Το The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom είναι οκταπλάσιο σε μέγεθος σε σύγκριση με το τελευταίο παιχνίδι της σειράς.
Το The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom είναι πολύ μεγαλύτερο από τον τελευταίο τίτλο της σειράς. Αυτό το παιχνίδι είναι το πρώτο βασικό στην σειρά που έχει ως κεντρική ηρωίδα την πριγκίπισσα, το πρώτο με γυναίκα σκηνοθέτη και το πρώτο παιχνίδι αυτού του είδους που είναι τόσο εκτενές.
Διαβάστε επίσης: Δείτε το trailer του Super Mario Party Jamboree από τη Nintendo!
Η διευθύντρια του στούντιο Grezzo, Satoshi Terada, ανέφερε στο “Ask the Developer” της Nintendo, ότι το στούντιο αποτελείται από παθιασμένους θαυμαστές της Zelda, οι οποίοι μεγάλωσαν παίζοντας τα αυθεντικά κλασικά παιχνίδια προτού ενταχθούν στην ομάδα για τα Ocarina of Time 3D, Majora’s Mask 3D και το remake του Link’s Awakening.
Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό
Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰
Ανακαλύψτε το Νέο Ανθρωποειδές Ρομπότ GR-2!
«Όλοι τρέφουν μεγάλο σεβασμό για τη σειρά», δήλωσε η Terada. «Πολλοί από το προσωπικό τη λατρεύουν και έχουν παίξει τα παιχνίδια πολλές φορές. Έτσι, όταν δημιουργούμε ένα νέο παιχνίδι από την αρχή στη σειρά, σκεφτόμαστε πάντα πώς να φέρουμε αυτό το συναίσθημα που θυμίζει το Legend of Zelda στο παιχνίδι.» Στοχεύοντας σε αυτό το αίσθημα, οι προγραμματιστές της Grezzo άρχισαν να προσθέτουν “τόσα πολλά πράγματα που επιθυμούσαμε”, με αποτέλεσμα ο χάρτης να γίνει με μπαλόνι και τελικά να φτάσει οκτώ φορές το μέγεθος του The Legend of Zelda: Link’s Awakening.
Δείτε ακόμη: Το RansomHub εισάγει το εργαλείο αποφυγής ανίχνευσης EDRKillShifter
Ο παραγωγός της σειράς The Legend of Zelda, Eiji Aonuma, αποκάλυψε ότι αρχικά η έκταση του παιχνιδιού ήταν “τέσσερις φορές μεγαλύτερη”. Παρά την εκθετική επέκταση του Hyrule και μια κρυφή περιοχή που βρίσκεται στην αντίθετη πλευρά, το Echoes of Wisdom επιδιώκει να προσφέρει μια ευχάριστη εμπειρία εξερεύνησης, διατηρώντας την αίσθηση της απόλαυσης χωρίς άγχη. Ο Aonuma αναφέρει ότι το παιχνίδι έχει “ένα ελαφρώς διαφορετικό συναίσθημα σε σχέση με τους εκτενείς κόσμους του The Legend of Zelda: Breath of the Wild και Tears of the Kingdom.”
Ευτυχώς, δεν πρόκειται για μια κατάσταση που περιορίζεται αποκλειστικά μόνο σε δύο αντίθετες επιλογές ή εκδοχές, αλλά υπάρχει πιθανότητα για περισσότερες δυνατότητες ή μια πιο σύνθετη κατάσταση. Ο Aonuma επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι τα παιχνίδια 2D Zelda θα συνεχίσουν να συνυπάρχουν με τα 3D, όπως το Breath of the Wild. Ωστόσο, οι προγραμματιστές της Nintendo, μπορεί να μην συνδέουν πάντα τα παιχνίδια ομαλά σύμφωνα με τον περίπλοκο κανόνα της σειράς.
Διαβάστε περισσότερα: Πότε θα κυκλοφορήσει το “Tales of the Shire”;
Πηγή: gamesradar