Η TD Bank, ένα από τα κορυφαία χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της Βόρειας Αμερικής, έλαβε βαρύ πρόστιμο 28 εκατομμυρίων δολαρίων από το Γραφείο Οικονομικής Προστασίας των Καταναλωτών (CFPB), για φερόμενη κοινή χρήση ανακριβών και αρνητικών δεδομένων των πελατών της. Αυτό το περιστατικό εγείρει σοβαρές ανησυχίες σχετικά με την ακρίβεια της αναφοράς πιστώσεων και τις πιθανές συνέπειες για τους καταναλωτές.
Δείτε επίσης: Η Google έχασε δικαστική μάχη με ΕΕ – Πρόστιμο $ 2,7 δισ.
Σύμφωνα με την CFPB, η TD Bank μοιράστηκε εσφαλμένες πληροφορίες σχετικά με τις καθυστερήσεις και τις χρεοκοπίες των πιστωτικών καρτών των πελατών της με γραφεία αναφοράς πιστώσεων όπως η Equifax, η Experian και η TransUnion. Αυτά τα γραφεία αναφοράς πιστώσεων συντάσσουν αναφορές καταναλωτικής πίστης, οι οποίες χρησιμοποιούνται από δανειστές, ιδιοκτήτες και άλλες επιχειρήσεις για την αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας ενός ατόμου.
Η CFPB ισχυρίστηκε ότι επιβλήθηκε πρόστιμο στην TD Bank καθώς γνώριζε ή υποπτευόταν ότι ορισμένα από τα αναφερόμενα δεδομένα ήταν ανακριβή. Αυτό έχει εγείρει ερωτήματα σχετικά με το γιατί μια τράπεζα θα μοιραζόταν εν γνώσει της, δυνητικά επιζήμιες πληροφορίες με τα πιστωτικά γραφεία. Ενώ οι ακριβείς λόγοι παραμένουν ασαφείς, ορισμένες πιθανότητες περιλαμβάνουν την αναφορά παρωχημένων αρχείων.
Windows 10 τέλος, απομένει μόλις ένας χρόνος υποστήριξης
Κομήτης θα κάνει μια θεαματική προσέγγιση τον Οκτώβριο
Εκτόξευση του Europa Clipper για ανίχνευση ζωής στην Ευρώπη!
Τα ανεπαρκή συστήματα διαχείρισης δεδομένων θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην αναφορά παρωχημένων ή ανακριβών πληροφοριών. Ένας άλλος πιθανός λόγος είναι ότι η έρευνα της CFPB μπορεί να είχε αποκαλύψει περιπτώσεις όπου άνοιξαν δόλιοι λογαριασμοί στο όνομα ενός πελάτη, οδηγώντας σε ανακριβείς αναφορές για παραβιάσεις.
Δείτε ακόμα: Clearview AI: Πρόστιμο από την Ολλανδία για παραβίαση του GDPR
Οι ανακριβείς πιστωτικές αναφορές μπορεί να έχουν σημαντικό αρνητικό αντίκτυπο στους καταναλωτές, γεγονός που μπορεί να δυσκολέψει ή να αποτρέψει τους καταναλωτές να εξασφαλίσουν δάνεια, υποθήκες ή ακόμα και να νοικιάσουν ένα διαμέρισμα. Επίσης, εάν μια πιστωτική αναφορά δείχνει χαμηλότερο πιστωτικό σκορ λόγω ανακριβών δεδομένων, οι καταναλωτές μπορεί να φαίνεται ότι πληρούν τις προϋποθέσεις για δάνεια με υψηλότερα επιτόκια, καθιστώντας τον δανεισμό πιο ακριβό. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι ανακριβείς αναφορές πιστώσεων θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε πλήρη άρνηση παροχής υπηρεσιών.
Το πρόστιμο της CFPB κατά της TD Bank στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα ότι είναι υπεύθυνα για τη διασφάλιση της ακρίβειας των δεδομένων που μοιράζονται με τα πιστωτικά γραφεία.
Η CFPB διέταξε την TD Bank να πληρώσει 7,76 εκατομμύρια δολάρια ως αποζημίωση στους επηρεαζόμενους καταναλωτές, τα οποία θα μπορούσαν να καλύψουν δαπάνες που πραγματοποιήθηκαν λόγω ανακριβών πιστωτικών αναφορών, όπως υψηλότερα επιτόκια δανείων ή δυσκολία εξασφάλισης στέγης. Επιπλέον, η TD Bank πρέπει να καταβάλει αστική ποινή 20 εκατομμυρίων δολαρίων.
Εάν οι καταναλωτές υποψιάζονται ότι η πιστωτική έκθεσή τους περιέχει ανακριβείς πληροφορίες, έχουν το δικαίωμα να τις αμφισβητήσουν στα γραφεία πιστωτικών αναφορών. Μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μια δωρεάν πιστωτική έκθεση από καθένα από τα τρία μεγάλα πιστωτικά γραφεία (Equifax, Experian και TransUnion) μία φορά το χρόνο στην ετήσια έκθεση πίστωσης.
Εάν βρουν τυχόν ανακριβείς πληροφορίες, μπορούν να υποβάλουν μια διαφωνία μέσω διαδικτύου ή ταχυδρομικώς στην υπηρεσία αναφοράς πιστώσεων. Το πιστωτικό γραφείο υποχρεούται να διερευνήσει την αναφορά τους εντός 30 ημερών.
Δείτε επίσης: Uber: Έλαβε πρόστιμο € 290 εκατ. από την DPA Ολλανδίας
Πέρα από την κοινή χρήση ανακριβών δεδομένων που οδήγησε στο πρόστιμο της TD Bank, στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η προστασία των δεδομένων των πελατών είναι υψίστης σημασίας για τις επιχειρήσεις. Με τις αυξανόμενες απειλές παραβιάσεων δεδομένων και επιθέσεων στον κυβερνοχώρο, οι εταιρείες πρέπει να εφαρμόσουν αυστηρά μέτρα προστασίας δεδομένων για να διασφαλίσουν ότι οι πληροφορίες των πελατών είναι ασφαλείς. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών κρυπτογράφησης, τη διενέργεια τακτικών ελέγχων ασφαλείας και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων, όπως ο GDPR και ο CCPA. Η εκπαίδευση των εργαζομένων σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές απορρήτου δεδομένων και η δημιουργία σχεδίων αντιμετώπισης περιστατικών είναι επίσης κρίσιμα βήματα για την προστασία των δεδομένων πελατών.
Πηγή: thecyberexpress