Το YouTube διευρύνει τις προσπάθειές του για να καταπολεμήσει τα “Ad Blockers“. Η πλατφόρμα έχει ξεκινήσει μια παγκόσμια προσπάθεια για να ενθαρρύνει τους χρήστες να επιτρέπουν τις διαφημίσεις ή να δοκιμάσουν το YouTube Premium, σύμφωνα με τον διευθυντή επικοινωνίας του YouTube, Christopher Lawton.
Αν αντιμετωπίσετε αποκλεισμό στο YouTube, μπορεί να εμφανιστεί μήνυμα που αναφέρει ότι η αναπαραγωγή του βίντεο έχει αποκλειστεί, εκτός εάν το YouTube συμπεριλαμβάνεται στη λίστα επιτρεπόμενων ή εάν τα Ad Blockers είναι απενεργοποιημένα. Επιπλέον, περιλαμβάνεται μια προτροπή να επιτρέψετε διαφημίσεις ή να δοκιμάσετε το YouTube Premium. Ενδέχεται να λάβετε μηνύματα σχετικά με τον περιορισμό διαφημίσεων στο YouTube, αλλά εξακολουθείτε να μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο.
Δείτε ακόμη: Το YouTube Music δοκιμάζει νέο background για το Now Playing
Το YouTube επιβεβαίωσε τον Ιούνιο, ότι απενεργοποίησε τα βίντεο για χρήστες που χρησιμοποιούν Ad Blockers. Αρχικά, ο Christopher Lawton το περιέγραψε ως ένα μικρό πείραμα παγκοσμίως. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή το YouTube έχει επεκτείνει αυτή τη προσπάθεια. Τις τελευταίες εβδομάδες, όλο και περισσότεροι χρήστες με Ad Blockers αντιμετωπίζουν προβλήματα κατά την αναπαραγωγή βίντεο στο YouTube.
H Newpark Resources χτυπήθηκε από Ransomware
Πρόστιμο ΜΕΤΑ: Παράνομη Συλλογή Δεδομένων στην Νότια Κορέα
Έργο τέχνης του ρομπότ Ai-Da πωλήθηκε για $ 1,3 εκατ.
Ο Christopher Lawton υποστηρίζει ότι η χρήση Ad Blockers παραβιάζει τους όρους παροχής υπηρεσιών της πλατφόρμας. Επιπλέον, προσθέτει, ότι οι διαφημίσεις προσφέρουν ένα διαφορετικό οικοσύστημα δημιουργών παγκοσμίως και παρέχουν πρόσβαση σε αγαπημένο περιεχόμενο στο YouTube σε δισεκατομμύρια άτομα.
Το YouTube έχει πραγματοποιήσει αρκετές αλλαγές στη λειτουργία των διαφημίσεων στην πλατφόρμα του φέτος. Αρχικά, εισήγαγε διαφημίσεις διάρκειας 30 δευτερολέπτων χωρίς δυνατότητα παράλειψης στην τηλεοπτική εφαρμογή του τον Μάιο. Αργότερα, άρχισε να πειραματίζεται με μεγαλύτερα, αλλά λιγότερο συχνά διαφημιστικά διαλείμματα στην τηλεόραση. Με αυτές τις αλλαγές, το YouTube προσπαθεί πιθανότατα να ενθαρρύνει περισσότερους χρήστες να εγγραφούν στη συνδρομή YouTube Premium χωρίς διαφημίσεις. Ωστόσο, η αύξηση της τιμής κατά 2 δολάρια και η κατάργηση του φθηνότερου προγράμματος Premium Lite μπορεί να καταστήσουν αυτή την επιλογή λιγότερο ελκυστική.
Διαβάστε σχετικά: YouTube: Προσθέτει Νέες λειτουργίες και Διακόπτει το Ad Blocker
Πηγή: theverge.com