Το WhatsApp Business έχει φτάσει πάνω από 200 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες τα τελευταία χρόνια.

Αυτό σημαίνει ότι πολλές επιχειρήσεις στέλνουν μηνύματα στους χρήστες, μερικά από τα οποία μπορεί να θεωρηθούν ως spam. Μέχρι τώρα, οι πελάτες είχαν μόνο δύο επιλογές: να επιτρέψουν την αποστολή όλων των μηνυμάτων και προσφορών ή να αποκλείσουν πλήρως τον επιχειρηματικό λογαριασμό. Τώρα, η WhatsApp αλλάζει τα δεδομένα.
Διαβάστε σχετικά: WhatsApp: Θα επιτρέψει προστασία από spam μηνύματα
Η εταιρεία δοκιμάζει νέους τρόπους ώστε οι χρήστες να εκφράζουν επιθυμίες σχετικά με το ποια μηνύματα θέλουν — ή δεν θέλουν — να λαμβάνουν. Αυτό περιλαμβάνει κουμπιά όπως «ενδιαφέρομαι/δεν ενδιαφέρομαι» και «σταμάτημα/συνέχιση» για συγκεκριμένες κατηγορίες μηνυμάτων.
Η Meta ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει τις δοκιμές παγκοσμίως. Για παράδειγμα, οι χρήστες μπορούν να δηλώσουν αν θέλουν να λαμβάνουν «προσφορές και ανακοινώσεις» ή να διακόψουν τη λήψη αυτού του τύπου μηνυμάτων. Στο μέλλον, οι χρήστες θα μπορούν να επανεκκινήσουν τη λήψη μηνυμάτων αν επιθυμούν προσφορές κατά τη διάρκεια μιας εορταστικής περιόδου.
Οι επιχειρήσεις μπορούν να στέλνουν μηνύματα μέσω του API της WhatsApp σε μία από τις τέσσερις κατηγορίες: μάρκετινγκ (προσφορές, νέα προϊόντα), χρησιμότητα (ενημερώσεις παραγγελιών, υπόλοιπο λογαριασμού), έλεγχος ταυτότητας (μοναδικοί κωδικοί πρόσβασης) και υπηρεσία (ερωτήσεις πελατών).
Δείτε ακόμη: Xeon Sender: Νέο εργαλείο για SMS phishing και spam επιθέσεις
Αν και οι κατηγορίες αυτές λειτουργούν στο παρασκήνιο, δεν υπήρχε προηγουμένως τρόπος να σταματήσει ένας τύπος μηνύματος ενώ λαμβάνονται άλλοι. Σε χώρες όπως η Ινδία και η Βραζιλία, ο αριθμός τηλεφώνου συνδεδεμένος με την WhatsApp αποτελεί το κύριο κανάλι επικοινωνίας, σε αντίθεση με το email. Αυτό έχει οδηγήσει σε υπερφόρτωση από ενοχλητικά μηνύματα επιχειρήσεων.

Η εταιρεία σχεδιάζει να εισαγάγει νέους ελέγχους για τα επιχειρηματικά μηνύματα. Η Nikila Srinivasan, αντιπρόεδρος διαχείρισης προϊόντων για την εξαργύρωση μηνυμάτων στη Meta, υπαινίχθηκε αυτή τη δυνατότητα. Εκπαιδεύοντας τις επιχειρήσεις να κατανοούν πώς ορισμένες καμπάνιες τους δεν ανταποκρίνονται στα πρότυπα της πλατφόρμας ή των χρηστών, το spam θα μειωθεί.
Πηγή: techcrunch