ΑρχικήGamingGloomhaven Nintendo Switch review

Gloomhaven Nintendo Switch review

Gloomhaven

Μπήκαμε στο Gloomhaven στο Switch χωρίς να έχουμε ιδέα τι να περιμένουμε. Αφού δεν το είχαμε παίξει ποτέ στο PC ή δεν είχαμε βιώσει το επιτραπέζιο παιχνίδι, ήμασταν έτοιμοι να βουτήξουμε και να βιώσουμε κάτι καινούργιο. Δυστυχώς, το Gloomhaven φαίνεται να θέλει να μας πληγώσει αντί να μας προσκαλέσει στον κόσμο του. Το βρήκαμε αρκετά δύσβατο, και η εμπειρία σίγουρα δεν βοηθήθηκε από τους περιορισμούς του Switch.

Δείτε επίσης: Nintendo Switch 2: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Το Gloomhaven διαδραματίζεται σε έναν αρκετά βασικό κόσμο σκοτεινής φαντασίας. Αναλαμβάνετε τον έλεγχο μιας ομάδας μισθοφόρων που προσλαμβάνετε και μετονομάζετε, πριν εμπλακείτε σε μάχες με βάση τη σειρά και εξερεύνηση σε χάρτες με βάση το πλέγμα. Ένα σύστημα καρτών απαιτεί να επιλέξετε δύο κάρτες για κάθε χαρακτήρα σε κάθε γύρο, οι οποίες στη συνέχεια χωρίζονται σε δύο μισά. Κάθε μισό έχει διαφορετικά εφέ, όπως κίνηση, βασικές επιθέσεις και πολλαπλές ειδικές ικανότητες, όπως βαριές και μοναδικές επιθέσεις, δεξιότητες που βασίζονται σε κατηγορίες, λεηλασία, άλματα ή ξόρκια.

Υπάρχουν πολλά tutorials, αλλά ακόμα και αυτά μοιάζουν λίγο μπερδεμένα. Ένα από αυτά εξηγείται τόσο άσχημα που μας πήρε περισσότερο χρόνο για να το καταλάβουμε από τις πρώτες αποστολές της εκστρατείας. Η μάχη βασίζεται στην επιλογή καρτών και στη συνέχεια στο “κάψιμο” παλαιών ή αχρησιμοποίητων καρτών προκειμένου να αποφύγετε ζημιές ή να ξεκουραστείτε και να ανακάμψετε. Αυτό προσθέτει ένα μοναδικό επίπεδο τακτικού παιχνιδιού, καθώς μπορείτε – και το κάναμε – να φτάσετε στα μισά μιας αποστολής και να ξεμείνετε από ικανότητες. Σε αυτή την περίπτωση, είστε νεκροί.

Gloomhaven

Το Gloomhaven όμως είναι απίστευτα βαρετό. Τα πάντα απαιτούν μια κάρτα δράσης, ακόμη και η απλή μετακίνηση – ακόμη και όταν δεν είστε σε μάχη. Οι μισθοφόροι έρχονται με έναν τεράστιο κατάλογο δεξιοτήτων από την αρχή, οπότε η εξέλιξη δεν μοιάζει οργανική. Απλώς υπάρχουν πολλές πληροφορίες που πρέπει να κατανοήσετε και αν δεν είστε εξοικειωμένοι με το σύμπαν, είναι πολλές για να τις αναλύσετε.

Ένα από τα πιο cool χαρακτηριστικά είναι επίσης λίγο απογοητευτικό. Κάθε μισθοφόρος έχει έναν προσωπικό στόχο ζωής και σας ενθαρρύνουν να τον ακολουθήσετε. Καθώς το κάνετε, γίνονται πιο δυνατοί, αλλά με την ολοκλήρωση του στόχου ζωής θα φύγουν κυριολεκτικά για πάντα από την ομάδα σας και θα πρέπει να τους αντικαταστήσετε. Sayonara, Bob the Brute, μόλις που σε γνωρίσαμε! Υπάρχει όμως μια καλή επιλογή από κατηγορίες που μπορείτε να προσλάβετε, με μια τεράστια ποικιλία από δεξιότητες που συχνά χρειάζονται άλλες κατηγορίες για να συνεργάζονται με αυτές. Για παράδειγμα, ο Voidwarden μπορεί να μεταδώσει δράσεις σε γειτονικούς μισθοφόρους, επιτρέποντας στους βαριάς βαρύτητας να έχουν επιπλέον επιθέσεις.

Πρόταση: Destiny 2: Η Bungie αποκαλύπτει το σχέδιο για τη διόρθωση του bug κατασκευής όπλων

Gloomhaven

Αυτό που κάνει καλά το Gloomhaven είναι να σας αναγκάσει να σκεφτείτε τακτικά, σχετικά με την τοποθέτηση των χαρακτήρων και ποιες ικανότητες να χρησιμοποιήσετε και ποιες να κάψετε. Μπορείτε να ξεκουραστείτε για να αναπληρώσετε την υγεία σας, κάτι που απαιτεί επίσης να κάψετε παλιές κάρτες, οπότε πρέπει να διαχειριστείτε κάθε ικανότητα που έχετε. Υπάρχουν ρυθμίσεις δυσκολίας για να κάνετε το παιχνίδι πιο εύκολο, αλλά ειλικρινά, ακόμα και στην πιο εύκολη ρύθμιση αισθάνεστε ότι είναι στραμμένο εναντίον σας. Εν μέρει νομίζουμε ότι αυτό οφείλεται στο πόσα πολλά πρέπει να μάθεις, γιατί μόλις αρχίσεις να καταλαβαίνεις περισσότερα γίνεται λίγο πιο διασκεδαστικό.

Δεν βοηθούν και πολύ οι περιορισμοί του Switch, οι οποίοι γίνονται όλο και πιο εμφανείς με κάθε νέα μεταφορά. Οι σύνθετες υφές και τα εφέ φωτισμού είναι ανύπαρκτα και τα πάντα φαίνονται τόσο άχαρα και μη συναρπαστικά. Η διεπαφή είναι επίσης πολύ δύσκολη, με περισσότερα πατήματα κουμπιών από όσα θα έπρεπε να απαιτούνται για να κάνετε απλά πράγματα. Επίσης, το κείμενο στην οθόνη είναι μικροσκοπικό όταν παίζετε φορητά, κάτι που σίγουρα δεν ευνοεί το πολύ διάβασμα.

Μεταξύ των αποστολών μπορείτε να εξοπλίσετε τους μισθοφόρους σας και να ταξιδέψετε στη γη μεταξύ πόλεων και σημείων ενδιαφέροντος. Μερικές φορές θα πέφτετε πάνω σε συναντήσεις ή άλλα γεγονότα, μερικά από τα οποία απαιτούν επιλογές εκ μέρους σας που μπορεί να αποδώσουν ή να μην αποδώσουν. Είναι ένα αρκετά ξεχασμένο στοιχείο, αλλά απαραίτητο για να σπάσει η μάχη, η οποία γίνεται πολύ ίδια, πολύ γρήγορα. Υπάρχει μια λειτουργία Guildmaster που προσφέρει 100 αποστολές για να παίξετε χωρίς να ανησυχείτε για την ιστορία, αλλά αυτό είναι ακόμα χειρότερο για την πλήξη, καθώς δεν υπάρχει αρκετή πραγματική ποικιλία ή πραγματική περιπέτεια.

Κατά γενική ομολογία, το Gloomhaven κάνει καλή δουλειά στη μετάφραση αυτού που είναι προφανώς ένα πολύ βαθύ και πολύπλοκο TTRPG σε μορφή βιντεοπαιχνιδιού, αλλά ακόμα και χωρίς να παίξουμε την έκδοση για PC δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι η μεταφορά για το Nintendo Switch είναι σχεδόν η καλύτερη επιλογή. Ακόμα και χωρίς τη μη φιλική προς τον χρήστη πολυπλοκότητα, δεν είναι απλά ένα πολύ διασκεδαστικό ή συναρπαστικό παιχνίδι. Οι λάτρεις του επιτραπέζιου παιχνιδιού πιθανότατα θα βρουν πολλά που θα τους αρέσουν εδώ, και σίγουρα θα διασκεδάσουν παίζοντας το multiplayer – αρκεί όλοι να ξέρουν τι κάνουν. Αλλά όταν παίζεται μόνο του, είναι απλά πάρα πολύ δύσκολο, όταν υπάρχουν τόσα πολλά RPG σκοτεινής φαντασίας διαθέσιμα για να παίξετε. Είναι μοναδικό στο Switch, τουλάχιστον, γεγονός που του δίνει αυτόματη απήχηση σε κάποιους, αλλά θα είναι πολύ μπερδεμένο, αργό και μη συναρπαστικό για πολλούς.

Διαβάστε επίσης: Titanfall 2: Η Respawn διόρθωσε τα χρόνια προβλήματα των server

πηγή πληροφοριών:godisageek.com

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS