Η Meta εγκαινιάζει μια συνδρομητική υπηρεσία που θα αφαιρεί τις διαφημίσεις από το Facebook και το Instagram. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση και θα προσφέρεται για περίπου 9,99 € το μήνα στο Internet και 12,99 € / μήνα σε iOS και Android.
Η συνδρομή έχει σκοπό να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τις στοχευμένες διαφημίσεις και τις πρακτικές συλλογής δεδομένων που χρησιμοποιεί η Meta. Ουσιαστικά, η Meta δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέξουν να πληρώσουν τη συνδρομητική υπηρεσία για την κατάργηση των στοχευμένων διαφημίσεων ή να χρησιμοποιούν δωρεάν τις εφαρμογές Facebook και Instagram, συναινώντας στις πρακτικές συλλογής δεδομένων της. Με αυτόν τον τρόπο, η Meta πιστεύει ότι θα εκπληρώσει τις απαιτήσεις απορρήτου που ορίζονται από τους ευρωπαϊκούς νόμους, συμπεριλαμβανομένου του Νόμου για τις ψηφιακές αγορές και του GDPR.
Δείτε επίσης: Προσβλητικά AI Αυτοκόλλητα του Facebook Messenger γίνονται Viral
“Σεβόμαστε το πνεύμα και τον σκοπό αυτών των εξελισσόμενων ευρωπαϊκών κανονισμών και δεσμευόμαστε να συμμορφωνόμαστε με αυτούς“, γράφει η Meta σε μια ανάρτηση ιστολογίου που ανακοινώνει τη νέα συνδρομή.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Η Meta λέει ότι θα συνεχίσει να προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στα προϊόντα της για άτομα που δεν επιθυμούν να πληρώσουν. Επίσης, η εμπειρία για τους χρήστες που δεν πληρώνουν δεν θα αλλάξει και τα υπάρχοντα εργαλεία ad preference θα παραμείνουν διαθέσιμα.
Η συνδρομητική υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμη μόνο σε άτομα 18 ετών και άνω στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία. Αρχικά θα εφαρμοστεί σε όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς Facebook και Instagram, αλλά αργότερα η Meta θα θέσει extra χρέωση για τους συνδεδεμένους λογαριασμούς. Από την 1η Μαρτίου 2024, θα υπάρχει επιπλέον χρέωση 6 € στον ιστό ή 8 € σε iOS και Android ανά συνδεδεμένο λογαριασμό. Η εταιρεία λέει ότι όσο κάποιος παραμένει εγγεγραμμένος, τα δεδομένα του δεν θα χρησιμοποιηθούν για στόχευση διαφημίσεων.
Δείτε επίσης: Instagram: Πώς να εμποδίσετε την παρακολούθηση της δραστηριότητάς σας στο διαδίκτυο;
Είναι σαφές ότι η εταιρεία εξακολουθεί να δίνει προτεραιότητα στην επιχείρηση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Η υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις θα κυκλοφορήσει μόνο σε περιοχές που έχουν αυστηρούς κανονισμούς σχετικά με την προστασία των δεδομένων των καταναλωτών και ακόμη και εκεί, δεν θα εφαρμοστεί υποχρεωτικά. Η εταιρεία γράφει στην ανάρτησή της ότι “πιστεύει σε ένα Διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις” και ότι η νέα συνδρομή έρχεται αποκλειστικά για να πληροί τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς.
Από την άλλη μεριά, είναι κάτι που έχει ζητηθεί εδώ και καιρό από πολλούς. Τα προϊόντα του Facebook παρακολουθούν τη δραστηριότητα των χρηστών και στη συνέχεια τους στοχεύουν με διαφημίσεις που ταιριάζουν στα ενδιαφέροντά τους. Μένει να δούμε πόσοι θα επιλέξουν να πληρώσουν τη συνδρομή για να ξεφύγουν από την παρακολούθηση και τις διαφημίσεις του Facebook και του Instagram της Meta.
Η καινούργια αυτή προσφορά δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές να απολαύσουν μια αδιάκοπη εμπειρία περιήγησης, ελευθερωμένη από την παρουσία παρεμβατικών διαφημίσεων.
Δείτε επίσης: Instagram: Νέα λειτουργία μετατρέπει φωτογραφίες σε αυτοκόλλητα
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η νέα προσέγγιση δημιουργεί και πολλές προκλήσεις. Για παράδειγμα, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς η είσπραξη εσόδων από τις συνδρομές θα επηρεάσει τους πρωταρχικούς πόρους εισοδήματος του Facebook και του Instagram, που εξαρτώνται σε μεγάλη έκταση από τη διαφημιστική επιχείρησή τους.
Πηγή: www.theverge.com