Ο διάσημος συλλέκτης της Ferrari David Lee επέστρεψε στο “Jay Leno’s Garage” με μία από τις τελευταίες δημιουργίες της Ferrari, το supercar 2023 296 GTB.
Δείτε επίσης: SF90 XX Stradale: Το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου XX της Ferrari
Η 296 GTB coupe έκανε το ντεμπούτο της το 2021 ως το entry-level αυτοκίνητο μεσαίου κινητήρα της Ferrari και το 2022 γέννησε ένα κάμπριο αδελφάκι 296 GTS.
Ο Lee διαθέτει μία από τις πρώτες 296 GTB στη χώρα, ένα εκπληκτικό παράδειγμα που είναι φινιρισμένο σε Giallo Modena και ενισχυμένο με ασημένιες λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων των ασημένιων αγωνιστικών λωρίδων. Οι ρίγες αποτελούν μέρος του διαθέσιμου πακέτου Assetto Fiorano, το οποίο για την 296 GTB βοηθά στην εξοικονόμηση περίπου 33 κιλών χάρη σε ελαφρύτερα πάνελ θυρών, διάφορα κομμάτια από carbon-fiber και ένα πίσω παρμπρίζ από Lexan. Προσθέτει επίσης ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Multimatic, πρόσθετα αεροδυναμικά στοιχεία και εξαιρετικά κολλώδη ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R.
StealC: Κατάχρηση kiosk mode του browser για κλοπή password
Λογισμικό ακουστικών βαρηκοΐας εγκρίθηκε για τα AirPods Pro
OpenAI o1: Νέο AI μοντέλο "σκέφτεται" σαν άνθρωπος
Ωστόσο, δεν προσθέτει επιπλέον ισχύ. Κάθε 296 τροφοδοτείται από έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 3,0 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. Η μέγιστη ισχύς είναι 818 ίπποι και η κίνηση πηγαίνει μόνο στους πίσω τροχούς. Η Ferrari αναφέρει επιτάχυνση 0-62 km/h σε 2,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα άνω των 205 km/h. Μια μπαταρία 7,5 kwh καθιστά επίσης δυνατή μια μικρή ηλεκτρική αυτονομία.
Πρόταση: Ferrari: Αποκάλυψε παραβίαση δεδομένων αφού έλαβε σημείωμα λύτρων
Τόσο ο Leno όσο και ο Lee εντυπωσιάζονται από το μικρότερο μέγεθος της 296 σε σύγκριση με το άλλο μοντέλο μεσαίου κινητήρα της Ferrari, την SF90, το οποίο ο Lee περιγράφει στο βίντεο ότι καταλαμβάνει ολόκληρη τη λωρίδα κυκλοφορίας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα σε περιοχές με στενούς δρόμους, όπως η ιταλική πατρίδα της Ferrari. Τόσο ο Leno όσο και ο Lee συμφωνούν επίσης ότι η 296 είναι μία από τις πιο διασκεδαστικές στην οδήγηση Ferrari του σημερινού στόλου.
Η σειρά 296 είναι ο άμεσος αντικαταστάτης της σειράς F8, η οποία βρίσκει τις ρίζες της πίσω στην 458 Italia που λανσαρίστηκε πριν από περισσότερο από μια δεκαετία. Ενώ η F8 Tributo έχει τερματίσει την παραγωγή, η F8 Spider εξακολουθεί να κατασκευάζεται, αλλά θα αποσυρθεί επίσης σύντομα. Σε εκείνο το σημείο, η Ferrari δεν θα έχει πλέον ένα αυτοκίνητο μεσαίου κινητήρα χωρίς ηλεκτροκίνηση.
Η Ferrari έχει επίσης λανσάρει ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο 296 GT3 ως αντικαταστάτη της 488 GT3. Συμμετέχει σε αγώνες όπως το πρωτάθλημα IMSA SportsCar Championship και το SRO Endurance Cup.
Δείτε το παραπάνω βίντεο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την 296 GTB και για να τη δείτε και να την ακούσετε σε δράση.
Διαβάστε επίσης: Ferrari: Συνεχίζει να αντιστέκεται στη δημιουργία EV
πηγή πληροφοριών: motorauthority.com