ΑρχικήYoutubeVoyager 1 is back! Η NASA έλαβε δεδομένα μετά από 7 μήνες!

Voyager 1 is back! Η NASA έλαβε δεδομένα μετά από 7 μήνες!

Για πρώτη φορά μετά από περίπου επτά μήνες, το διαστημικό σκάφος Voyager 1 της NASA επικοινώνησε ξανά (σωστά) με τους επιστήμονες, φέρνοντας χρήσιμα δεδομένα από το διαστρικό διάστημα, 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά.

Οι επιστήμονες της NASA είναι ενθουσιασμένοι. Σε μια ανάρτηση στο X, η διαστημική υπηρεσία έγραψε «We’re back, baby!», εξηγώντας ότι το διαστημόπλοιο Voyager 1 πραγματοποιεί ξανά τις επιστημονικές του λειτουργίες για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο του 2023. Αυτή τη στιγμή, και τα τέσσερα όργανά του, που μελετούν κύματα πλάσματος, μαγνητικά πεδία και σωματίδια, στέλνουν στη Γη χρησιμοποιήσιμα επιστημονικά δεδομένα.

Είναι η πρώτη φορά εδώ και πολλούς μήνες που το διαστημικό σκάφος, ηλικίας 47 ετών, μπορεί να μοιραστεί όλα όσα διερευνά στα σχεδόν παγωμένα σύνορα του Ηλιακού μας Συστήματος, έξω από την επιρροή του Ήλιου μας.

Δείτε επίσης: Πού είναι τελικά το κέντρο του σύμπαντος;

#secnews #zuckerberg #ai #contentcreator
Σε μια πρόσφατη συνέντευξη, ο Mark Zuckerberg μοιράστηκε το όραμά του για ένα μέλλον όπου οι content creators θα έχουν τα δικά τους AI bots - κλώνους.
Σε μια πρόσφατη συνέντευξη, ο Zuckerberg μοιράστηκε το όραμά του για ένα μέλλον όπου οι δημιουργοί περιεχομένου θα έχουν κάτι σαν τα δικά τους AI bots, που θα αποτυπώνουν την προσωπικότητά τους και τους «επιχειρηματικούς στόχους» τους. Κατά τον Zuckerberg, αυτά τα bots θα αναλαμβάνουν μέρος της επικοινωνίας με το κοινό, ενώ οι content creators θα έχουν περισσότερο χρόνο για άλλες, πιθανώς πιο σημαντικές εργασίες.
Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/610371/zuckerberg-sto-mellon-content-creators-tha-xrisimopoioun-ai-klonous/
00:00 Εισαγωγή

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3Lld6bThQR094Umc0

Zuckerberg: Oι content creators θα χρησιμοποιούν AI κλώνους

SecNewsTV18 hours ago

Τον Νοέμβριο του 2023, το Voyager 1 άρχισε ξαφνικά να στέλνει τυχαίες ενδείξεις που δεν είχαν κανένα νόημα για τους επιστήμονες. Το πρόβλημα επικοινωνίας φαινόταν να προέρχεται από ένα μικρό, κατεστραμμένο τσιπ στο ενσωματωμένο σύστημα μνήμης του διαστημόπλοιου. Αυτό μπορεί να προκλήθηκε είτε από την παλαιότητα του Voyager 1 είτε από τις συνθήκες και τα ενεργητικά σωματίδια στον διαστρικό χώρο.

Voyager 1 NASA επικοινωνία

Το Voyager 1 εκτοξεύτηκε από τη NASA στις 5 Σεπτεμβρίου 1977, ως μέρος του προγράμματος Voyager για τη μελέτη του εξωτερικού Ηλιακού Συστήματος και του διαστρικού χώρου πέρα ​​από την ηλιόσφαιρα του Ήλιου. Δεδομένου ότι είναι τόσο παλιό, η τεχνολογία που έχει χρησιμοποιηθεί σε αυτό, είναι πλέον πολύ ξεπερασμένη και οι μηχανικοί της NASA έπρεπε να συμβουλευτούν εγχειρίδια από τη δεκαετία του 1970 για να προσπαθήσουν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα επικοινωνίας που προέκυψε το Νοέμβριο.

Στις 19 Μαΐου, η ομάδα της NASA κατάφερε να επαναφέρει δύο από τα τέσσερα επιστημονικά όργανα στο Voyager 1 για να επιστρέψει στη Γη αναγνώσιμα δεδομένα.

Τώρα, όμως, και τα τέσσερα επιστημονικά όργανα στο σκάφος λειτουργούν κανονικά και μπορούν να επιστρέψουν χρήσιμα δεδομένα στον πλανήτη μας για άλλη μια φορά.

Δείτε επίσης: Το τηλεσκόπιο James Webb ανακαλύπτει το πιο μακρινό σουπερνόβα

Το Voyager 1 και ο “αδερφός” του, το Voyager 2, εξερευνούν μια περιοχή του διαστήματος που δεν έχει μελετηθεί ποτέ, οπότε η συλλογή δεδομένων είναι πολύ σημαντική.

Δείτε επίσης: Οι δορυφορικοί «μεγαστερισμοί» ίσως είναι επικίνδυνοι για την τρύπα του όζοντος

Μέσω αυτών των ανιχνευτών, οι επιστήμονες μπορούν να μελετήσουν άμεσα το διαστρικό διάστημα και οι μετρήσεις τους έχουν ήδη αποκαλύψει σημαντικές λεπτομέρειες για το πώς διαμορφώνεται το Ηλιακό μας Σύστημα και πόσο μακριά εκτείνεται το «solar bubble» του Ήλιου.

Ωστόσο, τα δύο διαστημόπλοια δεν έχουν φτάσει ακόμη στην πιο εξωτερική ζώνη του ηλιακού μας συστήματος και δυστυχώς δεν θα φτάσουν ποτέ στην παγωμένη άκρη, σε κατάσταση λειτουργίας, καθώς οι γεννήτριές τους συνεχίζουν να χάνουν σταθερά την ισχύ τους. Με την τρέχουσα ταχύτητά του, οι ειδικοί της NASA προβλέπουν ότι το Voyager 1 θα χρειαστεί τρεις αιώνες για να φτάσει σε εκείνο το σημείο.

Πάντως, ακόμη και μετά από περισσότερα από 40 χρόνια, το Voyager 1 συνεχίζει να μας εμπνέει και να μας αιχμαλωτίζει με το απίστευτο ταξίδι του στο ηλιακό μας σύστημα και πέρα ​​από αυτό. Τα δεδομένα και οι εικόνες του έχουν βοηθήσει στην κατανόησή μας για τους εξωτερικούς πλανήτες και έχουν ανοίξει το μυαλό μας στην απεραντοσύνη του διαστήματος. Και καθώς συνεχίζει το ταξίδι του στο άγνωστο, αναμφίβολα θα αφήσει μια διαρκή κληρονομιά για τις επόμενες γενιές. Ποιος ξέρει τι περαιτέρω ανακαλύψεις μας περιμένουν καθώς αυτό το διαστημόπλοιο συνεχίζει το ταξίδι του προς τα βάθη του διαστήματος! Η αποστολή Voyager ήταν πραγματικά μια απόδειξη της ανθρώπινης ευρηματικότητας και περιέργειας και θα κατέχει για πάντα μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία της εξερεύνησης του διαστήματος. Καθώς λοιπόν γιορτάζουμε την επαναφορά της επικοινωνίας με το Voyager 1, ας περιμένουμε επίσης με ανυπομονησία τι θα ακολουθήσει καθώς η ανθρωπότητα συνεχίζει την προσπάθειά της να εξερευνήσει και να κατανοήσει τα μυστήρια του σύμπαντος μας.

Πηγή: www.sciencealert.com