, και οι δύο λειτουργίες είναι πολύ χρήσιμες για τους χρήστες.
Δείτε επίσης: Meta: Αναστολή Instagram / Threads accounts που παρακολουθούν τα τζετ διασήμων
Οι τρεις πλατφόρμες microblogging βρίσκονται τώρα σε μια σκληρή μάχη για την προσοχή των χρηστών και κάθε χαρακτηριστικό που έχει κάποια και οι άλλες όχι, θα μπορούσε ενδεχομένως να προσελκύσει περισσότερους χρήστες.
Πηγή: phonearena