WordPress: Ποιες εκδόσεις plugin δέχτηκαν πρόσφατα επιθέσεις;
infosec

WordPress: Ποιες εκδόσεις plugin δέχτηκαν πρόσφατα επιθέσεις;

WordPress: Ποιες εκδοχές plugin δέχτηκαν πρόσφατα επιθέσεις; Ένα νέο ελάττωμα στο δημοφιλές WordPress έχει οδηγήσει στην εκμετάλλευση πολυάριθμων sites που...
Read More
infosec

Το Bitlocker της Microsoft διακυβεύεται λόγω κακής κρυπτογράφησης SSD

Η μη επαρκής ασφάλεια των υπολογιστών, μπορεί μερικές φορές να έχει άσχημα αποτελέσματα, όπως ανακάλυψαν ερευνητές από την Ολλανδία. Διαπίστωσαν...
Read More
infosec

Greunion: Δύο σημαντικές νίκες στους διαγωνισμούς DefCamp και CSAW’s CTF!

Η Greunion, η καταξιωμένη πλέον ομάδα CTF, που προπονεί την ελληνική αποστολή για τον Πανευρωπαϊκό διαγωνισμό European Cyber Security Challenge,...
Read More
infosec

Facebook: Η χτεσινή διακοπή λειτουργίας ήταν απλώς ένα τεστ ρουτίνας

Μήπως το Facebook «κατέρρευσε» εχθές και σε εσάς; Το ίδιο συνέβη σε πολλούς users, στον κόσμο του δημοφιλέστερου μέσου κοινωνικής...
Read More
infosec

Facebook: Πλέον μπορείς να κάνεις unsend ένα μήνυμα στο Messenger!

Facebook: Έκανες ένα τυπογραφικό λάθος; Συνειδητοποίησες ότι είπες χαζομάρα; Είπες κάτι ενοχλητικό; Χάζευες μια παλιά συνομιλία και κατά λάθος έστειλες...
Read More
Latest Posts

Όσοι κατεβάζουν μουσική «πειρατικά» είναι εκείνοι που αγοράζουν περισσότερο

Μία μελέτη με τον τίτλο Copy Culture Survey, έρχεται να καταρρίψει το ισχυρότερο επιχείρημα της βιομηχανίας θεάματος που μάχεται με τέτοια σθεναρότητα την «πειρατεία».

Το επιχείρημα των lobbyists κατά της πειρατείας λέει πολύ απλά: «όσο κατεβάζουν οι άνθρωποι μουσική και ταινίες πειρατικά, τόσο πλήττονται όλοι όσοι συνέβαλαν στην δημιουργία του υλικού αυτού», <…>

δηλαδή έχουν απώλεια μερικών εκατομμυρίων δολαρίων. Ακούγεται λογικό.

Το αποτέλεσμα της τηλεφωνικής έρευνας σε ΗΠΑ και Γερμανία, όμως, που διεξήγαγε η οργάνωση American Assembly που σχετίζεται άμεσα με το Πανεπιστήμιο Columbia, έδειξε κάτι τρομερά ενδιαφέρον. Οι άνθρωποι που μοιράζονται περισσότερο μουσική μέσω P2P (ναι, αυτοί οι πειρατές), είναι παράλληλα και οι καλύτεροι πελάτες της μουσικής βιομηχανίας, καθώς αγοράζουν κατά 30% περισσότερη μουσική από τους «νόμιμους» μουσικόφιλους.

Όσοι διαμοιράζονται περισσότερο μουσική μέσω P2P, διαθέτουν και μεγαλύτερες συλλογές. Άρα, είναι πιο φανατικοί μουσικόφιλοι. Απ’ ότι αποδεικνύει η μελέτη, είναι οι άνθρωποι που «κατεβάζουν πολύ», ακούν πολύ και αγοράζουν πολύ.

Το πιο ενδιαφέρον που εμφανίζεται, όμως, από την έρευνα της American Assembly είναι ότι, το μεγαλύτερο μέρος των συλλογών για τους χρήστες, προέρχεται από αντιγραφές που κάνουν από φίλους και οικογένεια. Έτσι, μάλλον η βιομηχανία θεάματος θα πρέπει να δώσει προσοχή στην offline πειρατεία, αντί να προσπαθεί να βάλει συρματοπλέγματα στο internet. Ή, ακόμα καλύτερα, να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί και να συνειδητοποιήσει πως ο μόνος τρόπος για να κάνουν επιτυχία οι καλλιτέχνες που εκπροσωπεί, είναι η δουλειά τους να «μοιράζεται» από στόμα σε στόμα. Τα αυτονόητα δηλαδή.

 

Πηγή: digitallife.gr

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *