Η BioWare απολύει «περίπου» 50 άτομα, σύμφωνα με ανακοίνωση του γενικού διευθυντή του στούντιο, Gary McKay.
“Για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των έργων που ασχολούμαστε, οφείλουμε να συνεχίσουμε να τηρούμε τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και να διασφαλίσουμε, ότι η BioWare μπορεί να συνεχίσει να ευδοκιμεί σε έναν κλάδο που εξελίσσεται γρήγορα” έγραψε ο Gary McKay. “Στο πλαίσιο αυτής της μετάβασης, καταργούμε περίπου 50 ρόλους στην BioWare”.
Τα νέα για τις απολύσεις έρχονται, καθώς η BioWare βρίσκεται στη μέση του επόμενου τίτλου Mass Effect και Dragon Age: Dreadwolf. Η BioWare ανακοίνωσε το Dreadwolf το 2018 (γνωστό τότε μόνο ως Dragon Age 4) πριν εξαφανιστεί για δύο χρόνια. Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια του Gamescom 2020, η BioWare κυκλοφόρησε ένα σύντομο βίντεο από τα παρασκήνια, που έδειχνε κομμάτια concept art και περιλάμβανε ένα μήνυμα από προγραμματιστές, ότι η πρόοδος στο Dreadwolf συνεχιζόταν με γοργούς ρυθμούς. Αργότερα την ίδια χρονιά, οι θαυμαστές είδαν ένα σύντομο τρέιλερ με μία σκηνή, στην οποία ο κακός του παιχνιδιού λάμβανε αυτό που του άξιζε. Νέα για αυτό το παιχνίδι δεν υπάρχουν εδώ και τρία χρόνια, ούτε για gameplay, ούτε για νέο concept art και καμία πληροφορία για τον πρωταγωνιστή.
Δείτε επίσης: Το Netflix κινείται, πολύ διακριτικά, στο cloud gaming
Τα καλύτερα τηλέφωνα Motorola για το 2024
Νέα στοιχεία: Η Αφροδίτη μάλλον δεν είχε ποτέ ωκεανούς
Υπάλληλος Καταγγέλλει την Apple για Παρακολούθηση
Αντίθετα, πολλά από τα νέα που προέρχονται από το στούντιο, αφορούσαν αποχωρήσεις υψηλών προσώπων. Το 2020, ο Casey Hudson και ο Mark Darrah έφυγαν. Το 2021, ο ανώτατος δημιουργικός διευθυντής του Dreadwolf, Matt Goldman, έφυγε επίσης. Πιο πρόσφατα, ο Mac Walters, ένας 19χρονος βετεράνος της BioWare και διευθυντής παραγωγής του Dreadwolf, έφυγε τον Ιανουάριο.
Ο McKay έγραψε, ότι η BioWare θα βοηθήσει τους υπαλλήλους που απολύθηκαν, να βρουν θέσεις εργασίας αλλού, εντός των άλλων θυγατρικών της EA. Έσπευσε επίσης να διαβεβαιώσει τους θαυμαστές, ότι οι απολύσεις που έγιναν βοήθησαν την εταιρεία να συνεχίσει την ανάπτυξη του Dreadwolf.
«Επιτρέψτε μου να είμαι ξεκάθαρος, ότι η αφοσίωσή μας στο παιχνίδι δεν αμφιταλαντεύτηκε ποτέ», είπε ο McKay. «Είμαστε βέβαιοι, ότι θα έχουμε τον χρόνο που απαιτείται, για να διασφαλίσουμε, ότι το Dreadwolf θα αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του». Αλλά με την πτώση της BioWare και την έλλειψη ουσιαστικών ενημερώσεων για την πρόοδο του παιχνιδιού, είναι πραγματικά δύσκολο να βρούμε τον τρόπο.
Πηγή: theverge.com