Τα sedan απόδοσης, για το μεγαλύτερο μέρος, αποτελούν είδος σε εξαφάνιση. Δεν μιλάω για τα πιο προσιτά μοντέλα όπως το Honda Civic ή το BMW 3 Series. Μιλάω για αυτοκίνητα αφιερωμένα στην απόδοση, αυτά που συνήθως τα βρίσκεις με σήματα AMG, M ή S. Μην παρεξηγηθώ, μας αρέσει που υπάρχουν, αλλά οι περισσότεροι δεν είναι λάτρεις και οι πωλήσεις τους γίνονται ολοένα πιο δύσκολες, ειδικά τα μοντέλα μεσαίας κατηγορίας που δεν απευθύνονται στους πιο αφοσιωμένους αγοραστές. Γι’ αυτό είμαστε εδώ, για να απολαύσουμε αυτά τα αυτοκίνητα ενώ ακόμα υπάρχουν, και ένα παράδειγμα είναι το φανταστικό Audi S6 του 2023.
Δείτε επίσης: Mercedes: Συνεργάζεται με τον Will.i.am για το MBUX Sound Drive
Το Audi S6 έχει μια μακρά ιστορία στη γκάμα της Audi, λειτουργώντας ως μοντέλο απόδοσης μεσαίας κατηγορίας για τα μεσαίας κατηγορίας sedan και wagon της Audi. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη γενιά C4 του 1994, με ένα S6 να προσφέρεται με κάθε επόμενη γενιά. Το τρέχον S6 κυκλοφόρησε το 2019 και βασίζεται στη γενιά C8 του A6.
Κάποιοι ίσως νιώσουν την απουσία του παλιού διτούρμπινου οχτακύλινδρου σε V σχηματισμό κινητήρα του προηγούμενου S6, ή ακόμα και του δεκακύλινδρου V κινητήρα του S6 πριν από αυτό, αλλά ο νέος κινητήρας του 2023 Audi S6 είναι αρκετά καλός.
Ένα φεγγάρι που εξαφανίστηκε ίσως διαμόρφωσε τον Άρη
StealC: Κατάχρηση kiosk mode του browser για κλοπή password
Λογισμικό ακουστικών βαρηκοΐας εγκρίθηκε για τα AirPods Pro
Η ισχύς προέρχεται από έναν δίτομο 2,9 λίτρων V6 με 444 ίππους και 442 λίβρες-ποδιά ροπής. Με σύστημα τετρακίνησης Quattro και οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic, αυτό το μεγάλο sedan μπορεί να εκτοξευτεί από το 0 στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα.
Υπάρχει μια διπροσωπία στο S6. Όταν δεν επιταχύνετε από κάθε φανάρι, το S6 είναι ένα εξαιρετικό sedan πολυτελείας. Είναι τόσο ήρεμο και ήσυχο που θα έκανε τους επιβάτες να αναρωτηθούν γιατί θα το αγοράζατε αντί του πιο ακριβού S8, ή ακόμα και αν είναι πραγματικά ένα μοντέλο S. Βάλτε τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση σε λειτουργία Comfort και το S6 απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με άνεση. Η Audi συνεχίζει να κατασκευάζει εξαιρετικά εσωτερικά και το σαλόνι του S6 δεν πάει πίσω. Τα πάντα φαίνονται και αισθάνονται υψηλής ποιότητας, και σε συνδυασμό με χαρακτηριστικά όπως το μαλακό πολύχρωμο φωτισμό περιβάλλοντος και τα απαλά θερμαινόμενα sport bucket καθίσματα, το S6 είναι άνετο αρκετά ώστε να προκαλεί υπνηλία.
Δείτε επίσης: Το BMW 850i του Michael Jordan μπορεί τώρα να γίνει δικό σας
Όλα αυτά αλλάζουν όταν βάζετε το S6 σε λειτουργία Dynamic – τα πάντα γίνονται “θυμωμένα”, με τον καλό τρόπο. Η ανάρτηση γίνεται πιο σκληρή, οι μπούκες της εξάτμισης ανοίγουν, η ανταπόκριση του κινητήρα αυξάνεται, και το S6 μεταμορφώνεται σε ένα αυτοκίνητο που θέλετε να το ρίξετε σε μια απότομη στροφή. Χειρίζεται σαν κάτι μισό του μεγέθους του, με το σύστημα Quattro να παρέχει ένα επιπλέον επίπεδο εμπιστοσύνης. Αυτό δεν σημαίνει να είστε ανόητοι, ωστόσο. Το S6 μπορεί να εξοπλιστεί με το πακέτο S Sport των 4.000 δολαρίων, το οποίο προσθέτει υποστήριξη πίσω τροχού και ένα σπορ πίσω διαφορικό που κάνει πραγματική διαφορά, ιδιαίτερα στις στροφές. Ωστόσο, αν πιέσετε υπερβολικά, το S6 θα σας υπενθυμίσει ότι εξακολουθεί να ζυγίζει λίγο πάνω από 2 τόνους.
Η μετάβαση σε έναν τούρμπο V6 κινητήρα σημαίνει ότι το S6 δεν θα βλάψει το πορτοφόλι σας τόσο πολύ στο αντλιοστάσιο, αλλά δεν είναι και κανένα οικονομικό αυτοκίνητο. Το S6 έχει καταταγεί από το EPA στα 7.3 λίτρα/100 χλμ. στην πόλη / 6.9 λίτρα/100 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο / 7 λίτρα/100 χλμ. συνδιασμένα.
Δεν είναι όλα ρόδινα όσον αφορά το S6, ωστόσο. Το σύστημα ψυχαγωγίας MMI φαίνεται και λειτουργεί υπέροχα τις περισσότερες φορές, αλλά αντιμετωπίζω συχνά ανακρίβειες, ιδιαίτερα με μια σύνδεση Apple CarPlay με καλώδιο. Θα ήταν επίσης καλό να υπάρχουν κάποιοι φυσικοί έλεγχοι· ουσιαστικά τα πάντα ελέγχονται μέσω των δύο κεντρικών οθονών, ακόμα και απλά πράγματα όπως το να ενεργοποιήσετε τα θερμαινόμενα καθίσματα.
Δείτε επίσης: Audi: Παρέχει δωρεάν οικιακούς φορτιστές σε αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων e-tron
Υπάρχει επίσης υπερβολική ποσότητα γυαλισμένου μαύρου στο εσωτερικό. Πέρα από το ότι προσελκύει σκόνη και αποτυπώματα, φαίνεται φτηνό σε ορισμένες περιοχές, ειδικά σε σημεία όπου διατρέχει το ταμπλό. Και το στυλ είναι πολύ ήρεμο για τα γούστα μου· μου αρέσει ένα “sleeper” όσο και στον επόμενο, αλλά εκτός από τους μοναδικούς τροχούς, τα μαύρα διακοσμητικά και τις τετραπλές εξατμίσεις, τίποτα σχετικά με τον σχεδιασμό δεν φωνάζει πραγματικά “Sport Sedan”.
Τέλος, η τιμή είναι υψηλή, και αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι η Audi συμπεριλαμβάνει χαρακτηριστικά που θα έπρεπε να είναι τυπικά σε ακριβά πακέτα. Θέλετε πράγματα όπως το προσαρμοζόμενο cruise control, ανίχνευση πλευρικής και πίσω κυκλοφορίας και το head-up display; Η Audi σας κάνει να διαθέσετε άλλα $8.000 για ένα πακέτο για να τα αποκτήσετε, ακόμα κι αν περιλαμβάνει και άλλα πράγματα που μπορεί να μην θέλετε. Σε αυτό το επίπεδο τιμής, το να ξεπουλάς ακριβά πακέτα στους αγοραστές φαίνεται απλά λυπηρό.
Το 2023 Audi S6 ξεκινά από $74.795 για τη βασική έκδοση Premium, αλλά το αυτοκίνητο δοκιμής βρίσκεται στην υψηλότερη έκδοση Prestige, η οποία κοστίζει $8.800 περισσότερα. Με επιπρόσθετα χαρακτηριστικά όπως το χρώμα Aviator Grey των $595, το πακέτο S Sport που προαναφέρθηκε, ένα πακέτο Design Edition των $2.500 και τα φώτα puddle με το λογότυπο της Audi των $475, το S6 μπορεί να φτάσει να κοστίζει $91.165, μια τιμή που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως φθηνή.
Δείτε όλες τις εκδόσεις αναλυτικά και φτιάξτε το δικό σας Audi S6 στο επίσημο website της Audi
Παρ’ όλα αυτά, το Audi S6 είναι ένα πολύτιμο αυτοκίνητο. Σε έναν τομέα που πάντα φαίνεται ότι βρίσκεται στα τελευταία του πόδια, το S6 είναι μία από τις καλύτερες προτάσεις παρά τη υψηλή τιμή. Αν έχετε τη δυνατότητα, δοκιμάστε ένα S6. Δεν θα το μετανιώσετε.
Πηγή: