Αφού είδε το πήλινο μοντέλο του αγωνιστικού Ford Mustang GT3 στο στούντιο σχεδιασμού, ο διευθύνων σύμβουλος της Ford Jim Farley αποφάσισε να το μετατρέψει σε αυτοκίνητο δρόμου. Η Ford Mustang GTD του 2025 είναι η έκδοση δρόμου του επερχόμενου αγωνιστικού της Ford, που κατασκευάστηκε με την επιθυμία να κερδίσει το Le Mans μια Mustang. Το αυτοκίνητο δρόμου GTD θα έχει περισσότερη ισχύ και ενεργά αεροδυναμικά χαρακτηριστικά που είναι παράνομα στη σειρά που θα αγωνιστεί η Ford με τη Mustang GT3. Η Ford σκοπεύει να κατασκευάσει το GTD σε περιορισμένο αριθμό και σκοπεύει να τα βάλει με τα καλύτερα αγωνιστικά αυτοκίνητα πίστας στον κόσμο, όπως η AMG Black, η Aston Martin και η Porsche GT3 RS. Ο Farley θέλει να νικήσει την GT3 RS στο Le Mans και ως αυτοκίνητο δρόμου.
Δείτε επίσης: 2024 Ford Mustang GT: Το American Dream αυτοκίνητο
Ford Performance + Multimatic = Mustang GTD
Το Ford Mustang GTD 2025 έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από τη Ford Performance και την Multimatic. Ξεκινά ως μια Mustang με λευκό αμάξωμα που φεύγει από το εργοστάσιο Flat Rock του Michigan και κατευθύνεται στο εργοστάσιο της Multimatic στο Οντάριο του Καναδά. Εκεί, το πίσω μέρος του αμαξώματος της Mustang υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση για να χωρέσει το transaxle του GTD, το οποίο περιέχει ένα σύστημα διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων της Tremec. Ένα ψυγείο transaxle τοποθετημένο στο καπάκι του πορτμπαγκάζ ψύχει το κιβώτιο ταχυτήτων. Η Ford ισχυρίζεται ότι υπάρχει ακόμα λίγος χώρος στο πορτμπαγκάζ κάτω από τον αγωγό και το καλοριφέρ του ψυγείου του transaxle-cooler.
Οι κομήτες έπαιξαν «μείζονα» ρόλο για τη ζωή στη Γη
Πεντάγωνο: Τι συμβαίνει με τα μυστήρια drones στο New Jersey
RT-G Robot: Νέα Εποχή στην Καταπολέμηση Εγκλήματος
Η τοποθέτηση ενός transaxle που συνδέεται με τον κινητήρα ο οποίος είναι τοποθετημένος μπροστά μέσω ενός άξονα κίνησης από carbon-fiber μετατοπίζει την ισορροπία του βάρους προς τα πίσω. Η Ford ισχυρίζεται ότι το GTD έχει σχεδόν 50/50 ισορροπία εμπρός-πίσω, η οποία συγκρίνεται ευνοϊκά με την κατανομή 56,6/43,4% της Mustang Shelby GT500. Η αυτοκινητοβιομηχανία κρατά το τελικό βάρος του GTD κρυφό προς το παρόν. Με εξαίρεση τις πόρτες αλουμινίου, το υπόλοιπο αμάξωμα αποτελείται από carbon-fiber. Τα εκτεθειμένα πάνελ από carbon-fiber εξετάζονται, αλλά μπορεί τελικά να αποδειχθούν πολύ περίπλοκα και ακριβά.
Πρόταση:Τα Robotaxis μπορούν τώρα να δουλεύουν στους δρόμους του San Francisco 24/7
Η Γραμματεία των Ford Mustangs
Το GTD είναι ένα γρήγορο αυτοκίνητο με μια ελαφρώς τροποποιημένη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα V8 5,2 λίτρων της Shelby GT500, ικανό να αποδίδει περίπου 800 ίππους και να έχει ταχύτητα στις 7500 στροφές ανά λεπτό. Διαθέτει σύστημα λαδιού dry-sump για να διατηρεί τον κινητήρα λιπαρό στην πίστα και διαθέσιμη εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic. Το GTD υποτίθεται ότι περιλαμβάνει σύστημα ελέγχου εκκίνησης και διαθέτει πίσω ελαστικά μαμούθ Michelin Pilot Sport Cup 2 R και φαρδιά ελαστικά εμπρός. Διαθέτει μια ειδική ανάρτηση με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ με βαλβίδες spool, μια νέα μπροστινή ανάρτηση με μπράτσα ελέγχου άνισου μήκους και μια πίσω ρύθμιση πολλαπλών συνδέσμων τύπου pushrod. Οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου είναι στάνταρ, αλλά οι ελαφρύτερες σφυρήλατες ζάντες μαγνησίου διατίθενται προαιρετικά. Το GTD διαθέτει επίσης τεράστιους ανθρακοκεραμικούς δίσκους φρένων και ειδικούς αγωγούς ψύξης για την αποφυγή υπερθέρμανσης.
Το GTD φέρνει το φτερό
Το GTD διαθέτει ένα αεροδυναμικό πακέτο που μπορεί να ενεργοποιηθεί με το πάτημα ενός κουμπιού, με αποτέλεσμα το αμάξωμα να χαμηλώνει κατά περίπου 1,6 ίντσες. Διαθέτει προαιρετικά μια τεράστια αεροτομή με ένα υδραυλικά ελεγχόμενο ενεργό σύστημα μείωσης της αντίστασης (DRS) για την αύξηση της υποδύναμης όταν είναι απαραίτητο. Τα μπροστινά φτερά και το καπό διαθέτουν αεραγωγούς που μειώνουν την πίεση, ενώ η Ford προσφέρει ένα υποστύλωμα από carbon-fiber με υδραυλικά ενεργοποιημένα, ενεργά μπροστινά φτερά για όσους θέλουν το πιο ακραίο αεροδυναμικό πακέτο. Το GTD είναι συγκλονιστικά φαρδύ, με επιθετική διαμόρφωση των φτερών και ένα κατά τέσσερις ίντσες φαρδύτερο μετατρόχιο. Το εσωτερικό διαθέτει ένα μεγάλο συγκρότημα οργάνων και οθόνες infotainment, μπροστινά καθίσματα Recaro αγωνιστικού τύπου και καθόλου πίσω καθίσματα. Οι επιλογές περιλαμβάνουν έναν περιστροφικό επιλογέα 3-D Printed και paddles αλλαγής ταχυτήτων κατασκευασμένα από τμήματα τιτανίου ενός Lockheed Martin F-22. Η παραγωγή της Ford Mustang GTD του 2025 προγραμματίζεται για 1000 έως 2000 αντίτυπα.
Διαβάστε επίσης: Ford Mustang: Χτυπήθηκε με ανάκληση ασφαλείας
πηγή πληροφοριών:caranddriver.com