Τα McDonalds υπέστη διακοπή στο σύστημα πληροφορικής σε μερικά από τα καταστήματά της, με αποτέλεσμα οι πελάτες να μην είναι σε θέση να πραγματοποιήσουν παραγγελίες φαγητού.
Την Παρασκευή πρωί, πελάτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και την Ιαπωνία διαμαρτύρηκαν για προβλήματα που αντιμετώπισαν κατά την αγορά προϊόντων από τη μεγάλη εταιρεία fast food στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).
Δείτε επίσης: FINTRAC: Έκτος σύνδεσης τα συστήματα λόγω κυβερνοεπίθεσης
Τα McDonald’s ανέφεραν ότι γνώριζαν το πρόβλημα και εργάζονταν για τη διόρθωσή του. Σύμφωνα με αναφορές τα προβλήματα δεν σχετίζονται με κυβερνοεπίθεση.
OpenAI o1: Νέο AI μοντέλο "σκέφτεται" σαν άνθρωπος
Καταγγελία εναντίον γνωστών gaming εταιρειών
Νέες Επαναστατικές Λειτουργίες από την Apple
Στην Ιαπωνία, η εταιρεία απολογήθηκε στους πελάτες μέσω κοινωνικών δικτύων και ανέφερε ότι μπορεί να χρειαστεί να περιμένουν λίγο, έως ότου αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, το οποίο περιγράφηκε ως «σφάλμα συστήματος».
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, πολλοί πελάτες ανέφεραν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι τα τοπικά εστιατόρια τους ήταν κλειστά, παρόλο που μπορούσαν να παραγγείλουν μέσω της εφαρμογής της εταιρείας.
Κάποιοι πελάτες ανέφεραν ότι τα εστιατόρια δέχονταν μόνο μετρητά και ότι οι παραγγελίες καταγράφονταν χειρόγραφα σε χαρτί.
Διαβάστε ακόμα: London Public Library – ransomware επίθεση: Τα περισσότερα συστήματα έχουν αποκατασταθεί
Ένας εκπρόσωπος της McDonald’s Australia ανέφερε ότι επρόκειτο για μια “διακοπή σε συστήματα τεχνολογίας” που επηρεάζει προσωρινά τα καταστήματα.
Πηγή: independent