Η Google φέρνει την εμπειρία αναζήτησης με τεχνητή νοημοσύνη στις πρώτες χώρες εκτός των ΗΠΑ, όπως ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία, ξεκινώντας με επεκτάσεις στην Ινδία και την Ιαπωνία. Η νέα λειτουργία αναζήτησης με τεχνητή νοημοσύνη, γνωστή και ως SGE (Search Generative Experience), θα γίνει διαθέσιμη μέσω των Εργαστηρίων Αναζήτησης της Google σε αυτές τις αγορές και θα εισαγάγει ένα νέο χαρακτηριστικό που αποσκοπεί στην ευκολότερη εύρεση πληροφοριών στις επισκοπήσεις της με τεχνητή νοημοσύνη.
Δείτε επίσης: Η Alexa και ο Google Assistant είναι επιτέλους μαζί στα νέα ηχεία της JBL
Το SGE, που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά στο φετινό συνέδριο προγραμματιστών Google I/O τον Μάιο, εισάγει μια λειτουργία συνομιλίας στην Αναζήτηση Google, όπου μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις στο Google σχετικά με ένα θέμα και στη συνέχεια να σας επιστρέψει απαντήσεις, παρόμοια με ένα AI chatbot. Η εταιρεία τους τελευταίους μήνες ενημέρωσε την εμπειρία με υποστήριξη για βίντεο και εικόνες, τοπικές πληροφορίες και ταξιδιωτικές συστάσεις, καθώς και νέα εργαλεία για την παροχή περιλήψεων, ορισμών και περισσότερης βοήθειας σε ερωτήματα που σχετίζονται με τον προγραμματισμό.
Άρχισε επίσης να πειραματίζεται με διαφημίσεις που θα ενσωματώνονταν παράλληλα με τις απαντήσεις που παράγει η τεχνητή νοημοσύνη, επιδιώκοντας να εκμεταλλευτεί τη νέα ακίνητη περιουσία που αφιερώνεται στην εμπειρία συνομιλίας AI.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Με την παγκόσμια επέκταση, η SGE προσαρμόζεται για τις νέες υποστηριζόμενες περιοχές.
Στην Ιαπωνία, οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη στην τοπική τους γλώσσα, ενώ στην Ινδία θα υποστηρίζει τόσο τα αγγλικά όσο και τα χίντι με εναλλαγή γλωσσών ώστε οι χρήστες να μπορούν να μετακινούνται μεταξύ των δύο γλωσσών. Προσθέτει επίσης φωνητική εισαγωγή – κάτι που είναι δημοφιλές στην Ινδία – ώστε οι χρήστες να μπορούν να λένε ερωτήματα αντί να τα πληκτρολογούν και στη συνέχεια να ακούνε τις απαντήσεις.
Και στις δύο χώρες, οι διαφημίσεις αναζήτησης θα συνεχίσουν να εμφανίζονται σε ειδικές διαφημιστικές θέσεις σε όλη τη σελίδα.
Παράλληλα με αυτά τα λανσαρίσματα, η SGE εισάγει μια νέα λειτουργία που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τους χρήστες να ανακαλύψουν και να επισκεφθούν τις ιστοσελίδες που υποστηρίζουν τις πληροφορίες που προσφέρονται στις απαντήσεις της τεχνητής νοημοσύνης.
Πρόταση: Το Google Chat συνεργάζεται τώρα με το Slack και το Teams
Από σήμερα, οι χρήστες θα βλέπουν ένα νέο εικονίδιο βέλους δίπλα στις πληροφορίες σε μια επισκόπηση με τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο μπορούν να πατήσουν για να δουν τις σχετικές ιστοσελίδες. Αυτό τους επιτρέπει να επισκέπτονται απευθείας την πηγή των πληροφοριών του AI, όπου μπορούν να μάθουν περισσότερα για την απάντηση στις ερωτήσεις τους. Αυτό θα κυκλοφορήσει πρώτα στις ΗΠΑ και θα φτάσει στην Ινδία και την Ιαπωνία τις επόμενες εβδομάδες.
Η εταιρεία σημείωσε ότι από την έναρξη της SGE, διαπίστωσε ότι η λειτουργία είναι πιο δημοφιλής μεταξύ των νεότερων χρηστών. Η Google δήλωσε ότι τα υψηλότερα σκορ ικανοποίησης είναι μεταξύ των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών, στους οποίους αρέσει να θέτουν τις ερωτήσεις τους με έναν πιο διαλογικό τρόπο.
Η Google δήλωσε επίσης ότι στους ανθρώπους άρεσε να μπορούν να κάνουν ερωτήσεις παρακολούθησης και λένε ότι τώρα κάνουν μεγαλύτερες και πιο διαλογικές ερωτήσεις με πλήρεις προτάσεις. Αυτή είναι μια διαφορετική εμπειρία από τις παραδοσιακές αναζητήσεις στο Google, όπου οι χρήστες απλώς πληκτρολογούν μερικές λέξεις-κλειδιά για να ξεκινήσουν ένα ερώτημα.
Επιπλέον, ισχυρίστηκε ότι οι χρήστες βρίσκουν τις ενσωματωμένες διαφημίσεις χρήσιμες, αλλά δεν παρείχε στοιχεία σχετικά με τα ποσοστά κλικ.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο SGE, μπορείτε να το βρείτε στην ενότητα Search Labs της εφαρμογής Google σε Android και iOS και στο Chrome στην επιφάνεια εργασίας.
Διαβάστε επίσης: Βελτιώστε τη γραφή σας στο Google Docs με το Proofread
πηγή πληροφοριών:techcrunch.com